Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nod - Sarajewo | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium poradnik Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

Nod - Sarajewo

Kane żąda, aby ciężarówka przewożąca płynne Tyberium została niezwłocznie dostarczona do głównej świątyni Nod, zlokalizowanej w Sarajewie - Nod - Sarajewo | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Kane żąda, aby ciężarówka przewożąca płynne Tyberium została niezwłocznie dostarczona do głównej świątyni Nod, zlokalizowanej w Sarajewie. Nie jest to jednak takie proste. W pobliżu siedziby Bractwa swoją bazę zbudowało GDI. Konwój musi ominąć blokującą teren placówkę wroga i dostarczyć przesyłkę w jednym kawałku.

1 - Zajmij się eskortą ciężarówki do głównej świątyni.

Poczekaj cierpliwie, aż konwój pojawi się na planszy. Zgrupuj jednostki bojowe i skieruj się na północ, unikając kontaktu z emiterami dźwiękowymi. Ciężarówkę trzymaj z tyłu na wypadek ewentualnego pojawienia się przeciwników.

Po dotarciu do wzniesienia, rzuć jednostki do ataku na działo przeciwpancerne i rozwal koszary (akcja będzie mieć miejsce w białym punkcie A, oznaczonym na znajdującej się powyżej mapce). Wykorzystując chwilowy brak środków obrony w tym rejonie, szybko przesuń ciężarówkę na wzgórze. Tam zatrzymaj się i poczekaj, aż dołączą do Ciebie pozostałe jednostki.

Wjazd na wzgórze pilnowany jest przez wieżę oraz kilka wrogich jednostek. Zniszcz je, aby ciężarówka mogła przedostać się na północ bez narażania się na atak ze strony przeciwnika. - Nod - Sarajewo | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Wjazd na wzgórze pilnowany jest przez wieżę oraz kilka wrogich jednostek. Zniszcz je, aby ciężarówka mogła przedostać się na północ bez narażania się na atak ze strony przeciwnika.

Dotrzesz do polany, na której żołnierze wroga prowadzą wymianę ognia z Twoimi piechurami (biały punkt B). Wspomóż pobratymców i gdy w okolicy nie będzie już żadnego przeciwnika, przepuść ładunek z płynnym Tyberium. Ciężarówka może już jechać prosto do bazy (wybierając pierwszy zjazd od góry), ale nie oznacza to, że jest całkowicie bezpieczna. Trzymaj wojsko z tyłu i gdy tylko pojawią się czołgi Drapieżca, rzuć się na nie wszystkimi jednostkami.

Tuż przed bazą, ciężarówkę będą próbowały zaatakować dwa Pitbulle. Trzymaj się w bezpiecznej odległości za jadącą z przodu ciężarówką i rozwal wrogów, gdy pojawią się w okolicy. Po chwili misja konwoju zostanie zakończona sukcesem.

1 - Dostarcz ciężarówkę do świątyni w jednym kawałku.

Aby zaliczyć zadanie bonusowe, ciężarówka musi dotrzeć do bazy w idealnym stanie. Oznacza to, że żaden z wrogów nie może zadać jej obrażeń. Jeśli kierowałeś się powyższymi wskazówkami, powinieneś dokonać tego karkołomnego wyczynu.

2 - Usuń blokadę zastawioną przez GDI, niszcząc ich wszystkie oddziały.

Poczekaj, aż będziesz mógł objąć kontrolę nad bazą Bractwa, a następnie zabierz się za jej rozbudowę. Stwórz laboratorium techniczne, umocnij wejścia do swojej siedziby dodatkowymi obeliskami i zacznij budowę Awatarów. Biorąc pod uwagę ilość pieniędzy udostępnionych Ci przez Kane'a (kilkadziesiąt tysięcy dolarów), Twoja armia szybko powiększy się o sporą liczbę mechów.

W międzyczasie wybuduj świątynię Nod, która odda Ci we władanie niezwykle skuteczną w destrukcji wrogich budynków bombę atomową, a także dwie wieże łączności z eskadrami bombowców Vertigo. Tak przygotowany możesz oczekiwać dalszego rozwoju wypadków.

GDI wybrało wariant obronny i nie będzie najeżdżać Twojej bazy. Ty uczyń to samo (nie wysyłaj jednostek i nie używaj bomby atomowej). Poczekaj cierpliwie kilka minut, aż na planszy pojawią się przysłane w ramach posiłków bombowce Vertigo. Samoloty rozniosą w drobny mak wszystkie budynki oraz ich obrońców.

Uzyskaj dostęp do bomby atomowej, a za pozostałe fundusze wyprodukuj nowe jednostki. Nie warto atakować bazy GDI, gdyż zostanie ona zniszczona bez Twojego udziału. Armia Awatarów posłuży Ci natomiast do unicestwienia zdrajców. - Nod - Sarajewo | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Uzyskaj dostęp do bomby atomowej, a za pozostałe fundusze wyprodukuj nowe jednostki. Nie warto atakować bazy GDI, gdyż zostanie ona zniszczona bez Twojego udziału. Armia Awatarów posłuży Ci natomiast do unicestwienia zdrajców.

3 - Zostaliśmy oszukani! Zniszczyć wojska zdrajców!

Szybko zauważysz, że sprawy wymknęły się spod kontroli. W pobliżu Twojej bazy pojawią się jednostki Bractwa, które utworzą dwie małe, ale w pełni funkcjonalne placówki. Prawda dotrze do Ciebie po kilkunastu sekundach bezowocnych prób porozumienia się z sojusznikami. Okaże się, że zostałeś zdradzony!

Konkurencyjne wojska Bractwa rozpoczną ofensywę, przygotuj się zatem na odpieranie ataków. Obeliski powinny poradzić sobie z najeźdźcami, ale jeśli przewaga jest zbyt duża, skieruj do obrony kilka Awatarów. Nod udostępni Ci do walki ze zdrajcami kilka jednostek dysponujących działem promieniowym. Podobne wehikuły będziesz mógł od tej pory konstruować w fabryce pojazdów.

Niszczenie baz wroga rozpocznij od tej, zlokalizowanej na północy. Zmiękcz plac budowy przy pomocy bomby atomowej, a następnie zaatakuj główną siedzibę bombowcami Vertigo. Samoloty powinny skupić się w kolejnych nalotach na fabrykach pojazdów, koszarach i obeliskach światła. Resztę załatwią Awatary, których całe mnóstwo wyprodukowałeś odpowiednio wcześniej.

Podobny manewr powtórz w przypadku drugiej bazy. Pokonanie zdrajców nie powinno Ci nastręczać większych trudności.