Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Świątynia Pierwotnego Zła - poradnik do gry

Świątynia Pierwotnego Zła - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa - Podziemia poziom czwarty | Świątynia poradnik Świątynia Pierwotnego Zła

To tutaj rozstrzygnie się, czy przystąpisz do sił świątynnych, czy stoczysz z nimi krwawą walkę. Ponadto z tego poziomu dostaniesz się do czterech węzłów poszczególnych żywiołów. Są to jaskinie wypełnione różniastymi potworami, których gdzie indziej nie uświadczysz, a na końcu każdej z nich znajduje się boss dzierżący klejnot. Możesz go albo pokonać w walce, albo skraść mu klejnot. Każdy klejnot wprawiony w Kulę Złotej Śmierci daje jej dodatkową moc - przeważnie przywoływania potężnych sprzymierzeńców w walce. Tym sposobem możesz skonstruować sobie absolutną broń na ostateczną rozprawę z kapłanką Zuggtmoy.

1 - Mapa - Podziemia poziom czwarty - Świątynia - Świątynia Pierwotnego Zła - poradnik do gry

1. Teleport prowadzący z siedziby Zuggtmoy, a po oczyszczeniu wszystkich czterech węzłów żywiołów również do niej.

2. Cztery skrzynie.

3. Kilka agresywnych grzybów i troll.

4. Najwyższy kapłan Świątyni Pierwotnego Zła, Hedrack wraz z towarzyszącą mu obstawą. Walka z nimi wszystkimi stanowi nie lada wyzwanie. Dobrze robi przywołanie monstrum na środek sali, a gdy przeciwnicy się nim zainteresują, wykończenie wiedźm i łuczników stojących na podwyższeniu. Następnie rzucanie sieci i ofensywne czary obszarowe. Da się wyjść z tego cało. Jednak ciężko ranny Hedrack przywoła na pomoc boga Iuza. Jeśli zaś ciężko ranisz tego ostatniego, na polu bitwy pojawi się sam Święty Cuthbert i nie tylko przegoni Iuza, ale również wskrzesi wszystkich poległych (nie tylko z Twojej drużyny). Na szczęście przeciwników wskrzesi w postaci słabiutkich zombi.

5. Teleport do węzła żywiołu wody.

6. Teleport do węzła żywiołu ognia.

7. Teleport do węzła żywiołu powietrza.

8. Teleport do węzła żywiołu ziemi.

9. Teleport z węzła żywiołu wody.

10. Teleport z węzła żywiołu ognia.

11. Teleport z węzła żywiołu powietrza.

12. Teleport z węzła żywiołu ziemi.

13. Mag Senshock. Walczy przywołując żywioły. Pozostawia po sobie wiele magicznych przedmiotów.

14. Dowódca straży świątynnych.

15. Trzy ogry.

16. Cztery trolle.

17. Zatrzęsienie ogrów i orklinów.

18. Dwa trolle.

19. Troll i ettin.

20. Olbrzym górski.

21. Trzy górskie olbrzymy.

22. Trójka ettinów i skrzynia z klejnotami.

23. Cztery trolle.

24. Konkubiny. Jedna z nich to Paida, żona kołodzieja z Hommlet.