Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przedostanie się na teren odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief poradnik Thief

Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2019

Przedostanie się na teren odlewni

Rozdział ten rozpoczyna się w pobliżu starej odlewni [Old Foundry - Main Gate], tak więc będziesz musiał najpierw dotrzeć bezpiecznie do głównej lokacji - Przedostanie się na teren odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief - Thief - poradnik do gry

Rozdział ten rozpoczyna się w pobliżu starej odlewni [Old Foundry - Main Gate], tak więc będziesz musiał najpierw dotrzeć bezpiecznie do głównej lokacji. Zacznij od zeskoczenia na najniższy poziom i odnalezienia trybiku (Gear - 3G). Jeżeli zgodnie z moją sugestią zakupiłeś w mieście klucz (wrench) to możesz po znalezieniu się pod mostem udać się na wschód i użyć klucza do odblokowania pokazanej na dołączonym obrazku kratki szybu wentylacyjnego. W szybie odnajdziesz manierkę (Flask - 4G) oraz strzykawkę (Syringe - 6G). Co więcej, dotarcie do najbardziej oddalonego wyjścia z szybu pozwoli ci ominąć cały plac i od razu znaleźć się przy przejściu do kolejnego obszaru.

Drabina - Przedostanie się na teren odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief - Thief - poradnik do gry
Drabina

Jeżeli nie posiadasz klucza lub jeśli chcesz po prostu zbadać dokładniej pierwszą lokację (jest to dobry pomysł, bo możesz pozyskać kilka nowych przedmiotów) to możesz zachować się na dwa zasadnicze sposoby. Nie polecam próbować przedostać się na most, bo choć mógłbyś ominąć tutejszego wartownika to mimo wszystko istnieje spore ryzyko wykrycia. O wiele lepiej jest w rezultacie odszukać drabinkę na lewo od mostu i w taki sposób zbliżyć się do centralnego placu.

Nie zbliżaj się do klatki z psem - Przedostanie się na teren odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief - Thief - poradnik do gry
Nie zbliżaj się do klatki z psem

W okolicy przebywa dwóch wartowników, ale tylko jeden z nich zajęty jest patrolowaniem okolicy. To nie jedyne zagrożenie, bo po prawej stronie w jednej z klatek przetrzymywany jest pies. Zwierzaka możesz dość łatwo teraz ominąć, ale w przyszłości warto pamiętać o tym, że psy mogą łatwo wykryć głównego bohatera i swoim szczekaniem ściągnąć na niego strażników. Problem ten można częściowo ograniczyć bardzo powoli przemieszczając się w otoczeniu psa, ale to z kolei może stworzyć kolejne problemy, szczególnie jeśli Garrett znajduje się w danym momencie w oświetlonym miejscu.

Zamknięta bramka - Przedostanie się na teren odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief - Thief - poradnik do gry
Zamknięta bramka

Polecam zdecydować się na przejście przez lewą część placu, czyli z zachowaniem bezpiecznej odległości od klatki. Niedaleko śpiącego strażnika odnajdziesz (zamkniętą) skrzynkę z gazową strzałą (Choke Arrow) oraz sakiewkę (Coin Purse - 12G). Postaraj się też znaleźć dobry moment na okradzenie strażnika pozostającego w ruchu, bo ma on przy sobie dwie sakiewki (Coin Purse - 3+7G). Zaczekaj aż wspomniany przeciwnik wyruszy w stronę mijanego wcześniej mostu i szybko skieruj się do zamkniętej bramki, otwierając ją z pomocą wytrychów.

Mur - Przedostanie się na teren odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief - Thief - poradnik do gry
Mur

Obie opisane powyżej ścieżki (skorzystanie z szybów wentylacyjnych, przejście przez plac i otwarcie bramki) zaprowadzą Cię w to samo miejsce, a mianowicie w okolice niewielkiego muru. Podnieś leżący na ziemi nowy trybik (Gear - 3G), po czym użyj pazura żeby wdrapać się mur, wkraczając tym samym do kolejnej lokacji [Old Foundry - Dust Yard].

Rozpocznij eksplorację nowego dużego placu, który nie jest na szczęście przez nikogo pilnowany - Przedostanie się na teren odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief - Thief - poradnik do gry

Rozpocznij eksplorację nowego dużego placu, który nie jest na szczęście przez nikogo pilnowany. W okolicy do odnalezienia są portret (Pocket Portrait - 4G) oraz pąk maku (Poppy), który może zostać użyty do zregenerowania paska koncentracji (Focus). Oprócz tego polecam wdrapać się na pokazaną na powyższym obrazku konstrukcję, docierając po wykonaniu prostego skoku na dach niewielkiej chatki. Zlokalizuj otwór w dachu wspomnianej chatki i zejdź po drabinie na dół, odnajdując w tym miejscu dzwonek (Desk Bell - 12G), notatkę (Coal Room Stash Note) oraz pierścień (Memories of the Dead - Charity's Memory).

Miejsce rozpoczęcia wspinaczki - Przedostanie się na teren odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief - Thief - poradnik do gry
Miejsce rozpoczęcia wspinaczki

Opuść chatkę i skieruj się w stronę ignorowanego do tej pory budynku odlewni. Zlokalizuj miejsce, w którym można rozpocząć wspinaczkę i zacznij chwytać się kolejnych interaktywnych krawędzi, przemieszczając się najpierw ku górze i następnie w lewo. Cała ta przeprawa jest bardzo liniowa, albowiem nie możesz nigdzie spaść ani obrać alternatywnej ścieżki. Kolejne krawędzie zaprowadzą Cię do wejścia do szybu wentylacyjnego.

Wyjście z szybu - Przedostanie się na teren odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief - Thief - poradnik do gry
Wyjście z szybu

Także i tu do celu prowadzi tylko jedna droga i wkrótce znajdziesz się w nowej lokacji [Old Foundry - Office Level]. Zatrzymaj się po znalezieniu się przy wyjściu z szybu wentylacyjnego i zaczekaj aż wartownik z pochodnią oddali się od tego miejsca. Dopiero wtedy zeskocz na niższy poziom.

Uwaga - Jeśli grasz na wersji PC i masz problemy z opuszczeniem szybu wentylacyjnego to pamiętaj o konieczności wciśnięcia odrębnego klawisza (domyślnie X) odpowiedzialnego za zeskok.