Zlecenie nr 17 - Revton Wind | DLC - 4x4 Cars
Aktualizacja:
Zlecenie nr 17 - Revton Wind
SAMOCHÓD: Revton Wind
ELEMENTY ZLECENIA:
- Wymień lub napraw wszystkie zniszczone części (Replace or repair all damaged parts)
WYNAGRODZENIE: 10000 USD
CZĘŚCI:
- Filtr powietrza (Air Filter) - 35 USD
- Filtr oleju (Oil Filter) - 80 USD
- Pasek napędowy (Serpentine Belt) - 100 USD
- Pasek rozrządu (Timing Belt) - 120 USD
- Pompa wodna (Water Pump) - 300 USD
- Koło (Revton Wind Wheel) - 1000 USD
- Zacisk hamulca (Brake Caliper) - 400 USD
- Klocek hamulcowy x2 (Brake Pad) - 100 USD
- Amortyzator (Shock Abs B. Front-Right) - 150 USD
- Tarcza cierna sprzęgła (Clutch Friction Plate) - 500 USD
- Łożysko wyciskowe sprzęgła (Clutch Release Bearing) - 100 USD
- Sprężyna zawieszenia przednia (Suspension Spring Front) - 240 USD
- Gumowa tuleja (Rubber Bushing) - 110 USD
- Filtr paliwa (Fuel Filter) - 50 USD
- Wahacz poprzeczny tylny lewy (Suspension Arm Rear-Left A) - 500 USD
- Sprężyna zawieszenia tylna (Suspension Spring Rear) - 150 USD
- Gumowa tuleja (Rubber Bushing) - 110 USD
- Amortyzator (Shock Absorber Rear) - 100 USD
- Rura wydechowa - część środkowa (Exhaust Pipe Middle) - 100 USD
- Tłumik - środkowy (Muffler Middle) - 350 USD
- Tylna rura wydechowa (Exhaust Pipe Rear) - 150 USD
- Wymiana oleju - 100 USD + koszt nowego oleju: ok. 10 USD
Klient otrzymał ten zdezelowany samochód za darmo od kolegi, który w ogóle nie używał tego samochodu przez ostatnie lata. Twoim zadaniem jest doprowadzenie go do stanu używalności. Rozgrywkę rozpocznij od przeprowadzenia testu silnika (OBD Link), testu diagnostycznego (Path Test) i jazdy testowej (Test Drive). Jako pierwszy dokonaj wymiany filtra powietrza (Air Filter):
- Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
- Zdejmij rurę przepływu powietrza (Air Flow Tube).
- Zdejmij przepływomierz powietrza (Air Flow Meter).
- Zdejmij pokrywę filtra powietrza (Air Filter Cover).
- Wyjmij zużyty filtr powietrza (Air Filter).
- Włącz tryb montowania części (Assemble Mode).
- Załóż nowy filtr powietrza (Air Filter).
- Załóż pokrywę filtra powietrza (Air Filter Cover).
- Załóż przepływomierz powietrza (Air Flow Meter).
- Załóż rurę przepływu powietrza (Air Flow Tube).

Kolejny do roboty - filtr oleju (Oil Filter):
- Podnieś maskę (Hood) i wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
- Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
- Zdejmij nasadkę filtra olejowego (Oil Filter Cap).
- Wyjmij filtr oleju (Oil Filter).
- Włącz tryb montowania części (Assemble Mode).
- Wsadź nowy filtr oleju (Oil Filter).
- Załóż nasadkę filtra olejowego (Oil Filter Cap).
Teraz pora zająć się rozrządem - do wymiany przeznaczono pasek napędowy (Serpentine Belt), pasek rozrządu (Timing Belt) i pompa wodna (Water Pump):
- Zdejmij pasek napędowy (Serpentine Belt).
- Zdejmij napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
- Zdejmij pasek rozrządu (Timing Belt).
- Zdejmij pompę wodną (Water Pump) i przejdź w tryb montażu części (Assemble Mode).
- Załóż nową pompę wodną (Water Pump).
- Załóż nowy pasek rozrządu (Timing Belt).
- Załóż napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
- Załóż nowy pasek napędowy (Serpentine Belt).
Przejdź teraz w okolice lewego przedniego koła - zniszczeniu uległa bowiem lewa część osi (Drive Axle Left) oraz sprężyna zawieszenia. Dokonaj demontażu tej części i zakupu nowej, choć na razie nie montuj nowej części:
- Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
- Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
- Odkręć lewe koło (Revton Wind Wheel).
- Odkręć stabilizator (Sway Bar End Link Left).
- Odkręć amortyzator (Shock Abs. B Front-Left).
- Zdejmij sprężynę zawieszenia (Suspension Spring Front)
- Odkręć lewą oś (Drive Axle Left).
Przejdź w okolice prawego przedniego koła. Tam wymianie ulegnie większość części: koło (Revton Wind Wheel), zacisk hamulca (Brake Caliper) i 2 klocki hamulcowe (Brake Pad) oraz amortyzator (Shock Abs B. Front-Right). Na razie jednak jedynie zdemontuj te elementy:
- Odkręć i zdejmij prawe koło (Revton Wind Wheel).
- Zdejmij zacisk hamulca (Brake Caliper) i obydwa klocki hamulcowe (Brake Pad).
- Odkręć stabilizator (Sway Bar End Link Left).
- Odkręć amortyzator (Shock Abs. B Front-Left).

Zdemontuj także prawą część osi (Front Axle Right). Następnie pora zająć się skrzynią biegów i uszkodzonymi elementami sprzęgła (Clutch).
- Wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
- Wykręć rozrusznik (Starter).
- Zdemontuj skrzynię biegów (Gearbox).
- Zdejmij uszkodzone łożysko wyciskowe sprzęgła (Clutch Release Bearing).
- Zdejmij tarczę dociskową sprzęgła (Clutch Pressure Plate).
- Jak się okazuje, uszkodzeniu uległa również tarcza cierna sprzęgła (Clutch Friction Plate) - zakup nowy egzemplarz i zamontuj go.
- Załóż łożysko wyciskowe sprzęgła (Clutch Release Bearing).
- Załóż nową tarczę dociskową sprzęgła (Clutch Pressure Plate).
- Zamontuj skrzynię biegów (Gearbox).
- Zakręć rozrusznik (Starter).
Wracamy do prawego koła i montujemy kolejne części zawieszenia:
- Zamontuj nowy amortyzator (Shock Abs. B Front-Left).
- Załóż stabilizator (Sway Bar End Link Left).
- Zamontuj prawą część osi (Front Axle Right).
- Załóż dwa nowe klocki hamulcowe (Brake Pads).
- Załóż nowy zacisk hamulca (Brake Caliper).
- Załóż nowe koło (Revton Wind Wheel).
Szybki skok do lewego koła:
- Zamontuj nową sprężynę zawieszenia (Suspension Spring Front).
- Zamontuj lewy amortyzator (Shock Abs. B Front-Left)
- Załóż stabilizator (Sway Bar End Link Left).
- Zamontuj nową lewą oś (Front Left Axle).
- Zakręć lewe koło (Vulcan Family Wheel).
Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przenieś się na tył samochodu (Undercarriage), rozpoczynając demontaż kolejnych elementów wydechu:
- Wejdź w tryb demontażu części (Dissasemble Mode)
- Zdemontuj tylny tłumik (Muffler Rear)
- Zdemontuj popsutą tylną rurę wydechową (Exhaust Pipe Rear)
- Wykręć zepsuty środkowy tłumik (Muffler Middle)
- Zdemontuj zniszczoną rurę wydechową (Exhaust Pipe Middle).
Zakup nowe egzemplarze zniszczonych części (tylna rura wydechowa, środkowy tłumik, rura wydechowa) i zatrzymaj w ekwipunku - będą Ci potrzebne przy dalszej części zlecenia. Wróc z powrotem na tył podwozia - zdemontuj filtr paliwa (Fuel Filter) znajdujący się na baku i wymień go na nowy egzemplarz. Następnie wykręć gumową tuleję (Rubber Bushing) znajdującą się z lewej strony podwozia - ją również wymień na nową. Przy lewym kole do wymiany kwalifikuje się wahacz poprzeczny tylny lewy (Suspension Arm Rear-Left A), z kolei przy prawym amortyzator (Shock Absorber Rear) oraz sprężyna zawieszenia tylna (Suspension Spring Rear) - dokonaj odpowiednich czynności i przystąp do kompletowania podwozia, montując jego poszczególne elementy w poniższej kolejności
- Środkowa rura wydechowa (Exhaust Pipe Middle)
- Środkowy tłumik (Muffler Middle)
- Tylna rura wydechowa (Exhaust Pipe Rear)
- Tylny tłumik (Muffler Rear)
Na sam koniec pozostaje Ci wymiana oleju. Wejdź w tryb widoku silnika od strony podwozia (Engine - inspect). Następnie:
- Odnajdź miskę olejową (Oil Pan) ulokowaną na spodzie silnika.
- Odnajdź odpływ zużytego oleju (Oil Drain Plug), odkręć go i wypuść stary olej.
- Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
- Odkręć zatyczkę do uzupełniania zapasów oleju (Engine Oil Fill Plug).
- Kliknij na kanister z olejem i przez kilka sekund wlewaj olej do silnika.
- Wyjmij wskaźnik poziomu oleju (Oil Dipstick) i sprawdź poziom oleju - punkt łączący złote oraz srebrne pole powinien znajdować się jak najbliżej środka skali.
0
- Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
- Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
- DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 0 - Bolthorn Wanderer | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 1 - Aisan Cougar | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 2 - Bolthorn Wanderer | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 3 - Revton Van | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 4 - Bolthorn Wanderer | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 5 - Olsen Grand Club | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 6 - Bolthorn Wanderer | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 7 - Bolthorn Wanderer | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 8 - Genesis Town | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 9 - Bolthorn Wanderer | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 10 - Vulcan Spectre | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 11 - Bolthorn Wanderer | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 12 - Sceo LC500 | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 13 - Bolthorn Wanderer | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 14 - Bolthorn Wanderer | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 15 - Vulcan Family | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 16 - Bolthorn Wanderer | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 17 - Revton Wind | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 18 - Bolthorn Wanderer | DLC - 4x4 Cars
- Zlecenie nr 19 - Bolthorn Wanderer | DLC - 4x4 Cars
- DLC - 4x4 Cars
- Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
maxor najlepszy Junior
W poradniku jest błąd. Przy wymianie oleju nie trzeba płacić 100 USD za czyszczenie podłogi wystarczy użyć pojemnika z olejem (czerwony zbiornik na kółkach) i podstawić go pod spód samochodu (trzeba dobrze wymierzyć). Dodatkowo nie pokrywają się polskie nazwy z oficjalną polską wersją językową.
zanonimizowany1004825 Junior
Dokładnie. Po co tracić pieniądze na czyszczenie? I chciałbym aby zostały poprawione polskie nazwy części :)
xpiotr Junior
Wymieniłem wszystkie części w tym aucie na nowe. Wszystkie które można wymienić i nic nie mogę skończyć tego zadania:( Pomocy!
zanonimizowany1074391 Junior
Mam ten sam problem, wykręciłem z samochodu WSZYSTKIE części i nie dało to efektu. :( Proszę o pomoc
lexus86 Junior
Ja też miałem kilka razy taki problem, niestety trzeba zrestować zlecenie i zacząć od nowa, to chyba błąd gry - ma tendencje że jeśli zrobimy coś nie po myśli gry tylko zakombinujemy, to nie odhacza nam na liście.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.