Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Świątynia Pierwotnego Zła - poradnik do gry

Świątynia Pierwotnego Zła - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa - Podziemia poziom pierwszy | Świątynia poradnik Świątynia Pierwotnego Zła

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Pierwszy poziom podziemnego labiryntu należy w całości do Świątyni Ziemi. Jej kapłanem jest Romag. Mieszka tutaj trochę potworów, które będą Cię atakować niezależnie od twojej chwilowej przynależności, lecz generalnie wszędzie tu możesz się poruszać w brązowym habicie.

1 - Mapa - Podziemia poziom pierwszy - Świątynia - Świątynia Pierwotnego Zła - poradnik do gry

1. Dwa monstrualne szczury.

2. Ołtarz Świątyni Ziemi.

3. Sześć czarnych wdów.

4. Kryjówka Wonillona, którego wcześniej musisz uwolnić z celi (11).

5. Dużo ghuli.

6. Orkliny.

7. Najwyższy kapłan Świątyni Ziemi, Romag oraz jego pomocnik Hattsch.

8. Osiem stirge'ów.

9. Dwa orkliny, strażnicy cel.

10. Cela z dobytkiem Wonillona. Trójka zombi.

11. Cela Wonillona.

12. Trójka zombi.

13. Trójka zombi.

14. Cztery orkliny.

15. Grupa strażników Świątyni Ziemi.

16. Cztery ghule.

17. Dwa ghule.

18. Cztery harpie.

19. Sześć ghuli.

20. Galaretowata kostka, szary śluzowiec oraz beczka ze srebrnymi strzałami, bełtami, pikami.

21. Monstrualny szczur.

22. Pięć ghuli oraz beczka z doskonałą bronią, w tym doskonałym młotem.

23. Mnóstwo ogrów, gnolli i orklinów - nie będą Cię atakować, jeśli będzies udawał, że należysz do ich świątyni.

24. Jak wyżej.

25. Szkielety, gnolle i szkielety gnolli.

26. Jak wyżej.

27. Ogr i beczka ze srebrnymi strzałami oraz z bełtami i pikami.

28. Pięć gnolli oraz beczka z bronią.

29. Zamknięta cela, a w niej pirat Morgan oraz trójka pojmanych farmerów.

30. Dziesięć ghuli oraz skrzynia ze zwojami i miksturami.

31. Osiemnaście goblinów i jeden ogr.

32. Olbrzymia żmija.

33. Turnkey.

34. Cela z dwójką uwięzionych orków: Tuelkiem i Pintarkiem.

35. Dwójka więźniów. Jeśli ich uwolnisz, będą chcieli 1000 sztuk złota zapomogi - nie wydaje się, by coś miało z tego wyniknąć.