Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Świątynia Pierwotnego Zła - poradnik do gry

Świątynia Pierwotnego Zła - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy (1) | Hommlet poradnik Świątynia Pierwotnego Zła

Quest: Problem drwala.

Zleca Ci go Tarim (2) podczas pierwszej rozmowy z nim. Twoim zadaniem będzie pokonanie dwóch dużych pająków znajdujących się w Gaju deklowym, na północ od Hommlet. Ich pokonanie może nastręczyć nieco kłopotów niedoświadczonej drużynie, ale zabranie ze sobą na przykład Elmo w zupełności wystarczy, by je pokonać - sam im da radę. Pająki rzucają zaklęcie sieci oraz zatruwają rany. Gdy je wytępisz, wróć do Tarima.

S - Questy (1) - Hommlet - Świątynia Pierwotnego Zła - poradnik do gry

S. Tu wkraczasz do akcji.

1. Pierwszy pająk.

2. Drugi pająk.

Quest: Strzała Amora.

Misję dostajesz w wyniku rozmowy z Gwynnet (3). Masz doprowadzić do ożenku Fillikena z wdową Matyldą. Pomocny w tym okaże się miejscowy cieśla Rik (13), jeśli go przekonać do budowy farmy za pieniądze Matyldy. Rik spojrzy przychylniej na budowę farmy, gdy dopomożesz jego synowi w przejściu na Starą Wiarę (quest "Dylemat cieśli"). Gdy już tego dokonasz, porozmawiaj z Rikiem i na jego prośbę upewnij się, że Matylda (4) zapłaci za budowę. Matylda podtrzyma chęć wyjścia za Fillikena (5) i będziesz musiał z nim porozmawiać. Filliken jednak uważa, że jeden rok żałoby po swojej żonie to za mało. Udaj się do Jaroo (11), a dowiesz się od druida, że jeden rok to w zupełności wystarczający okres żałoby. Przekaż tę wiadomość Fillikenowi.

Quest: Dylemat cieśli.

Zadanie otrzymujesz w wyniku rozmowy z Rikiem (13). Potrzebne będzie do tego nieco dyplomacji. Udaj się do Jaroo (11), by wynegocjować zmianę wiary Marka. Jaroo oświadczy, że potrzebna mu będzie zgoda Terjona (34), ten zaś będzie absolutnie przeciwny. Aby przekonać Terjona będziesz musiał przeciągnąć na stronę Kościoła Jakka (quest "Terjon pragnie więcej nowych wyznawców"), Erlitera (quest "Kolejna dusza dla Cuthberta") oraz Fruellę (quest "Narzeczona dla gracza"). Wróć do Jaroo i powiedz mu, że może już rozpocząć przygotowania do przyjęcia Marka w szeregi wyznawców Starej Wiary.

Quest: Demaskacja agenta.

Misję tę otrzymasz od Rufusa lub Burne'a (14). Masz zinfiltrować plac budowy zamku (15) w poszukiwaniu agenta, który sabotuje wysyłanie rozkazów Burne'a do Verbobonc. Porozmawiaj z Jayfie i powiedz mu, że przybyłeś do pracy z Verbobonc. Potem użyj zdolności dyplomatycznych, by Cię przyjął do pracy, a następnie, by Ci zlecił szpiegowanie dla Rannosa i Gremaga. To wystarczy, żebyś mógł wrócić z raportem do Burne'a.

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie