Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nod - Wzgórza Włoskie | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium poradnik Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

Nod - Wzgórza Włoskie

Misję rozpoczynasz od budowy bazy, tym razem od podstaw - Nod - Wzgórza Włoskie | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Misję rozpoczynasz od budowy bazy, tym razem od podstaw. W pierwszej fazie zmagań nie będziesz atakowany przez jednostki wroga, dlatego też przeznacz wszystkie fundusze na stworzenie zaawansowanych konstrukcji, ze świątynią Bractwa Nod włącznie. Lepiej mieć dostęp do broni atomowej tak szybko, jak to tylko możliwe.

3 - Zajmij 3 ekstraktory Tyberium, należące do obcych.

Działania ofensywne rozpocznij od przejęcia pierwszej z trzech rafinerii obcych. Znajduje się ona na północ od Twojej bazy, tuż obok pola z niebieskimi kryształami Tyberium. Zanim skierujesz do budynku sabotażystę, rozwal chroniące obiekt wieżyczki przy pomocy dwóch Awatarów. Mechy powinny pozostać w pobliżu przejętej przetwórni, bowiem od tego momentu Scrinowie ruszą do ataku. Na koniec jeszcze jedna uwaga: zdobywając jakąkolwiek rafinerię w grze, upewnij się, że kombajn znajduje się w budynku, inaczej nie będziesz mógł z niego skorzystać.

Zajmuj rafinerie obcych, gdy żniwiarka wyładowuje Tyberium. Tylko wtedy będziesz mieć z przetwórni jakiś pożytek. - Nod - Wzgórza Włoskie | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Zajmuj rafinerie obcych, gdy żniwiarka wyładowuje Tyberium. Tylko wtedy będziesz mieć z przetwórni jakiś pożytek.

Ataki wroga przybiorą na sile, dlatego też stwórz solidne linie obrony przy obu placówkach. Nie zapominaj o wieżyczkach przeciwlotniczych i czołgach maskujących - nadciągające z północy jednostki latające mogą narobić niezłego zamieszania.

Druga faza rozgrywki polega na odpieraniu nieustannych ataków i systematycznym niszczeniu budynków obcych, które produkują jednostki naziemne i powietrzne. Wykorzystaj broń masowej zagłady, dokonuj bombardowań i wkraczaj do baz wroga wojskami lądowymi. Twoje starania zaczną przynosić dobre rezultaty - nękani Scrinowie będą przysyłać grupy uderzeniowe, złożone z coraz mniejszej liczby jednostek. Jednocześnie staraj się wykonać zadanie bonusowe, związane z przejęciem pozostałych przetwórni Tyberium. Pamiętaj, aby dobrze oczyścić teren wokół rafinerii, dzięki czemu sabotażystów nie spotkają przykre niespodzianki.

1 - Zniszcz stabilizatory ciążenia znajdujące się na północnej grani.

W prawym górnym rogu mapy zlokalizowana jest mała placówka wroga, w której produkowane są jednostki latające. Powinieneś zniszczyć bazę tak szybko, jak to tylko możliwe - najlepiej za pomocą broni atomowej. Zlikwidowanie stabilizatorów ciążenia spowoduje, że wrogie naloty nie będą tak intensywne, chociaż nadal niebezpieczne.

2 - Zniszcz komorę hipostatyczną.

Drugim celem dla ataku jądrowego powinna być komora hipostatyczna, zapewniająca wojskom wroga tarcze. Jeśli zrzucisz na cel bombę atomową, przy okazji pozbędziesz się wielu innych, istotnych budynków.

Baza obcych została zrównana z ziemią. Transportowiec może bezpiecznie wyładować sabotażystę w pobliżu ośrodka nerwowego Scrinów. - Nod - Wzgórza Włoskie | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Baza obcych została zrównana z ziemią. Transportowiec może bezpiecznie wyładować sabotażystę w pobliżu ośrodka nerwowego Scrinów.

1 - Odzyskaj legendę mapy węzła przekaźnikowego obcych.

Oczyszczając mapę z placówek wroga, nieuchronnie będziesz zbliżać się do budynku, którego zdobycie jest najważniejszym zadaniem w tej misji. Rozwalaj wszystko, co napotkasz na swojej drodze, oszczędzając oczywiście wspomnianą wyżej konstrukcję. Gdy północna część krainy będzie wolna od wrogich wojsk i struktur, skieruj w to miejsce sabotażystę. Przejąwszy ośrodek nerwowy obcych, zakończysz zmagania na tym etapie.