Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zlecenie nr 66 - Sceo LC500 | Zlecenia - Trzeci garaż poradnik Car Mechanic Simulator 2014

Zlecenie nr 66 - Sceo LC500

SAMOCHÓD: Sceo LC500

ELEMENTY ZLECENIA:

  1. Znajdź i wyeliminuj przyczyny (Find and eliminate the cause)

WYNAGRODZENIE: 4000 USD

CZĘŚCI:

  1. Pasek rozrządu (Timing Belt V6) - 220 USD
  2. Pasek napędowy (Serpentine Belt V6) - 140 USD
  3. Napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner) - 150 USD
  4. Kolektor wydechowy silnika (Exhaust Manifold V6) - 1300 USD
  5. Lewy tylny tłumik (Muffler V6 Rear-Left) - 450 USD

Twój klient z powodu opóźnienia jechał bardzo szybko na lotnisko - niestety, przypłacił to problemami z układem wydechowym. Twoim zadaniem jest sprawdzić, znaleźć i wyeliminować przyczynę. Przeprowadź jazdę testową (Test Drive) i włącz tryb wyświetlania stanu utrzymania części (Show parts conditions). Po krótkiej analizie dowiesz się, że do wymiany przeznaczone są:

  1. Pasek rozrządu (Timing Belt V6)
  2. Pasek napędowy (Serpentine Belt V6)
  3. Napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner)
  4. Kolektor wydechowy silnika (Exhaust Manifold V6)
  5. Lewy tylny tłumik (Muffler V6 Rear-Left)

Zakup wszystkie potrzebne części i przeprowadź naprawę:

Pasek rozrządu, pasek napędowy, napinacz paska rozrządu:

  1. Wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect) przy samochodzie opuszczonym na podłoże.
  2. Zdejmij pasek napędowy (Serpentine Belt V6).
  3. Zdejmij napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
  4. Zdejmij pasek rozrządu (Timing Belt V6) i zastąp go nowym egzemplarzem.
  5. Załóż nowy napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
  6. Załóż nowy pasek napędowy (Serpentine Belt V6).
Trochę inny układ w silnikach V6, ale problemy rozrządu nadal te same. - Zlecenie nr 66 - Sceo LC500 - Zlecenia - Trzeci garaż - Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
Trochę inny układ w silnikach V6, ale problemy rozrządu nadal te same.

Kolektor wydechowy silnika, lewy tylny tłumik:

  1. Zdemontuj dwa tłumiki tylne (Muffler V6 Rear-Left, Muffler V6 Rear-Right).
  2. Zdemontuj tłumik środkowy (Muffler V6 Middle).
  3. Odkręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A).
  4. Zdemontuj katalizator (Catalytic Converter V6).
  5. Odkręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 B).
  6. Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku silnika (Engine - inspect).
  7. Odkręć kolektor wydechowy silnika (Exhaust Manifold V6) i zamontuj nowy egzemplarz.
  8. Zakręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 B).
  9. Zamontuj katalizator (Catalytic Converter V6).
  10. Zakręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A).
  11. Zamontuj tłumik środkowy (Muffler V6 Middle).
  12. Zamontuj dwa tłumiki tylne - nowy lewy i stary prawy (Muffler V6 Rear-Left, Muffler V6 Rear-Right).