Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sekretne obszary (Secret Areas) | Znajdźki, sekretne obszary i wyzwania w Thief poradnik Thief

Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2019

Przykład sekretnego obszaru odwiedzanego w trakcie zaliczania drugiego rozdziału gry - Sekretne obszary (Secret Areas) | Znajdźki, sekretne obszary i wyzwania w Thief - Thief - poradnik do gry
Przykład sekretnego obszaru odwiedzanego w trakcie zaliczania drugiego rozdziału gry

W całej grze znajdują się w sumie 73 sekretne obszary i poznasz je po tym, że gra w momencie dotarcia do każdego z nich odegra charakterystyczny plik dźwiękowy. W zależności od okoliczności sekretnym obszarem może być zarówno jakaś malutka skrytka jak i dużej wielkości pomieszczenie, aczkolwiek cechą wspólną wszystkich tych miejscówek jest to, że niemal zawsze skrywają jakieś cenne skarby.

Odkrycie sekretnych obszarów jest wymagane do odblokowania dwóch osiągnięć (achievementów) i zestawienie wszystkich tajnych komnat znajduje się poniżej. Środkowa kolumna tabeli informuje o obszarze świata gry skrywającym sekretną komnatę (główne rozdziały, poboczne misje, swobodna eksploracja Miasta), a w prawej kolumnie znajduje się informacja na temat okoliczności dotarcia do niej (w przypadku lokacji z głównych i pobocznych misji bardziej szczegółowe wytyczne zamieszczone zostały w opisie przejścia gry).

Numer

Lokacja

Okoliczności odnalezienia sekretnego obszaru

1

misja Chory Willy

Musisz po znalezieniu się w apartamencie zbadać obraz zawieszony na ścianie, wcisnąć dwa przyciski i skorzystać z drabiny prowadzącej na poddasze.

2

misja Naprawianie szkód

Musisz po dotarciu do siedziby introligatorów zlokalizować interaktywny rząd książek (znajduje się za ladą) i wcisnąć przycisk.

3

misja Okradzenie pasera

Musisz po przedostaniu się do apartamentu pasera zbadać interaktywny rząd książek, pociągnąć za właściwą i wkroczyć do nowo odblokowanej części pomieszczenia.

4

misja Palec boży

Musisz dotrzeć do drugiego pomieszczenia kryjówki Jeba, wcisnąć przycisk zlokalizowany za wazonem i zbadać skrytkę, w której pozostawiono Broszę z irysem (Wieczne kwiaty).

5

misja Powieszony i kropka

Musisz po znalezieniu się w apartamencie odszukać interaktywny rząd książek, pociągnąć za jedną z nich i wkroczyć do nowo odblokowanego sekretnego obszaru.

6

misja Spadek po damie

Musisz dotrzeć do piwnicy budynku, zlokalizować szyb wentylacyjny ukryty przy skrzyniach i wcisnąć przycisk doprowadzając do odblokowania dostępu do sekretnego obszaru.

7

misja Sprawdzenie ładunku

Musisz jedynie przedostać się do biura Straży (warto odpowiednio wcześniej znaleźć skrzynkę i wyłączyć pułapki!).

8

misja Szach, Mat

Musisz przedostać się do krypty znajdującej się w piwnicy budynku (skorzystanie z szybu, trafienie strzałami w interaktywne przyciski i zjechanie po linie na sam dół).

9

misja Wiedźma z Targu Kamieniarzy

Musisz skorzystać z szybu wentylacyjnego żeby dotrzeć do kryjówki wiedźmy.

10

Południowa Dzielnica

Centralna część dzielnicy (Eel's End) - Musisz przedostać się na drewniany balkonik otaczający jeden z budynków. Podważ okiennicę i wkrocz do pustego apartamentu. Podejdź do zawieszonego nad łóżkiem obrazu, wciśnij sekretny przycisk, zabierz wszystkie przedmioty z bocznej skrytki i wyjdź z mieszkania.

11

Południowa Dzielnica

Centralna część dzielnicy (Skinmarket) - Musisz rozpocząć przemarsz po drewnianych kładkach zlokalizowanych nad jedną z głównych uliczek (kieruj się na wschód). Zaprowadzą Cię one do wejścia do szybu i po przejściu przez szyb znajdziesz się w niewielkim pomieszczeniu.

12

Południowa Dzielnica

Targ rybny (Fish Hawker's Market) - Musisz przedostać się na górne balkoniki zlokalizowane na południowy-zachód od targu rybnego (w pobliżu są biuro Straży i budynek South Quarter Postmaster). Odszukaj pionowy mostek i traf w znajdujący się za nim przycisk, dzięki czemu cała drewniana konstrukcja opadnie. Możesz już zbadać nowo odblokowany sekretny obszar.

13

Południowa Dzielnica

Targ rybny (Fish Hawker's Market) - Musisz przedostać się z pomocą strzały ze sznurem do wnętrza budynku South Quarter Postmaster, wcisnąć sekretny przycisk i wdrapać się na najwyższe piętro budynku.

14

Południowa Dzielnica

Targ rybny (Fish Hawker's Market) - Musisz zbadać obszar na wschód od targu rybnego, docierając po naciśnięciu kilku przycisków do opuszczonego baru, w którym do odnalezienia jest między innymi Oliwnik (Przypinki Castinetów).

15

Południowa Dzielnica

Targ rybny (Fish Hawker's Market) - Musisz zlokalizować w północno-wschodniej części targu rybnego (niedaleko klatek z psami) wejście do szybu i skorzystać z niego żeby dotrzeć do sekretnego pomieszczenia.

16

Południowa Dzielnica

Wschodnia część dzielnicy (Baron's Way South) - Musisz odnaleźć w pobliżu głównej ulicy wejście do szybu wentylacyjnego, który zaprowadzi Cię do niewielkiego pomieszczenia.

17

Południowa Dzielnica

Wschodnia część dzielnicy (Baron's Way South) - Musisz zbadać południową część głównej ulicy (okolice wody) i zlokalizować kratkę szybu wentylacyjnego. Przejdź przez szyb, docierając do składziku.

18

rozdział 2

Musisz tuż po przejściu przez szyb i przedostaniu się do wnętrza odlewni (Office Level) wybrać schody prowadzące na górę i zbadać pomieszczenie na końcu korytarza.

19

rozdział 2

Musisz w drodze do budynku odlewni zatrzymać się w lokacji Dust Yard i zbadać lewą chatkę.

20

rozdział 2

Musisz w trakcie eksploracji drugiej części odlewni (Manufacturing Area) dotrzeć na górną kładkę, na której leży Brosza ze stokrotką (Wieczne kwiaty).

21

rozdział 2

Musisz w trakcie eksploracji drugiej części odlewni (Manufacturing Area) dotrzeć do sekretnego pomieszczenia zlokalizowanego w północno-wschodnim narożniku budynku i włamać się do sejfu celem pozyskania Duszy automatu (Unikatowe łupy).

22

rozdział 2

Musisz w trakcie eksploracji drugiej części odlewni (Manufacturing Area) zbadać korytarz najbardziej wysunięty na północ i wspiąć się po metalowych obiektach celem dotarcia do niewielkiego obszaru przy suficie.

23

rozdział 2

Musisz w trakcie eksploracji drugiej części odlewni (Manufacturing Area) zbadać centralny obszar, czyli ten, w którym przebywa m.in. naukowiec. Odszukaj interaktywny zaczep, użyj strzały ze sznurem i przedostań się z pomocą liny na kładkę zlokalizowaną przy dachu budynku.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie