Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

GDI - Biały Dom | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium poradnik Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

GDI - Biały Dom

1 - Zniszcz stanowiska obrony przeciwlotniczej Nod - GDI - Biały Dom | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

1 - Zniszcz stanowiska obrony przeciwlotniczej Nod.

Misję rozpoczynasz dysponując czterema drużynami wsparcia rakietowego. Podziel żołnierzy na dwie grupy i przesuń je w kierunku obu wyrzutni przeciwlotniczych, chroniących zgromadzone na placu wojska Bractwa. Gdy zniszczysz wieże, zadanie zakończy się sukcesem.

2 - Skorzystaj ze zdolności nalotu Jastrzębi, na stanowiskach artylerii Nod.

Po zniszczeniu wież, EVA pozwoli Ci zbombardować pozycje przeciwnika przy pomocy samolotów Jastrząb. Obierz cel na zgrupowanie wojsk wroga, a następnie wydaj rozkaz. Stojące na placu jednostki przejdą do historii.

Bombardowanie w wykonaniu Jastrzębi. - GDI - Biały Dom | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Bombardowanie w wykonaniu Jastrzębi.

1 - Powstrzymaj natarcie piechoty Nod, umieszczając snajperów w wyznaczonych budynkach.

Zanim wykonasz zadanie główne, związane ze zniszczeniem bazy Nod, musisz zatroszczyć się o swoje bezpieczeństwo. Rozłóż MCV, a następnie wybuduj elektrownię, rafinerię, koszary oraz zbrojownię. Wytrenuj cztery drużyny snajperów i umieść je w dwóch małych biurowcach, na wschód i na zachód od Twojej placówki. W ten oto sposób zaliczysz pierwsze zadanie bonusowe oraz zapewnisz sobie ochronę przed piechotą wroga, próbującą zaatakować Cię z flanki. W międzyczasie zbuduj również kilka stacjonarnych środków obronnych w pobliżu własnych zabudowań, aby zabezpieczyć się na wypadek ataków od frontu.

2 - Zniszcz elektrownie Nod.

Rozbuduj bazę i stwórz kilkanaście czołgów typu Drapieżca, uzupełniając siły o Transportery, mające na pokładzie grenadierów oraz żołnierzy wyposażonych w wyrzutnie rakiet. Zgrupuj wszystkie jednostki i skieruj się w stronę elektrowni Bractwa, zlokalizowane w lewym, górnym rogu mapy. Po drodze zniszcz wszystkie budynki cywilne, w których ukrywają się żołnierze wroga. Rozwal źródła energii Nodu. Niedobór prądu wyłączy pole maskujące - będziesz mógł zobaczyć, jak wygląda sytuacja w głównej bazie przeciwnika.

3 - Zniszcz tajną kaplicę Nod.

Zanim przystąpisz do ostatecznego uderzenia, skieruj swoje wojska w stronę kolejnej placówki Nodu, która znajduje się w prawym, górnym rogu mapy. Jeśli wcześniej rozwaliłeś elektrownie, możesz dostać się do małej bazy przejeżdżając po trawniku za Białym Domem (na końcu trasy musisz ominąć betonowy mur, ale stacjonujący w pobliżu żołnierze nie powinni sprawić Ci kłopotu). Gdy dotrzesz na miejsce, zrównaj wszystkie budynki z ziemią.

Po zniszczeniu tych elektrowni, wieże maskujące w bazie Bractwa przestaną działać. - GDI - Biały Dom | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Po zniszczeniu tych elektrowni, wieże maskujące w bazie Bractwa przestaną działać.

3 - Zniszcz pobliską bazę Nod i odbij Biały Dom.

W trakcie wykonywania zadań bonusowych powinieneś budować nowe jednostki, czołgi oraz Transportery. Jeśli tego nie zrobiłeś, szybko wyprodukuj nowe oddziały, zreperuj stare i zgrupuj wszystkie dostępne jednostki. Gdy armia będzie już gotowa, udaj się na północ, aby zniszczyć bazę Nod. Biorąc pod uwagę ogromną przewagę, nie powinno Ci to nastręczać trudności.

4 - Zniszcz wieże zakłócające rozstawione wokół bazy Nod.

Zadanie to związane jest z poprzednim. Wieże emitujące pole maskujące, otaczają bazę z czterech stron. Zrównaj je z ziemią podczas ostatniej bitwy.