Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zlecenie nr 71 - Sceo LC500 | Zlecenia - Trzeci garaż poradnik Car Mechanic Simulator 2014

Zlecenie nr 71 - Sceo LC500

SAMOCHÓD: Sceo LC500

ELEMENTY ZLECENIA:

  1. Przetestuj wszystkie elementy zawieszenia (Examine all parts of the suspension)
  2. Wymień lub napraw wszystkie zużyte części (Replace or repair all worn out parts)

WYNAGRODZENIE: 4000 USD

CZĘŚCI:

  1. Wahacz poprzeczny przedni lewy (Suspension Arm Front-Left) - 300 USD
  2. Sprężyna zawieszenia (Suspension Spring Front) - 240 USD
  3. Wahacz poprzeczny przedni prawy (Suspension Arm Front-Right) - 300 USD
  4. Amortyzator (Shock Abs. C Front-Right) - 150 USD
  5. Wahacz poprzeczny tylny lewy (Suspension Arm Rear-Left A) - 500 USD
  6. 2x gumowa tuleja (Rubber Bushing) - 110 USD
  7. Amortyzator (Shock Absorber Rear) - 100 USD
  8. 2x sprężyna zawieszenia (Suspension Spring Rear) - 300 USD
  9. Wahacz poprzeczny tylny prawy (Suspension Arm Rear-Right A) - 500 USD

Tym razem klient zleca Ci gruntowny przegląd i remont całego zawieszenia. Pierwszym krokiem będzie wykonanie testu diagnostycznego (Diagnostic Path Test) - następnie włącz tryb wyświetlania stanu utrzymania części (Show parts conditions). Dodatkowo ręcznie przetestuj każdy niezbadany element zawieszenia - przy każdym z czterech kół musisz poznać stan:

  1. Amortyzatora (Shock Absorber)
  2. Wahacza poprzecznego (Suspension Arm)
  3. Gumowej tulei (Rubber Bushing)
  4. Sprężyny zawieszenia (Suspension Spring)

Pora rozpocząć wymianę wadliwych części:

LEWE PRZEDNIE KOŁO:

Tutaj do wymiany masz:

  1. Wahacz poprzeczny przedni lewy (Suspension Arm Front-Left)
  2. Sprężynę zawieszenia (Suspension Spring Front)

Zaopatrz się w przedstawione części i przystąp do wymiany:

Sprężyna:

  1. Odkręć i zdejmij lewe koło (Sceo LX500 Wheel).
  2. Odkręć stabilizator (Sway Bar End Link Left).
  3. Odkręć amortyzator (Shock Abs. B Front-Left).
  4. Zdejmij sprężynę zawieszenia (Suspension Spring Front) i załóż nowy egzemplarz.
  5. Załóż zdemontowany amortyzator (Shock Abs. B Front-Left), stabilizator (Sway Bar End Link Left) i zakręć lewe koło (Sceo LX500 Wheel).

Wahacz:

  1. Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku przedniego podwozia (Engine - inspect)
  2. Wyjmij gumową tuleję (Rubber Bushing) znajdującą się w wahaczu.
  3. Zdemontuj lewy wahacz poprzeczny przedni (Suspension Arm Front-Left) i zamontuj nowy egzemplarz.
  4. Wsadź gumową tuleję (Rubber Bushing) na swoje miejsce.
W tej misji do wymiany przeznaczono praktycznie całe zawieszenie. - Zlecenie nr 71 - Sceo LC500 - Zlecenia - Trzeci garaż - Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
W tej misji do wymiany przeznaczono praktycznie całe zawieszenie.

PRAWE PRZEDNIE KOŁO:

Do wymiany kwalifikuje się:

  1. Wahacz poprzeczny przedni prawy (Suspension Arm Front-Right)
  2. Gumowa tuleja (Rubber Bushing)
  3. Amortyzator (Shock Abs. C Front-Right)

Skompletuj wszystkie części i przystąp do realizacji tej części zlecenia:

Wahacz, gumowa tuleja:

  1. Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku przedniego podwozia (Engine - inspect)
  2. Wyjmij gumową tuleję (Rubber Bushing) znajdującą się w wahaczu.
  3. Zdemontuj prawy wahacz poprzeczny przedni (Suspension Arm Front-Right) i zamontuj nowy egzemplarz.
  4. Wsadź nową gumową tuleję (Rubber Bushing) na swoje miejsce.

Amortyzator:

  1. Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
  2. Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
  3. Odkręć prawe koło (Sceo LX500 Wheel).
  4. Odkręć stabilizator (Sway Bar End Link Right).
  5. Odkręć amortyzator (Shock Abs. C Front-Right) i wstaw nowy egzemplarz.
  6. Wstaw stabilizator (Sway Bar End Link Right).
  7. Zakręć koło (Sceo LX500 Wheel).

LEWE TYLNE KOŁO:

W tym wypadku na wymianę czeka:

  1. Wahacz poprzeczny tylny lewy (Suspension Arm Rear Left A)
  2. Gumowa tuleja (Rubber Bushing)
  3. Amortyzator (Shock Absorber Rear)
  4. Sprężyna zawieszenia (Suspension Spring Rear)

Skomnpletuj części i przystąp do działania:

Amortyzator, sprężyna, wahacz:

  1. Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przenieś się na tył samochodu (Undercarriage - inspect).
  2. Zdemontuj amortyzator znajdujący się przy lewym kole samochodu (Shock Absorber Rear) i załóż nowy egzemplarz.
  3. Zdemontuj tłumik tylny lewy (Muffler V6 Rear-Left).
  4. Zdemontuj lewy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Left A).
  5. Wyjmij zużytą sprężynę zawieszenia (Suspension Spring Rear) i zamontuj nowy egzemplarz.
  6. Zamontuj nowy lewy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Left A).
  7. Zamontuj tłumik tylny lewy (Muffler V6 Rear-Left).

Gumowa tuleja:

  1. Zlokalizuj piastę (Wheel Hub) zlokalizowaną przy lewym kole samochodu.
  2. Wyjmij zużytą gumową tuleję (Rubber Bushing) i zamontuj nową.

PRAWE TYLNE KOŁO:

Ostatni fragment zadania to wymiana

  • Sprężyny zawieszenia (Suspension Spring Rear)
  • Wahacza poprzecznego tylnego prawego (Suspension Arm Rear-Right A)

Skompletuj części i działaj:

Sprężyna, wahacz:

  1. Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przenieś się na tył samochodu (Undercarriage - inspect).
  2. Zdemontuj tłumik tylny prawy (Muffler V6 Rear-Right).
  3. Zdemontuj prawy tylny wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Right A).
  4. Wyjmij zużytą sprężynę zawieszenia (Suspension Spring Rear) i zamontuj nowy egzemplarz.
  5. Zamontuj nowy prawy tylny wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Right A).
  6. Zamontuj tłumik tylny prawy (Muffler V6 Rear-Right).