Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opuszczenie sklepu jubilerskiego | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) | Thief poradnik Thief

Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2019

Opuszczenie sklepu jubilerskiego

Nowy sejf - Opuszczenie sklepu jubilerskiego | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) | Thief - Thief - poradnik do gry
Nowy sejf

Korzystając z okazji polecam zbadać pozostałe pomieszczenia na parterze budynku [Serendi Jewellers - Shop], przy czym uważaj na nowego śpiącego wartownika i nie przemieszczaj się zbyt szybko w jego otoczeniu. Do odnalezienia są następujące przedmioty: dwie butelki z atramentem (Ink Bottle - 3x3G; do jednej z nich dotrzesz przemierzając górne belki), kielich (Cup - 2G), trzy świeczniki (Candlestick - 3x6G), monety (Gold Coins - 5+1G) i dwa otwieracze do listów (Letter Opener - 2x3G). Oprócz tego zlokalizuj nowy, bardzo dobrze zabezpieczony sejf. Umiejętne użycie wytrychów pozwoli ci wejść w posiadanie monet (Pile of Coins - 20G) oraz unikalnej bransolety (The Mortal Coils - Sootback Bracelet).

Żona jubilera - Opuszczenie sklepu jubilerskiego | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) | Thief - Thief - poradnik do gry
Żona jubilera

Po dokładnym zbadaniu piwnicy i głównego piętra budynku wybierz schody prowadzące na pierwsze piętro [Serendi Jewellers - Residence]. Także i tu musisz się skradać, albowiem napotkasz drugiego śpiącego wartownika, a ponadto w pomieszczeniu po lewej stronie wpadniesz na żonę jubilera. Jeśli chcesz możesz użyć strzały wodnej do ugaszenia ogniska, ale nie jest to absolutnie wymagane. Uważaj przy okazji na klatkę z ptakiem w głównym korytarzu, nie zbliżając się do niej i wykonując powolne ruchy.

Okiennica na pierwszym piętrze - Opuszczenie sklepu jubilerskiego | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) | Thief - Thief - poradnik do gry
Okiennica na pierwszym piętrze

Tradycyjnie już zanim zdecydujesz się na opuszczenie budynku dobrze byłoby bardzo dokładnie zbadać całe pierwsze piętro. Do odnalezienia są następujące przedmioty: żywność (Food), pięć kielichów (Cup - 2+2+2+2+6G), monety (Pile of Coins - 2x5G), otwieracz do listów (Letter Opener - 3G), kolczyki (Earrings - 12G), szczotka do włosów (Hairbrush - 4G) oraz gazeta (Newspaper - Who Watches the Watch Hounds?). Po załatwieniu wszystkich spraw udaj się do oznaczonej przez grę okiennicy celem opuszczenia sklepu jubilerskiego i wznowienia podróży do wieży zegarowej [Stonemarket - Blackfurrow Alcove].