Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przedostanie się do wnętrza wieży warownej | Rozdział 4 (Przyjaciel w potrzebie) poradnik Thief

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Przedostanie się do wnętrza wieży warownej

Wyjście ze zniszczonego placu - Przedostanie się do wnętrza wieży warownej | Rozdział 4 (Przyjaciel w potrzebie) - Thief - poradnik do gry
Wyjście ze zniszczonego placu

Na chwilę obecną nie musisz się śpieszyć, tak więc radziłbym dokładnie zbadać zniszczony plac. Przy zwłokach strażników oraz w kilku innych miejscach odnajdziesz w sumie cztery różne sakiewki (Coin Purse - 11+13+16+18G). Skorzystaj z jedynego dostępnego przejścia, skręcając w lewo. W trakcie przemarszu tutejszymi korytarzami rozważ zabranie pąka maku (Poppy). Po dotarciu do końcowej części półki zeskocz na niżej położoną platformę [The Keep - Pipeline], wyruszając następnie dalej na wschód.

Przebiegaj w tych momentach, w których płomienie znikną - Przedostanie się do wnętrza wieży warownej | Rozdział 4 (Przyjaciel w potrzebie) - Thief - poradnik do gry
Przebiegaj w tych momentach, w których płomienie znikną

Wyrusz na wschód. Jeśli nie chcesz żeby jedna z kładek zawaliła się wkrótce pod ciężarem bohatera to kucnij i zacznij powoli przemieszczać się. Pozwoli ci to dotrzeć do fragmentu balkoniku z trybikiem (Gear - 3G). Na szczęście nawet jeśli kładka zawali się to i tak życie Garretta nie znajdzie się w niebezpieczeństwie (stracisz jedynie szansę zabrania trybika). W takiej sytuacji przejdź po nowej rurze, docierając do drabinki, dzięki której powrócisz na górny poziom. W obu przypadkach dotrzesz do sekcji z płomieniami. Musisz uważać, albowiem mogą one doprowadzić do podpalenia głównego bohatera i w rezultacie do utraty dość dużej ilości energii życiowej. Do omijania płomieni możesz używać ślizgu (Swoop) lub standardowego biegu. Na sam koniec zdecyduj się na sprint, albowiem musisz dotrzeć do wejścia do nowego tunelu zanim rura, po której podążałeś spadnie na dół. Przejdź przez bardzo krótki tunel i zaczekaj na dobry moment na przebiegnięcie do widocznego w oddali wyjścia [The Keep - Engine Level]. Musisz dobrze zgrać tę czynność w czasie, tak by Garrett nie został zmiażdżony.