Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - poradnik do gry

Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - poradnik do gry

Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - poradnik do gry

Max Payne II: The Fall of Max Payne to niesamowita gra akcji, będąca kontynuacją hitu sprzed lat. Jako glina, który stracił rodzinę podczas wydarzeń znanych z poprzedniej przygody, musisz rozwiązać kolejną sprawę. Wszystko oczywiście rozgrywa się jak w dobrym filmie sensacyjnym. Nieoczekiwane zwroty akcji, trzymające w napięciu momenty, to właśnie sprawia, że gra ma w sobie to "coś".

Dlatego wielu z Was będzie chciało przejść ją na najwyższym poziomie trudności, co gwarantuje obejrzenie alternatywnego zakończenia. Poradnik ten prowadzi przysłowiowo "za rączkę" od początku do końca całej historii. Dołożyłem starań, by zawierał wszelkie możliwe do odnalezienia sekrety oraz kompletny opis możliwego do zebrania uzbrojenia oraz przedmiotów, co bardzo przyda się również podczas zabawy na najwyższym poziomie trudności. Wtedy też będzie można zobaczyć alternatywne zakończenie.

Jeszcze słowem wyjaśnienia - zdecydowałem się przetłumaczyć historię opowiadaną przez Maxa w komiksach. Dzięki temu nawet gracze nieznający języka angielskiego mogą poczuć klimat wydarzeń ukazywanych w grze. Jako że nie jestem zawodowym tłumaczem, mogło przytrafić mi się kilka pomyłek czy niedokładnie przetłumaczonych fraz. Starałem się także niektórym wypowiedziom nadać sens, co czasem bywa trudne w przekładach na język polski (przynajmniej dla mnie), dlatego tłumaczenia czasem nie są dosłowne.

Zapraszam,

Zodiac

Informacje o Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - poradnik do gry

Autor : Piotr Zodiac Szczerbowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 29, ilustracje: 257 .

Popularne strony w Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - poradnik do gry

Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182824Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182823Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182822Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182821Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182820Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - screen - 2010-03-18 - 182588Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - screen - 2010-03-18 - 182587Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - screen - 2010-03-18 - 182586Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - screen - 2010-03-18 - 182585

22.12.2005 16:45
fajny Książę
113
Capo

Fajny poradnik

22.12.2005 16:53
😊
odpowiedz
fajny Książę
113
Capo

Pozostaje tylko czekać na trójkę

22.12.2005 17:00
odpowiedz
tyrol
10
trespass

trzeba przyznać,że MaxPayne1 był o wiele,wiele lepszy od 2.

22.12.2005 17:13
odpowiedz
fajny Książę
113
Capo

Dwójka też jest niezła.

09.05.2006 09:02
😊
odpowiedz
zanonimizowany356293
1
Junior

bardzo dobre tlumaczenie z angielskiego

04.04.2007 12:55
👍
odpowiedz
Artcik
12
Chorąży

poradnik jest zawalisty przeczytałem tylko początek bo nie mam abonamentu kto ma abonament bardzo polecam

04.04.2007 12:56
odpowiedz
Artcik
12
Chorąży

polecam