Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry

Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry

Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry

Gobliński zabójca powraca! Poradnik do gry Styx: Shards of Darkness zawiera m.in. dokładny opis przejścia zadań głównych i pobocznych, lokalizacje wszystkich odznaczeń, listę trofeów czy opis najważniejszych elementów rozgrywki.

Poradnik do gry Styx: Shards of Darkness to kompendium wiedzy o grze. Poza kluczowym opisem przejścia każdej z misji, skupiającym się głównie na możliwości ukończenia zadań przez nowych graczy i rozwiązaniu zagadek. Zawiera liczne wskazówki i wyjaśnia elementy mechaniki gry. Dodatkowo opis przejścia zawiera lokalizację odznaczeń i elementów zadań pobocznych (znaki, notatki, plakaty). Opisane zostały wyposażenie Styxa i przedmioty rzemiosła, jakie może samodzielnie stworzyć. Do tego zamieszczono zestawienie umiejętności oraz wskazanie, na które warto zwrócić uwagę, szczególnie w początkowych fazach gry. Nie zabrakło także listy osiągnięć / trofeów oraz wskazówek, jak odblokować te najtrudniejsze.

Styx: Shards of Darkness to druga część gry, będącej doskonałym połączeniem gry skradankowej i zręcznościowej rozgrywanej z perspektywy trzecioosobowej. Tytułowy goblin próbujący zająć się swoimi sprawami (kradzieże) zostaje wplątany w intrygę między rasową i z tego powodu staje się także szpiegiem. Ten element fabularny uzasadnia duże zróżnicowanie lokacji i występujących w nich przeciwników. Bohater ma wybór: może stać się zabójcą lub zdecydowanie unikać kontaktu z przeciwnikami wykorzystując bogate otoczenie, umiejętności i liczne gadżety. Na duży plus zasługuje nierzadko możliwość wykonania celów zadań na więcej niż jeden sposobów.

Poradnik do Styx: Shards of Darkness obejmuje:

  • opis przejścia zadań głównych i pobocznych;
  • lokalizację odznaczeń (tokenów);
  • wyjaśnienie zagadnień związanych z mechaniką gry i liczne porady;
  • opis elementów wyposażenia i gadżetów bohatera;
  • zestawienie umiejętności i porady odnośnie ich odblokowania;
  • listę trofeów wraz ze wskazówkami ich odblokowania.

Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)

Informacje o Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry

Autor : Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 5 kwietnia 2017

Poradnik zawiera : strony: 72, ilustracje: 394 .

Popularne strony w Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry

Styx: Shards of Darkness - screen - 2017-09-26 - 356523Styx: Shards of Darkness - screen - 2017-09-26 - 356522Styx: Shards of Darkness - screen - 2017-09-26 - 356521Styx: Shards of Darkness - screen - 2017-09-26 - 356520Styx: Shards of Darkness - screen - 2017-09-26 - 356519Styx: Shards of Darkness - screen - 2017-09-26 - 356518Styx: Shards of Darkness - screen - 2017-09-26 - 356517Styx: Shards of Darkness - screen - 2017-09-26 - 356516Styx: Shards of Darkness - screen - 2017-09-26 - 356515