Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

GDI - Kolonia | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium poradnik Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

GDI - Kolonia

1 - Zbadaj budynek obcych - GDI - Kolonia | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

1 - Zbadaj budynek obcych.

Do dyspozycji oddano Ci oddział składający się z kilku drużyn piechoty oraz komandosa. Wykorzystaj komandosa do odkrywania terenu i eliminowania patrolujących ulice wrogów. Pozostałych żołnierzy trzymaj z tyłu i nie narażaj ich na bezpośrednie zagrożenie.

Kieruj się na zachód i gdy dotrzesz do niezabudowanego terenu, skręć na północ. Dotrzesz do bazy wroga, wykonasz zadanie, a program uruchomi kolejne cele misji.

2 - Chroń inżynierów.

Przekrocz rzekę przez most, zabij wszystkich wrogów i pozostaw oddział w pobliżu elektrowni. To samo uczyń z żołnierzami oraz inżynierami, którzy wylądowali na wschodzie. W okolicy nie powinno już być żadnych obcych, dlatego też nie musisz się obawiać o życie swoich ludzi.

3 - Zajmij północno-wschodnią elektrownię.

Przejmij elektrownię za pomocą jednego z inżynierów, a otrzymasz dostęp do bazy GDI.

Wróg będzie przysyłać jednostki przez zlokalizowany nieopodal Twojej bazy most. - GDI - Kolonia | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Wróg będzie przysyłać jednostki przez zlokalizowany nieopodal Twojej bazy most.

1 - Zajmij magazyn zaopatrzenia.

Na zachód od bazy znajduje się ośrodek zaopatrzenia. Zabij pilnujących go wrogów i przejmij budynek wykorzystując jednego z techników. W ramach posiłków otrzymasz dwa oddziały snajperów i tyleż samo Molochów.

Ustaw linię obrony przy którymś z wysuniętych emiterów dźwięku i rozpocznij rozbudowę bazy. Przede wszystkim przyda się druga rafineria, którą można postawić blisko pola. Kryształów jest tak dużo, że kombajny nie będą wchodzić sobie w drogę. Na południe od bazy jest jeszcze jedno pole, tym razem z niebieskim Tyberium (zaznaczone na powyższej mapce). Jeśli brakuje Ci pieniędzy, możesz posłać tam trzeci kombajn.

2 - Zajmij północno-zachodnią elektrownię.

Zbuduj lotnisko, aby otrzymać dostęp do samolotów V-35 Wół. Wytrenuj inżyniera i wyślij go transportowcem na drugi brzeg rzeki (omiń szerokim łukiem most). Wyląduj na południe od elektrowni i wydaj rozkaz technikowi do przejęcia budynku. Zdobycie tej konstrukcji pozwoli na uruchomienie kolejnych emiterów dźwiękowych, które zajmą obcych na jakiś czas.

W międzyczasie zainwestuj w centrum technologiczne oraz fabrykę pojazdów. Kilka Mamutów wyposażonych w działa strumieniowe bez problemów poradzi sobie z nieustannymi atakami wroga. Przebij się przez most i utwórz linię obrony na drugim brzegu. Wzmocnij siły kolejnymi jednostkami i gdy Twoja armia będzie już bardzo liczna, rusz do ataku.

Wykonując drugie zadanie bonusowe, uważaj na patrole Scrinów. - GDI - Kolonia | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Wykonując drugie zadanie bonusowe, uważaj na patrole Scrinów.

4 - Zniszcz centrum dowodzenia obcych.

Gdy dotrzesz do bazy wroga, pozbądź się stacjonujących tam jednostek, a następnie środków obronnych w postaci wież. Rozwal również budynki, za pośrednictwem których Scrinowie przysyłają nowych żołnierzy na pole bitwy. Dużo problemów może sprawić Ci lotnictwo Obcych. Zwracaj uwagę na okręty wojenne, które potrafią ostrzeliwać Twoje jednostki z dużej odległości.

Zniszczenie obcego centrum dowodzenia zakończy zmagania na tym etapie.