Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Icewind Dale II - poradnik do gry

Icewind Dale II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Palisada | Prolog Icewind Dale II poradnik Icewind Dale II

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Palisada

1 - Palisada | Prolog Icewind Dale II - Icewind Dale II - poradnik do gry

1. Wpierw pogadaj z Szybkim Tomaszem w (1). Później będziesz mógł skorzystać z jego pomocy: błyskawicznego przemieszczania się po dzielnicach Targos.

2. (Q12) W (2) stoi Niles, który poprosi cię o Butelkę Wina. Jeśli mu ją dostarczysz, dostaniesz 450 doświadczenia (ma ją choćby jeden z najemników w Wilku Morskim, w (8) w Dokach Targos lub jest w jednym z domów). Jeśli natomiast przywołasz do porządku, otrzymasz 600 doświadczenia.

3. (Q13) Wejdź do domu w (3), porozmawiaj z Shawfordem Cale'em. Dostaniesz zadanie polegające na pomocy Olaowi przy odbudowie palisady. Teraz możesz korzystać z pomocy Szybkiego Tomasza.

4. (Q14) W (4) i (5) ćwiczą żołnierze. Jeśli masz dużo charyzmy, możesz spróbować pomóc Sierżantowi Musztry, jeśli ci się uda - nagroda wyniesie 450 doświadczenia.

5. (Q15) W (6) jest Tabard, który pilnuje Tarczy Tabarda. Możesz go przekonać, by opuścił posterunek - dostaniesz nie tylko możliwość wzięcia tarczy, lecz także 450 doświadczenia.

6. Możesz pogadać z grupką najemników (Tarran, Illigmar, Anson) w (7), lecz nie mają oni nic ciekawego do powiedzenia.

7. (Q16) W (8) jest dwóch łuczników - Gable i Kapence. Możesz założyć się o to, że uda ci się strącić postawioną wyżej beczkę. Stawka zakładu - od kilku sztuk złota do Długiego Łuku posiadanego przez Gable'a. Możesz też odmówić przyjęcia nagrody i potraktować to jako przyjacielski zakład.

8. (Q13) Porozmawiaj z Olapem w (9), okaże się, że nie ma dostawy drewna.

9. Menon w (10) nie ma nic ciekawego do powiedzenia.

10. (Q17) Możesz pomóc Caulderowi w budowie katapulty w (12), lecz twoja postać musi mieć wystarczająco dużą inteligencję, no i wspomniany wcześniej, zakupiony Młot Bojowy. Za przekonanie go do przyjęcia pomocy dostaniesz 450 doświadczenia, a za samą pomoc - kolejne 450.

11. (Q12) Idź do Miasta Targos, tam pogadaj z Lumbarem w (3). Wróć się do Palisady, porozmawiaj z Olapem w (9). Teraz do Doków Targos, pogadaj z Jorunem w (6) i weź Drewniane Koło od Żurawia. Z kołem idź do Miasta Targos, do (3) i umieść je na żurawiu - dostaniesz 300 doświadczenia. Poinformuj o postępach Shawforda, w (3) w Palisadzie, a dostaniesz 600 doświadczenia i kolejne zadanie.

12. (Q18) Isherwood w (11) potrzebuje strzał, lecz ponieważ ty je już masz, wręcz mu je. Dostaniesz nie tylko 450 doświadczenia, lecz także dwie Płonące Oliwy. Pogadaj z Shawfordem w (3), a dostaniesz kolejny rozkaz.

13. (Q19) Idź do Miasta Targos, wstąp do domu w (1) i zacznij rozmawiać z Koluhmem - wybierz kogoś mądrego. Można albo wysłać wiadomości goblinów do Palisady (450 doświadczenia), a albo samemu je przetłumaczyć (900 doświadczenia). Także u Shawforda nagroda będzie wyższa za przetłumaczenie - 900 doświadczenia, a nie 600. Otrzymasz ostatnie zadanie.

14. (Q20) Należy znaleźć grupę najemników (ci sami, co nie chcieli iść do magazynów), i sprowadzić ich do Palisady. Udaj się do Wilka Morskiego, (8) w Dokach Targos. Sytuację rozwiązać można na dwa sposoby. Zabijając najemników: 450 doświadczenia za ich śmierć i 600 doświadczenia gadając potem z Shawfordem; albo 650 za przekonanie ich (sposoby są różne), a później 900 u Shawforda.

15. (Q21) Po ostatnim zadaniu gobliny zaatakują miasto. Wyjdź i zacznij ich zabijać: składają się oni z goblinów zwykłych, gwardzistów i łuczników, każdą armią dowodzi wódz (taki lepszy wojownik), a jedną - szaman (na niego radzę uważać). Grupy są zaznaczone na mapie.

16. (Q21) Po ubiciu goblinów idź do Shawforda w (3), a dostaniesz nagrodę - 1000 złota i 900 doświadczenia za wyparcie goblinów. Potem udaj się do Miasta Targos, gdzie zdaj relację Ulbrekowi w (5) - kolejne 500 doświadczenia i nowe zadanie.

17. Wróć się do Palisady i udaj się drogą do Brodu Shaengarne.