Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Thief - Miasto: Targ Kamieniarzy
Thief - Miasto: Targ Kamieniarzy
W tawernie spotkasz Basso i handlarza.
Lokację tę po raz pierwszy odwiedza się po zaliczeniu piątego rozdziału gry.
Lokację tę po raz pierwszy odwiedza się po zaliczeniu szóstego rozdziału gry.
W miejscu tym przebywa Królowa Żebraków.
Ector jest zleceniodawcą kilku pobocznych zadań.
Baza wypadowa Garretta.
Drzwi pozwalające na powtórne rozegranie pierwszego rozdziału gry.
Brama pozwalająca na rozpoczęcie lub powtórne rozegranie drugiego rozdziału gry.
Brama pozwalająca na rozpoczęcie lub powtórne rozegranie czwartego rozdziału gry.
Brama pozwalająca na rozpoczęcie lub powtórne rozegranie szóstego rozdziału gry.
Brama pozwalająca na rozpoczęcie lub powtórne rozegranie siódmego oraz ósmego rozdziału gry.
Brama łącząca Plac Wieży Zegarowej z tawerną Pod Koślawym Bełkotliwcem.
Brama łącząca tawernę Pod Koślawym Bełkotliwcem z Dzielnicą Żałobników.
Wejście do wieży zegarowej.
Okiennica prowadząca do miejsca zaliczenia pobocznej misji Chory Willy (Sick Willy).
Okiennica prowadząca do miejsca zaliczenia pobocznej misji Ukryte piękno (The Beauty Within).
Okiennica prowadząca do miejsca zaliczenia pobocznej misji Medyczna niedola (Medical Misery).
Okiennica prowadząca do miejsca zaliczenia pierwszej części pobocznej misji Naprawianie szkód (Writing Wrongs).
Wąskie przejście prowadzące do miejsca zaliczenia drugiej części pobocznej misji Naprawianie szkód (Writing Wrongs).
Brama prowadząca do miejsca zaliczenia pobocznej misji Szyte ręcznie (Hand Tailored).
Wąskie przejście między skrzyniami łączące dzielnicę Gardziel z północną częścią Ulicy Baronów.
Brama prowadząca do miejsca pierwszego spotkania z Królową Żebraków.
Drzwi prowadzące do miejsca spotkania z Basso (wizyta w mieście po drugim rozdziale gry).
Okiennica prowadząca do miejsca zaliczenia pobocznej misji Przebłysk szaleństwa (A Stroke of Madness).
Wąskie przejście między skrzyniami łączące Czarny Zakątek (centralna część Targu Kamieniarzy) z południową częścią Ulicy Baronów.
Brama prowadząca do Południowej Dzielnicy.
Drzwi prowadzące do miejsca zaliczenia pobocznej misji Spade po damie (A Lady's Bequest).
Okiennica prowadząca do miejsca zaliczenia pobocznej misji Okradzenie pasera (Taking a Fence).
Okiennica łącząca południową część Ulicy Baronów z Czarnym Zakątkiem (centralna część Targu Kamieniarzy). Prowadzi ona do mieszkania, w którym zalicza się poboczną misję Uważaj gdzie stąpasz (Watch Your Step) i z przejścia tego najlepiej zacząć korzystać dopiero po jej ukończeniu (rozbrojone pułapki).
Okiennica łącząca Czarny Zakątek (centralna część Targu Kamieniarzy) z południową częścią Ulicy Baronów. Prowadzi ona do mieszkania, w którym zalicza się poboczną misję Uważaj gdzie stąpasz (Watch Your Step) i z przejścia tego najlepiej zacząć korzystać dopiero po jej ukończeniu (rozbrojone pułapki).
Drzwi prowadzące do miejsca zaliczenia pobocznej misji Zachowanie twarzy (Saving Face).
Okiennica łącząca Plac Wieży Zegarowej z południową częścią Ulicy Baronów. Prowadzi ona do niepilnowanego budynku straży, przez który musisz przejść.
Okiennica prowadząca do miejsca zaliczenia pobocznej misji Szach, mat (Check, Mate).
Okiennica prowadząca do miejsca zaliczenia pobocznej misji Powieszony i kropka (Long Drop Full Stop).
Okiennica łącząca południową część Ulicy Baronów z Placem Wieży Zegarowej. Prowadzi ona do niepilnowanego budynku straży, przez który musisz przejść.
Dziura w suficie (wymagane użycie strzały ze sznurem) prowadząca do miejsca zaliczenia pobocznej misji Grobowa Sprawa (A Grave Matter).
Brama prowadząca do miejsca zaliczenia pobocznej misji Dodatkowa atrakcja (Sideshow Attraction).
Okiennica prowadząca do miejsca zaliczenia pobocznej misji Grobowa Sprawa (A Grave Matter).
Wąskie przejście między skrzyniami łączące Czarny Zakątek (centralna część Targu Kamieniarzy) ze Starą Dzielnicą.
Brama prowadząca do miejsca zaliczenia pobocznej misji Pęknięte serce (Heartbroken).
Szyb wentylacyjny prowadzący do miejsca zaliczenia pobocznej misji Błyskotka Generała (The Tinker's Trinket).
Szyb wentylacyjny prowadzący do miejsca zaliczenia pobocznej misji Wiedźma z Targu Kamieniarzy (The Witch of Stonemarket).
Drzwi prowadzące do miejsca zaliczenia pobocznej misji Bez odwrotu (The Point of No Return).
Wąskie przejście między skrzyniami łączące Plac Wieży Zegarowej ze Starą Dzielnicą.
Okiennica łącząca Plac Wieży Zegarowej ze Starą Dzielnicą.
Okiennica łącząca Czarny Zakątek (centralna część Targu Kamieniarzy) ze Starą Dzielnicą.
Powiększ mapę

Targ Kamieniarzy (Stonemarket) - mapa | Wizyty w mieście w Thief poradnik Thief

Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2019

Ważne lokacje w mieście

Tawerna Pod Koślawym Bełkotliwcem – W tawernie spotkasz Basso i handlarza.

Ulica Targowa – Lokację tę po raz pierwszy odwiedza się po zaliczeniu piątego rozdziału gry.

Stara Dzielnica – Lokację tę po raz pierwszy odwiedza się po zaliczeniu szóstego rozdziału gry.

Kaplica – W miejscu tym przebywa Królowa Żebraków.

Pracownia Ectora – Ector jest zleceniodawcą kilku pobocznych zadań.

Wieża Zegarowa – Baza wypadowa Garretta.

Miejsca rozpoczynania głównych rozdziałów

Rozdział 1 – Drzwi pozwalające na powtórne rozegranie pierwszego rozdziału gry.

Rozdział 2 – Brama pozwalająca na rozpoczęcie lub powtórne rozegranie drugiego rozdziału gry.

Rozdział 4 – Brama pozwalająca na rozpoczęcie lub powtórne rozegranie czwartego rozdziału gry.

Rozdział 6 – Brama pozwalająca na rozpoczęcie lub powtórne rozegranie szóstego rozdziału gry.

Rozdziały 7 i 8 – Brama pozwalająca na rozpoczęcie lub powtórne rozegranie siódmego oraz ósmego rozdziału gry.

Legenda Thief - Miasto: Targ Kamieniarzy

Ważne lokacje w mieście

Przejścia między lokacjami

Miejsca rozpoczynania głównych rozdziałów

Miejsca rozpoczynania pobocznych misji

Targ Kamieniarzy (Stonemarket) - mapa

Powyższa mapa prezentuje Targ Kamieniarzy (Stonemarket), czyli największą część miasta, na którą składają się między innymi północna i południowa część Ulicy Baronów, Stara Dzielnica, Plac Wieży Zegarowej czy Ulica Targowa. Na mapie zaznaczone zostały przede wszystkim lokalizacje przejść pomiędzy sąsiadującymi ze sobą obszarami. Oprócz tego znajdują się na niej znaczniki informujące o najważniejszych lokacjach czy miejscach spotykania się z postaciami niezależnymi.