Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Błyskotka Generała | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief poradnik Thief

Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2019

The Tinker's Trinket (Błyskotka Generała)

Zleceniodawca: Basso [Stonemarket - Basso's Office]

Dostępność: Szansa na rozpoczęcie tego zadania pojawi się po zaliczeniu szóstego rozdziału gry. Musisz ponownie spotkać się z Basso w tawernie Crippled Burrick.

Cel podróży pokazany został na powyższym obrazku - jest on zlokalizowany w południowej części Starej Dzielnicy (Old Quarter), a konkretnie niedaleko przejścia do katedry w lokacji [Stonemarket - Grandmauden] - Błyskotka Generała | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry

Cel podróży pokazany został na powyższym obrazku - jest on zlokalizowany w południowej części Starej Dzielnicy (Old Quarter), a konkretnie niedaleko przejścia do katedry w lokacji [Stonemarket - Grandmauden]. Więcej informacji na temat sugerowanego sposobu dotarcia do tej okolicy odnajdziesz na stronie Dotarcie do katedry w Starej Dzielnicy. Przed wyruszeniem w podróż radzę upewnić się, że Garrett dysponuje kluczem (Wrench) oraz co najmniej dwoma strzałami wodnymi (Water Arrow). Wszystkie te przedmioty przydadzą się w bezpiecznym dotarciu do celu misji.

Do miejsca zaliczenia opisywanego zlecenia proponuję zbliżyć się od północno-wschodniej strony - Błyskotka Generała | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry

Do miejsca zaliczenia opisywanego zlecenia proponuję zbliżyć się od północno-wschodniej strony. Rozpocznij mianowicie na tyłach wieży obserwacyjnej (tej z wartownikiem z kuszą) zlokalizowanej w centralnej części Starej Dzielnicy (Old Quarter). Zbadaj obszar na tyłach wieży, unikając przy tym wartownika, który ją okrąża. Musisz zlokalizować pokazane na powyższym screenie wejście do szybu wentylacyjnego i odblokować je sobie dzięki wykorzystaniu klucza (Wrench).

Musisz trafić przycisk, który jest podobny do wyłącznika światła - Błyskotka Generała | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Musisz trafić przycisk, który jest podobny do wyłącznika światła

Po przejściu przez szyb znajdziesz się nad siedzibą kowala [Stonemarket - Shemenov Blade & Filigree]. Ustaw się przy zakratowanym przejściu, wybierz z inwentarza łuk i poślij dowolną strzałę w stronę widocznego w oddali przycisku. Pomyślne wykonanie tej akcji doprowadzi do podniesienia kraty. Wkrocz w rezultacie do budynku, zabierając przy okazji pucharek (Cup - 6G).

Użyj strzały wodnej żeby zgasić ogień - Błyskotka Generała | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Użyj strzały wodnej żeby zgasić ogień

Podejdź do dziury w podłodze i bardzo ostrożnie zeskocz na dół, a to dlatego, że wylądujesz za plecami dwóch bandytów i nie możesz zostać przez nich odnotowany. Ponownie przygotuj sobie łuk, przy czym tym razem wyceluj w tutejsze ognisko. Tuż po tym jak zostanie ono ugaszone (strzała wodna) udaj się szybko do prawych drzwi (omiń wrogów od prawej strony) i błyskawicznie użyj wytrychów na tutejszych drzwiach. Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse na pomyślne wykonanie tego planu użyj trybu koncentracji (Focus), choć i bez niego można dać sobie radę.

Poszukiwany przedmiot jest w skrzyni - Błyskotka Generała | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Poszukiwany przedmiot jest w skrzyni

Wejdź do niewielkiego pomieszczenia i je dokładnie zbadaj. Poszukiwany medal (General's Medal - 50G) jest w lewej skrzyni, ale oprócz tego odnajdziesz tu też zegarek (Pocket Watch - 50G) i notatkę (Stonemarket - Thief-Taker General's Orders). Musisz teraz bezpiecznie opuścić to miejsce. Jeśli pośpieszyłeś się z oczyszczeniem pomieszczenia to być może uda ci się uciec zanim jeden z bandytów ponownie rozpali ognisko. W przeciwnym wypadku użyj po raz drugi strzały wodnej (Water Arrow) lub pomóż sobie obiektem do rzucania. Niezależnie od tego jak się zachowałeś zlecenie dobiegnie końca.