Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NieR Automata - poradnik do gry

NieR Automata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NieR Automata: Zakończenia Route C i Route D - solucja, opis przejścia NieR Automata porady, solucja

NieR Automata: na tej stronie znajduje się solucja Zakończenia Route C i D

Ostatnia aktualizacja: 3 kwietnia 2023

Na tej stronie poradnika do gry NieR Automata znajdziecie opis zakończeń ścieżek Route C i Route D. Dowiecie się jak pokonać 9S lub A2 w finałowym pojedynku, a także jak doprowadzić do odblokowania dużych zakończeń C, D i E.

Główne zakończenia Route C i D - informacje wstępne

Dla przypomnienia ścieżki Route C i Route D dotyczyły rozdziałów 11-17 i mogliście je jednocześnie rozgrywać po ukończeniu ścieżek Route A i Route B - NieR Automata: Zakończenia Route C i Route D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Dla przypomnienia ścieżki Route C i Route D dotyczyły rozdziałów 11-17 i mogliście je jednocześnie rozgrywać po ukończeniu ścieżek Route A i Route B. Do decyzji w sprawie wyboru zakończenia dochodzi dopiero w finale rozdziału 17 i Wasze wcześniejsze wybory i postępy nie mają żadnego wpływu na wydarzenia z finału.

Wyboru zakończenia całej gry możecie po raz pierwszy dokonać po tym jak w rozdziale 17 pozbędziecie się bossów Ko-Shi i Ro-Shi. 9S i A2 staną naprzeciwko siebie i postacie te będą miały do siebie wrogie intencje. Musicie w tym miejscu dokonać wyboru i opowiedzieć się po stronie A2 lub po stronie 9S. Wybór ten zmusi Was do przystąpienia do pojedynku z 9S lub z A2. Wpłynie on też na to czy odblokowane zostanie zakończenie C czy zakończenie D.

Po tym jak odblokujecie i obejrzycie jedno z zakończeń gra udostępni opcję Chapter Select, tzn - NieR Automata: Zakończenia Route C i Route D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Po tym jak odblokujecie i obejrzycie jedno z zakończeń gra udostępni opcję Chapter Select, tzn. pozwalającą na powtarzanie ukończonych rozdziałów (całych lub wyłącznie ich niewielkich fragmentów). Umożliwi to Wam obejrzenie drugiego z głównych zakończeń, a także na odblokowanie specjalnego zakończenia E. Po wczytaniu sejwa z menu głównego musicie wybrać opcję Chapter Select i następnie rozdział 17-09 (powyższy obrazek). Pozwoli to Wam powrócić do punktu wyboru bohatera, z którym zamierzacie się sprzymierzyć. Będziecie mogli inaczej się zachować niż podczas pierwszego przejścia.

Z głównymi zakończeniami ścieżek Route C i Route D wiąże się ryzyko utraty sejwów. Dokładniej opisaliśmy to w sekcji Zakończenie E - jak odblokować?, czyli tej dotyczącej "ostatecznego" zakończenia dostępnego do odblokowania po obejrzeniu zakończeń C i D. Zanim zainteresujcie się zakończeniem E sprawdźcie, czy macie możliwości utworzenia kopii stanów gry. Instrukcje jak tego dokonać zamieściliśmy na osobnej stronie Backup sejwów - jak zrobić?. Może to Was zabezpieczyć przed utratą sejwów z ostatnich kilkudziesięciu godzin gry.

Zakończenie C - sprzymierzenie się z A2

Na potrzeby odblokowania tego zakończenia musicie wybrać A2 do rozegrania ścisłego finału kampanii - NieR Automata: Zakończenia Route C i Route D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Na potrzeby odblokowania tego zakończenia musicie wybrać A2 do rozegrania ścisłego finału kampanii. To druga opcja zachowania i dodatkowo musicie potwierdzić wybór (Yes).

Sprzymierzenie się z A2 oznacza, że 9S stanie się finałowym bossem gry - NieR Automata: Zakończenia Route C i Route D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Sprzymierzenie się z A2 oznacza, że 9S stanie się finałowym bossem gry. 9S możecie atakować w walce wręcz lub na odległość (koniecznie polegajcie na blokowaniu kamery i korzystaniu z ofensywnych programów podów). Boss również dysponuje atakami dystansowymi (i również z wykorzystaniem podów), tak więc bądźcie gotowi do stosowania częstych uników.

Dzięki kontrolowaniu A2 możecie podjąć próbę aktywacji trybu Berserk, choć z uwagi na to, że 9S jest mobilnym przeciwnikiem i unika generalnie walki w zwarciu poprawne spożytkowanie tego trybu może okazać się utrudnione.

9S może tworzyć kopułę, która jest w stanie spowolnić ruchy oraz ograniczyć dostępność ruchów - NieR Automata: Zakończenia Route C i Route D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

9S może tworzyć kopułę, która jest w stanie spowolnić ruchy oraz ograniczyć dostępność ruchów. Starajcie się oddalać od miejsca, w którym ona powstanie (atak ten jest sygnalizowany). Jeśli jest już na to za późno, to skupcie się wyłącznie na jak najszybszym wyjściu z kopuły.

Boss może też podejmować próby hakowania A2 - NieR Automata: Zakończenia Route C i Route D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Boss może też podejmować próby hakowania A2. Za każdym razem zmuszeni zostaniecie do zaliczenia mini-gry hakerskiej po to żeby ochronić się przed otrzymaniem obrażeń.

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie