Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Świątynia Pierwotnego Zła - poradnik do gry

Świątynia Pierwotnego Zła - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Otwarcia gry poradnik Świątynia Pierwotnego Zła

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

To, w jaki sposób gracz rozpocznie swoją przygodę, nie ma wielkiego wpływu na jej dalszy przebieg, gdyż żadna z dziewięciu możliwych misji wprowadzających ani nie implikuje dalszego biegu fabuły, ani nawet nie trzeba jej ukończyć. Wszystkie te początkowe questy - za wyjątkiem dwóch - dają się ukończyć zaraz na początku przygody. Jest to jednakże miodny aspekt ToEE, gdyż dzięki niemu każda rozgrywka zyskuje nieco inny posmak. Każde z otwarć zależne jest od wyboru charakteru drużyny gracza i dobór postaci do drużyny nie ma tu znaczenia. Dla przykładu drużynie neutralnej przysługuje rozpoczęcie neutralne, choćby tworzyły ją same złe lub same dobre postaci. Wydaje mi się, że drużynie chaotycznie-dobrej przysługuje rozpoczęcie najlepiej przystające do początkowego charakteru rozgrywki.

Quest: Otwarcie dla drużyny sprawiedliwej-dobrej.

Na wiejskiej drodze napotykasz karawanę zaatakowaną przez bandytów. Po ich pokonaniu możesz porozmawiać z ocalałym kupcem. Dostarcz Valdenowi (12) wiadomość o ataku na karawanę, na którą oczekuje. Wykonanie tego zadania wymaga jedynie odwiedzenia Valdena w Hommlet, otwiera jednak drogę do bodaj najdłuższego questu w grze - "Na ratunek Paidzie".

Quest: Otwarcie dla drużyny neutralnej-dobrej.

W Mitrik, stolicy Veluny, stajesz się świadkiem morderstwa kobiety. Po pokonaniu jej zabójcy, znajdziesz przy jej zwłokach broszę. Dostarcz wiadomość (wraz z broszą) o śmierci Y'Dey Terjonowi z Kościoła Św. Cuthberta (34) w Hommlet. Gdy dotrzesz na miejsce, Calmert nie zechce dopuścić Cię przed oblicze Terjona, dopóki nie złożysz ofiary na rzecz Kościoła w wysokości 10 sztuk złota. Dopiero wtedy będziesz w stanie spotkać Terjona. Idź na górę po schodach, porozmawiaj z Terojonem i przekaż mu wieści. Terjon nie okaże się szczególnie zmartwiony. Poprosi Cię zaś o rozwiązanie problemu bandytów kryjących się w twierdzy na bagnach.

Quest: Otwarcie dla drużyny chaotycznej-dobrej.

W Celene stawiasz się na radzie elfów. Dowiadujesz się, że jej dwóch członków - księżna Tillahi oraz jej małżonek, Sir Juffer - zostało porwanych. Twoim zadaniem jest spotkanie się z Posępnym Jay'em, gdyż jeden z tropów prowadzi właśnie do niego. Posępny Jay (32) nie będzie wprawdzie za bardzo się orientował, co się stało z zaginioną parą, ale zaproponuje Ci, byś się udał do twierdzy na bagnach i wskaże Ci jej lokalizację. W rzeczywistości niniejszy quest nie pozwoli się ukończyć jeszcze bardzo długo - Tillahi i Juffera odnajdziesz dopiero na drugim poziomie lochów pod Świątynią (II.9).

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie