Silent Hunter III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Silent Hunter III - poradnik do gry

Będzie to poradnik dla początkujących podwodniaków, w którym gracz uzyska informacje, czym walczyć, jak walczyć i jak przeżyć jako dowódca U-Boota w grze Silent Hunter 3 - Silent Hunter III - poradnik do gry

Będzie to poradnik dla początkujących podwodniaków, w którym gracz uzyska informacje, czym walczyć, jak walczyć i jak przeżyć jako dowódca U-Boota w grze Silent Hunter 3. Dotyczyć to będzie rozgrywki dla pojedynczego gracza w trybie kampanii dynamicznej oraz w pojedynczych misjach dla gry w wersji 1.0.

Informacje o Silent Hunter III - poradnik do gry

Autor : Piotr Jagdtiger Staśkiewicz

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 18, ilustracje: 26 .

Popularne strony w Silent Hunter III - poradnik do gry

Silent Hunter III - screen - 2005-03-03 - 42497Silent Hunter III - screen - 2005-03-03 - 42496Silent Hunter III - screen - 2005-03-03 - 42495Silent Hunter III - screen - 2005-03-03 - 42494Silent Hunter III - screen - 2005-03-03 - 42493Silent Hunter III - screen - 2005-03-03 - 42492Silent Hunter III - screen - 2005-03-03 - 42491Silent Hunter III - screen - 2004-11-18 - 37239Silent Hunter III - screen - 2004-11-18 - 37238

Komentarze Czytelników (27)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
19.05.2005 11:22
👎
majama
16
Chorąży

za darmo to bym to chetnie zobaczył...

19.05.2005 12:39
😊
odpowiedz
Telmah
78
Konsul

Za darmo to nikt chetnie by tego nie napisal...

31.05.2005 16:11
DARKI
👍
odpowiedz
DARKI
135
Lodzermensch

Świetny poradnik, można się z niego dowiedzieć naprawdę wielu istotnych dla rozgrywki rzeczy na które przeciętny śmiertelnik by nie wpadł, polecam, myślę również, że gdyby przetłumaczyć go na angielski to znalazłby wielu nabywców w innych krajach;)

31.05.2005 16:15
odpowiedz
Jagdtiger
16
Pretorianin

Dzięki ale chyba lekko przesadzasz :)

Z czasem dostrzegam, że jeszcze wiele rzeczy bym w nim dopisał, ale niestety już za późno.

25.06.2005 11:25
JOY
😜
odpowiedz
JOY
131
Generał

Ładnie ładnie to już wiem czemu nie grasz w CM :>

ale ale czemu opisywałeś wg. gry z patchem 1.0? przecież jest już dostępny 1.03 chyba? Ciżby wersja gry była tego nie tega ;)

25.06.2005 11:50
Viti
odpowiedz
Viti
208
Bicycle Repair Man

hehehe...za darmo to można w łeb dostać. A poradnik? Naprawdę elementarne wskazówki dla początkujacych podane w super skondensowanej dawce. Nie rozwiązano tu podstawowej problematyki realizmu w grze. Pzrede wszystkim chodzi mi o samodzielne ustalanie namiarów na cele. Robimy za minimum 2 osoby a czas niechce płynąć 2 razy wolniej.

26.06.2005 18:30
😊
odpowiedz
MrFrost
78
Pretorianin

Mała poprawka. Nie znam z terminoloegi nawigacyjnej kąta biegu. Nie ma czegos takiego. Fachowo to sie nazywa ASPEKT i urzywany jest w nakresach radarowych. To jego namiar kursowy przedstawiony w systemie polówkowym. Pozdrawiam

26.06.2005 20:08
odpowiedz
Jagdtiger
16
Pretorianin

hmm...o czymś takim jak ASPEKT słyszę pierwszy raz. We wszystkich ksiązkach spotykałem się zawsze z terminem "kąt biegu".

27.06.2005 17:22
Viti
odpowiedz
Viti
208
Bicycle Repair Man

Ja też pierwszy raz słyszę o jakimś tam słowie "ASPEKT". Za to "kąt biegu" spotykam nie po raz pierwszy. Być może jest to określenie akademickie.

27.06.2005 18:02
😉
odpowiedz
MrFrost
78
Pretorianin

To jest jak najbardziej okreslenie fachowe.Skonczylem Akademie Morska w Gdyni.Jestem oficerem nawigacyjnym i nigdy nie slyszalem o kacie biegu. Ale w nakresach radarowych i meldunku kat pomiedzy kursem rzeczywistym, statku obserwanego, a jego namiarem kursowym nazywa sie ASPEKT.Pozdrawiam

27.06.2005 22:55
odpowiedz
Jagdtiger
16
Pretorianin

To czemu starzy podwodniacy pisząc książki biograficzne ciągle używają "kąta biegu" ?

27.06.2005 23:29
Viti
odpowiedz
Viti
208
Bicycle Repair Man

Widać teraz tak to nazywają. Masz możliwości, możesz przeprowadzić śledztwo od kiedy mówi się na to "aspekt". Jak dla mnie to kretyńska nazwa.

A ja się spytam znajomego, który był nawigatorem i przez 15 lat pływał na różnych łajbach ;>

28.06.2005 08:40
odpowiedz
Jagdtiger
16
Pretorianin

Popytam znajomych z WSM-ki.

A tak apropos poradnika to szkoda że nie da się zaktualizować. Pisany był do wersji 1.0, teraz po patchu 1.4 sporo bym dopisał a i z biegiem czasu i kolejnych patroli przybywa doświadczenia...

28.06.2005 09:09
😜
odpowiedz
zanonimizowany263283
0
Pretorianin

za darmo to jabym to też chętnie zobaczył

29.06.2005 15:22
odpowiedz
zanonimizowany264622
1
Junior

Nie polecam - szkoda KASY - dla początkujących WIELKI NAPRAWDE WIELKI NEGATYW
Najgorszy z kupionych przeze mnie poradników.

17.09.2005 22:54
😊
odpowiedz
zanonimizowany276851
5
Legionista

czy nielepiej popatrzec sobie na okret z kamery zewnetrznej??
ale poradnik wart uwagi polecam w koncu wiem jak grac z tym "recznym wprowadzaniem danych" :)) do teraz gralem na 0% realistycznosci

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-17 23:03:35]

01.12.2005 12:54
odpowiedz
zanonimizowany303252
1
Junior

chciałbym zagrać w sieci co mam zrobić?

16.02.2006 15:19
odpowiedz
zanonimizowany318939
2
Junior

To nie prawda że nie warto wchodzić do portów przeciwnika.
Te w Szkocji są ekstra.
Byłem w Loch Ewe i zatopiłem lekki krążownik Fiji oraz 4 niszczyciele - na więcej
nie miałem torped. Trzeba być tylko ostrożnym i max wolna naprzód (lub stop)
w zanurzeniu.
Oto terminy kiedy warto to zrobić :
1939.09.15 1939.10.10 Auxiliary Cruiser Scapa Flow
1939.10.04 1939.10.14 BB Revenge Scapa Flow
1939.11.01 1940.01.05 BB Nelson Loch Ewe
1940.03.01 1940.05.01 Auxiliary Cruiser Scapa Flow
1940.03.07 1940.04.25 CV Illustrious Scapa Flow
1940.04.01 1940.06.01 Auxiliary Cruiser Scapa Flow
1940.05.17 1945.01.01 CL Fiji Light Cruiser Loch Ewe
1940.05.24 1940.06.30 CL Dido Light Cruiser Scapa Flow
1940.12.11 1940.12.31 BB King George V Scapa Flow
1941.02.01 1941.02.17 Auxiliary Cruiser Scapa Flow (doesn't spawn in v1.0-v1.3)
1941.02.10 1941.03.20 Auxiliary Cruiser Scapa Flow (doesn't spawn in v1.0-v1.3)
1941.03.15 1941.04.30 CL Fiji Light Cruiser Scapa Flow (?)
1942.02.03 1942.02.28 BB King George V Scapa Flow

16.02.2006 15:21
odpowiedz
zanonimizowany45782
0
Legend

Ręczne wprowadzanie danych jest koszmarne :)

12.03.2006 19:55
kiman
😊
odpowiedz
kiman
21
Pretorianin

a puzniejsze daty bo ja jestem juz 4 .12.1942

14.03.2006 14:24
😒
odpowiedz
Tomasz152
2
Legionista

Własnie zakupiłem silenta huntera wczoraj , mam problem w pierwszej misji .
Wypełniłem wszystkie rozkazy i nie moge ukończyc misji nie wiem jak ? Jak zakonczyc misjie i rozpoczac 2 misjie , daje esc to pisze opusc misjie , co trzeba zrobic po wypełnieniu zadania zeby mozna było ukonczyc misje .

14.03.2006 15:24
odpowiedz
Jagdtiger
16
Pretorianin

Chodzi ci o misje treningowe czy o pierwszy patrol?

12.12.2006 11:42
😒
odpowiedz
zanonimizowany412997
1
Junior

szkoda ae trzeba placic

12.12.2006 13:34
odpowiedz
Jagdtiger
16
Pretorianin

Wielkiej straty nie ma. Poradnik i tak już się mooooocno zdeaktualizował. Pisany był jeszcze przed premierą gry w Polsce, kiedy nie wyszły jeszcze praktycznie żadne patche i mody.

23.06.2007 02:04
👍
odpowiedz
zanonimizowany469216
1
Junior

Po co poradnik? W oryginalnej grze jest spoko instrukcja .Oczywiscie zrozumiala dla tych, którzy interesują się okretami podwodnymi.Bo to gra dla maniakow - podwodniakow.

23.01.2008 19:09
odpowiedz
zanonimizowany527572
1
Junior

za darmo to się tu reklam nie wystawia