Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Starfield - poradnik do gry

Starfield - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Starfield: W ich ślady - solucja, opis przejścia Starfield - poradnik, porady

W ich ślady to krótki quest ze spotkania z Emisariuszem i Łowcą z rasy Astran. Ta strona poradnika do gry Starfield zawiera solucję z informacjami jak zareagować na pojawienie się statku Scorpius i jaki jest przebieg spotkania z Astranami.

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2023

W trakcie zaliczania głównej linii fabularnej gry Starfield musicie ukończyć mniejsze zadanie W ich ślady. Opis przejścia z tej strony poradnika dotyczy spotkania z Astranami ze statku Scorpius. Wyjaśniamy przede wszystkim czy trzeba walczyć z Astranami oraz jak rozegrać spotkanie z Łowcą i Emisariuszem.

Skontraktowanie się ze Scorpiusem i zadokowanie na statku Astran

1 - Starfield: W ich ślady - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Zadanie to rozpocznie się od razu po dotarciu na orbitę planety Oborum III z układu Oborum Prime. O miejscu tym dowiedzieliście rozwiązując zagadkę z glifem w głównym queście Jedność.
  2. Na orbicie pojawi się statek Scorpius należący do Astran i nie musicie obawiać się walki w kosmosie. Wasz statek zostanie wywołany i rozpocznie się rozmowa z Łowcą i Emisariuszem z pokładu Scorpiusa.
  3. Wybierane odpowiedzi nie odgrywają roli, bo nie sprowokujecie Astran do ataku - chcą pokojowych rozmów. Nie możecie opuścić tej orbity, ani z własnej inicjatywy ostrzelać Scorpiusa. Jedyna dostępna opcja to zadokowanie na Scorpiusie celem spotkania się z Astranami.

Spotkanie z Łowcą i Emisariuszem

Ciekawostka - Gra po spotkaniu z Astranami odblokuje możliwość zaatakowania ich na mostku kapitańskim, ale nie możecie ich zabić - Starfield: W ich ślady - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Przejdźcie na mostek kapitański, na którym przebywają Łowca oraz Emisariusz z rasy Astran. W rozmowie nie pojawiają się żadne wybory. Nie doprowadzicie do walki nawet wybierając agresywne odpowiedzi związane z niedawną śmiercią jednego z towarzyszy z rąk Łowcy.
  2. Po zakończeniu głównej części spotkania możecie odbyć opcjonalne rozmowy z każdym z Astran. Pozwoli to im zadać dodatkowe pytania.
  3. Przy próbie opuszczenia Scorpiusa raz jeszcze zagada do Was Emisariusz. Otrzymacie podpowiedź zbadania ziemskiego Księżyca. Rozpoczną się główne questy Z tej Ziemi oraz Ostatnie mignięcia. Otrzymacie też składniki do craftingu i klucz do bazy na Księżycu.

Ciekawostka - Gra po spotkaniu z Astranami odblokuje możliwość zaatakowania ich na mostku kapitańskim, ale nie możecie ich zabić. Nawet jeśli pokonacie wysokopoziomowych wrogów, to po starciu uklękną i nadal będą żywi.