Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Okradzenie pasera | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief poradnik Thief

Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2019

Taking a Fence (Okradzenie pasera)

Zleceniodawca: Basso [Stonemarket - Basso's Office]

Dostępność: Szansa na rozpoczęcie tego zadania pojawi się po zaliczeniu drugiego rozdziału gry. Musisz ponownie spotkać się z Basso w tawernie Crippled Burrick.

Cel podróży pokazany został na powyższym obrazku - jest on zlokalizowany w dzielnicy [Stonemarket - Barons Way South], do której możesz dotrzeć między innymi przechodząc przez południową część centrum miasta - Okradzenie pasera | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry

Cel podróży pokazany został na powyższym obrazku - jest on zlokalizowany w dzielnicy [Stonemarket - Baron's Way South], do której możesz dotrzeć między innymi przechodząc przez południową część centrum miasta. Zanim wyruszysz w podróż upewnij się, że Garrett dysponuje dwoma ostrymi strzałami (Broadhead Arrow) oraz dwoma strzałami ze sznurem (Rope Arrow), albowiem wszystkie te obiekty będą ci potrzebne do dotarcia do bardzo dobrze zabezpieczonej siedziby lokalnego pasera Johna Tallowa (aka Yellowface'a).

Rozpocznij na północ od bardzo wysoko usytuowanego i pozornie niedostępnego sklepu pasera, ustawiając się na ulicy prowadzącej do obszaru pilnowanego przez kilku strażników - Okradzenie pasera | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry

Rozpocznij na północ od bardzo wysoko usytuowanego i pozornie niedostępnego sklepu pasera, ustawiając się na ulicy prowadzącej do obszaru pilnowanego przez kilku strażników. Na początek użyj ostrej strzały (Broadhead Arrow) na pokazanym na dołączonym obrazku mostku, doprowadzając do opuszczenia niedostępnej chwilowo kładki.

Obróć się teraz w lewo i użyj strzały ze sznurem (Rope Arrow) na pokazanym na screenie interaktywnym zaczepie - Okradzenie pasera | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry

Obróć się teraz w lewo i użyj strzały ze sznurem (Rope Arrow) na pokazanym na screenie interaktywnym zaczepie. Po wykonaniu tej akcji złap się liny i z jej pomocą dotrzyj na niewielki górny balkonik. Musisz teraz podważyć tutejszą okiennicę i przejść przez puste mieszkanie. Podważ kolejne okno, docierając dzięki temu do kolejnych wyżej położonych kładek.

Ustaw się na pojedynczej drewnianej belce i popatrz do góry, co pozwoli ci zlokalizować pokazany na powyższym obrazku drugi interaktywny punkt - Okradzenie pasera | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry

Ustaw się na pojedynczej drewnianej belce i popatrz do góry, co pozwoli ci zlokalizować pokazany na powyższym obrazku drugi interaktywny punkt. Po raz kolejny musisz tu skorzystać ze strzały ze sznurem (Rope Arrow). Złap się liny, wespnij na samą górę i doskocz do najwyżej położonych balkoników.

Możesz już wyruszyć w stronę siedziby pasera, przeskakując na fragment dachu sąsiedniego budynku - Okradzenie pasera | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry

Możesz już wyruszyć w stronę siedziby pasera, przeskakując na fragment dachu sąsiedniego budynku. Tutejsza okiennica jest zakratowana, ale możesz łatwo rozwiązać ten problem. Wybierz mianowicie z inwentarza ostrą strzałę i wyceluj w znajdujący się wewnątrz mieszkania i pokazany na powyższym screenie przycisk. Wykonanie tej akcji odblokuje ci dostęp do sklepu pasera [Stonemarket - Yellowface's Office].

Tajne pomieszczenie - Okradzenie pasera | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Tajne pomieszczenie

Z głównego pomieszczenia zabierz kolczyki (Earrings - 12G) oraz notatkę (Stonemarket - John Tallow's Blacklist). Zbadaj następnie jeden z regałów z książkami i zlokalizuj przycisk, doprowadzając do odblokowania dostępu do tajnego pomieszczenia. Tu z kolei odnajdziesz monety (Pile of Coins - 2x5G) oraz sakiewkę (Coin Purse - 30G). Opisywane zlecenie dobiegnie w tym momencie końca.