Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Świątynia Pierwotnego Zła - poradnik do gry

Świątynia Pierwotnego Zła - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa - Laburynt pod Twierdzą | Twierdza na bagnach poradnik Świątynia Pierwotnego Zła

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

S - Mapa - Laburynt pod Twierdzą - Twierdza na bagnach - Świątynia Pierwotnego Zła - poradnik do gry

S. Wejścia do lochów.

14. W skrzyni znajdziesz osiem płaszczów (liczba, która pozwoli w nie zaopatrzyć dowolną drużynę), dzięki którym uda Ci się przejść bezpiecznie obok ogra Lubasha (18).

15. Wejście w ten korytarzyk wiąże się z walką z zombi oraz dwoma zielonymi mułowcami (od czasów "Stonekeepa" zastanwiam się, jak tłumaczyć na rodzimy angielskie "slimes"), które zaatakują Twoją drużynę od tyłu.

16. W kolumnie znajduje się ukryte przejście łączące z drugim równie ukrytym (21).

17. W celi znajdziesz uwięzioną drużynę: dwa gnomy - Nybblego i Gleema - oraz elfkę Chandę.

18. Przejścia na niższy poziom lochów pilnuje ogr Lubash. Jeśli walka z nim przerasta możliwości Twojej drużyny, ubierz ją w płaszcze, które leżą w skrzyni nieopodal schodów (14).

19. Te dwa pomieszczenia stanowią siedzibę orklinów. Walka z nimi nie wniesie nic ponad zauważalną liczbą punktów doświadczenia.

20. Siedziba gnolli. Walka z nimi będzie sporym wyzwaniem, ale możesz jej uniknąć przekupując ich 100 sztukami złota. Za 200 sztuk wskażą Ci nawet miejsce pobytu Laretha Pięknego. Proponowane stawki możesz obniżyć dwukrotnie za pomocą dyplomacji.21. Ukryte przejście prowadzące do drugiego, ukrytego w kolumnie (16).

22. Kilku ghuli strzeże skrzyni.

23. Olbrzymi rak.

24. Wykute na polecenie Laretha Pięknego wyjście z lochów na tyły twierdzy na bagnach.

25. Trójka strażników Laretha. Walka z nimi da Ci przedsmak tego, co czeka się w następnym pomieszczeniu.

26. Tu natkniesz się na większą ilość strażników Laretha. Wielu z nich posługuje się łukami i kuszami.

27. Komnata Laretha. W znajdującej się przy wejściu komodzie znajdziesz jego dziennik, a w nim między innymi lokację osady Nulb. Z Larethem możesz się albo zaprzyjaźnić, albo go zabić. W tym pierwszym przypadku znielubią Cię w Hommlet, a ewentualni paladyni w Twojej drużynie doznają "upadku". Jeśli zabijesz Laretha, nie będziesz mógł z kolei liczyć na przychylność ludności z Nulb.