Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeprawa przez pierwszą część odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) poradnik Thief

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Przeprawa przez pierwszą część odlewni

Pierwsza część odlewni to lokacja [Old Foundry - Main Line Hall] i warto zaznaczyć, że Garrett dysponuje dość dużą swobodą w jej eksploracji. Celem głównego bohatera jest dotarcie do haka zlokalizowanego na wschód od miejsca startu, identycznego do tych, na których zawieszane są zwłoki. Skorzystanie z haka pozwoli Garrettowi przedostać się do drugiego obszaru odlewni.

Wartownik rozstawiony na górnym poziomie - Przeprawa przez pierwszą część odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) - Thief - poradnik do gry
Wartownik rozstawiony na górnym poziomie

Jedna z możliwych opcji zachowania dotyczy wykorzystania górnych balkoników. Najłatwiej możesz do nich dotrzeć przechodząc przez wspomnianą wcześniej okiennicę i następnie przeskakując po kolejnych poziomych belkach, choć na dolnym poziomie znajduje się też ściana nadająca do wspinaczki z wykorzystaniem pazura. Warto w tym miejscu dodać, że na jednej z belek pozostawiono trybik (Gear - 3G). Górny poziom jest patrolowany przez przeciwnika z kuszą, aczkolwiek jeśli zachowasz odpowiednie środki ostrożności to możesz przemknąć za jego plecami. Wspomniany wartownik ma przy pasie dwie sakiewki (Coin Purse - 9+2G), tak więc nie zapomnij go okraść.

Korytarz prowadzący w stronę wyjścia - Przeprawa przez pierwszą część odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) - Thief - poradnik do gry
Korytarz prowadzący w stronę wyjścia

Po minięciu wartownika uzbrojonego w kuszę najlepiej jest skręcić na wschód i następnie uudać się na północ, docierając w ten sposób okolice haka. Jeśli zaś chodzi o poukrywane w okolicy przedmioty, na wyższym poziomie przemierzanej aktualnie hali do odnalezienia są dwa kielichy (Cup - 2x2G), trybik (Gear - 3G), dzwonek (Desk Bell - 6G) oraz przyczepiona do ściany notatka (Broken Glass).

Odrębny wariant zachowania zakłada przeprawę przez dolny poziom hali, przy czym oznacza to naturalnie konieczność unikania aż dwóch różnych wartowników - Przeprawa przez pierwszą część odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) - Thief - poradnik do gry

Odrębny wariant zachowania zakłada przeprawę przez dolny poziom hali, przy czym oznacza to naturalnie konieczność unikania aż dwóch różnych wartowników. Dobrym pomysłem na ominięcie przeciwników jest skorzystanie z pazura celem przedostania się na pokazane na dołączonym obrazku boczne przejście. Możesz wtedy wyruszyć na wschód, dbając jedynie o to żeby przez cały czas kucać. Uwaga - Jeśli nie masz nic przeciwko podejmowaniu ryzyka to warto spróbować okraść obu strażników, pozyskując w ten sposób aż trzy sakiewki (Coin Purse - 5+3+2G). Oprócz tego w okolicy pozostawiono nóż (Knife - 2G), manierkę (Flask - 4G), popielniczkę (Ashtray - 3G) oraz przybitą do ściany notatkę (Transportation of Cadavers).

Wejście do szybu wentylacyjnego - Przeprawa przez pierwszą część odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) - Thief - poradnik do gry
Wejście do szybu wentylacyjnego

Jeżeli główny bohater dysponuje kluczem (Wrench) to od razu po zeskoczeniu z opisanej wyżej bocznej ścieżki będziesz mógł zagwarantować sobie dostęp do szybu wentylacyjnego. Szyb ten zaprowadzi Cię aż do haka, a ponadto po drodze do odnalezienia będzie popielniczka (Ashtray - 3G). Jeśli nie posiadasz klucza to jednym z alternatywnych rozwiązań jest skorzystanie z pobliskich drzwi, aczkolwiek są one niestety zamknięte i na dodatek są pilnowane przez jednego z wrogów. Postaraj się w takiej sytuacji odwrócić uwagę wartownika np. rzuconym przedmiotem i szybko użyj wytrychów (zamknij też za sobą drzwi!). W sąsiednim pomieszczeniu odnajdziesz świecznik (Candlestick - 15G).

Wszystkie opisane wyżej ścieżki prowadzą w to samo miejsce, a mianowicie do pokazanego na powyższym obrazku interaktywnego haka - Przeprawa przez pierwszą część odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) - Thief - poradnik do gry

Wszystkie opisane wyżej ścieżki prowadzą w to samo miejsce, a mianowicie do pokazanego na powyższym obrazku interaktywnego haka. Podnieś leżącą w pobliżu sakiewkę (Coin Purse - 3G), a następnie wciśnij klawisz/przycisk interakcji żeby złapać się haka i dotrzeć do drugiego obszaru odlewni [Old Foundry - Manufacturing Area]. Po znalezieniu się do nowej lokacji jak najszybciej puść się haka żeby nie zostać zauważonym przez pierwszego strażnika i dopiero wtedy przystąp do badania okolicy.