Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zlecenie nr 5 - Olsen Grand Club | DLC - 4x4 Cars poradnik Car Mechanic Simulator 2014

Zlecenie nr 5 - Olsen Grand Club

SAMOCHÓD: Olsen Grand Club

ELEMENTY ZLECENIA:

  1. Wymień popsute elementy zawieszenia (Replace damaged suspension parts)

WYNAGRODZENIE: 2000 USD

CZĘŚCI:

  • Koło (Grand Olsen Wheel) - 1500 USD
  • Gumowa tuleja (Rubber Bushing) - 110 USD
  • Lewy wahacz poprzeczny przedni (Suspension Arm Front-Left) - 300 USD
  • Zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod) - 100 USD
  • Wewnętrzny drążek kierowniczy (Inner Tie Rod) - 150 USD
  • Lewy amortyzator (Shock Abs. B Front-Left) - 150 USD

Klient niechcący wjechał w studzienkę kanalizacyjną i popsuł zawieszenie. Niestety nie jest w stanie powiedzieć, gdzie dokładnie występują problemy, a na naprawę samochodu chce przeznaczyć 2000 USD - tyle, ile otrzymał z ubezpieczenia wozu. Naprawę rozpocznij od testu diagnostycznego (Path Test) - następnie skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i włącz podgląd stanu poszczególnych części (Show parts conditions). Wejdź w tryb widoku przedniego podwozia (Engine - inspect) - zobaczysz, iż problemy stwarza zawieszenie przy lewym przednim kole. Zakup wszystkie potrzebne części wymienione powyżej przystąp do naprawy. Pozostając przy podniesionym samochodzie zajmij się dwoma uszkodzonymi częściami: gumową tuleją (Rubber Bushing) oraz lewym wahaczem poprzecznym przednim (Suspension Arm Front-Left). Zdemontuj obydwie części i zastąp je nowymi egzemplarzami. Następnie opuść samochód na powierzchnię i podejdź w okolice lewego koła. Tutaj zaczynam,y najważniejsze działania związane z naprawą zawieszenia:

  1. Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
  2. Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
  3. Odkręć koło (Grand Olsen Wheel).
  4. Odkręć zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod).
  5. Odkręć wewnętrzny drążek kierowniczy (Inner Tie Rod).
  6. Zdejmij lewy stabilizator (Sway Bar End Link Left).
  7. Odkręć amortyzator (Shock Abs. B Front-Left).

Następnie zamontuj wszystkie nowe egzemplarze tych części oprócz lewego stabilizatora w odwrotnej kolejności. Zlecenie zostało zakończone.