Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Świątynia Pierwotnego Zła - poradnik do gry

Świątynia Pierwotnego Zła - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa - Siedziba kapłanki Zuggtmoy | Świątynia poradnik Świątynia Pierwotnego Zła

Tutaj rozstrzygnie się w jaki sposób zakończysz swoje porachunki ze Świątynią Pierwotnego Zła. Możliwych (dobrych) zakończeń jest kilka - w zależności od postaci, którą zaczniesz rozmowę z kapłanką oraz w zależności od wybieranych opcji dialogowych.

1 - Mapa - Siedziba kapłanki Zuggtmoy - Świątynia - Świątynia Pierwotnego Zła - poradnik do gry

1. Siedlisko różnorakich grzybów. Jeden fireball rozstrzyga problem.

2. Tron kapłanki Zuggtmoy.

Determinacja zakończenia jest wynikiem kombinacji kilku elementów: czy stanąłeś przed Zuggtmoy posiadając Kulę Złotej Śmierci (możesz się bez niej dostać teleportem z czwartego poziomu (IV.1), gdy oczyścisz wszystkie cztery węzy żywiołów), czy rozpoczniesz rozmowę postacią, która trzyma Kulę, czy postacią, która jej nie trzyma. Następnie będziesz jeszcze mieć wybór: przyjąć od kapłanki łapówkę w postaci platynowego słupa, czy odmówić. W zależności od wyboru albo stoczysz walkę z Zuggtmoy (ciężka próba), albo nie. Albo ją unicestwisz, albo zdoła Ci uciec (na 66 lat). Stosunkowo najprostsze i najmniej satysfakcjonujące rozwiązanie, to rozpoczęcie rozmowy z kapłanką za pomocą postaci, która Kuli nie posiada, a następnie odmówienie przyjęcia platynowego podarku. Kapłanka zniknie (na 66 lat) i będzie po robocie.

Najbardziej polecane rozwiązanie jednakże to zniszczenie Kuli Złotej Śmierci, a następnie unicestwienie tak osłabionej Zuggtmoy raz a dobrze. Aby jednak tego dokonać musisz zebrać z czterech węzłów żywiołów cztery klejnoty do wprawienia w Kulę (patrz: poziom 4). Z tak przygotowaną Kulą udaj się do Hommlet, do Burne'a (14), a dowiesz się od niego i od jego asystentki Pishelli, że do zniszczenia artefaktu będziesz potrzebować czterech przedmiotów: doskonałego młota - znajdziesz go w labiryncie w beczce (I.22), zwój powiewu wiatru - w skrzyni na trzecim poziomie (III.11), wodę święconą - znajdziesz jej trochę tu i ówdzie, a sprzedaje ją również Calmert (34) w Hommlet, zwój kuli ognia - ten możesz napisać sam, bo z całą pewnością Twój mag dysponuje odpowiednim zaklęciem. :-) W ostateczności możesz nająć na chwilę do drużyny Burne'a, który to potrafi. Kulę Złotej Śmierci z wprawionymi czterema klejnotami oraz cztery wymienione powyżej przedmioty wręcz Pishelli, a ona już załatwi resztę. Tobie zaś pozostaną cztery dni na to, by złożyć finałową wizytę kapłance Zuggtmoy i ją pokonać. Koniec!