Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pierwsza część podróży do wieży zegarowej | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) poradnik Thief

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Pierwsza część podróży do wieży zegarowej

Gazeta - Pierwsza część podróży do wieży zegarowej | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) - Thief - poradnik do gry
Gazeta

Rozdział ten rozpoczynasz w bocznej uliczce [Stonemarket - Enclosure] i nie musisz nikomu uciekać, tak więc możesz na spokojnie zająć się eksplorację okolicy. Na balustradzie pozostawiono manierkę (Flask - 4G), a na dachu widocznej w oddali interaktywnej kryjówki (musisz się na nią wspiąć) leży trybik (Gear - 3G). Zeskocz na dół i zbadaj obszar na lewo od kryjówki, natrafiając dzięki temu na pierwszą gazetę (Newspaper - The Benefits of Strict Curfew).

Powróć do miejsca startu i dla odmiany udaj sie teraz w prawo - Pierwsza część podróży do wieży zegarowej | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) - Thief - poradnik do gry

Powróć do miejsca startu i dla odmiany udaj sie teraz w prawo. Musisz ustawić się w pokazanym na dołączonym obrazku miejscu, popatrzyć do góry i wcisnąć klawisz/przycisk odpowiedzialny za skok. Pozwoli to Garrettowi automatycznie użyć pozyskanego niedawno pazura do złapania się pozornie niedostępnej drabinki. Po dotarciu na niewielką półkę zabierz żywność (Food), przy czym jeśli nie będziesz popełniał żadnych błędów to do niczego ci się ona nie przyda. Dotrzyj na jeszcze wyższą półkę [Stonemarket - Traitorsgate], a po obejrzeniu krótkiej scenki ukazującej wieżę zegarową obróć się w lewo i odszukaj nowy trybik (Gear - 3G).

Górne kładki pozwalają na opuszczenie okolicy bez ponoszenia ryzyka - Pierwsza część podróży do wieży zegarowej | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) - Thief - poradnik do gry
Górne kładki pozwalają na opuszczenie okolicy bez ponoszenia ryzyka

W miejscu tym tak na dobrą sprawę po raz pierwszy możesz zadecydować jak chcesz się zachować. Jeżeli pragniesz ominąć widocznych na dole wartowników to możesz rozpocząć przemarsz po górnych kładkach, które zaprowadzą Cię do niepilnowanej alejki i punktu zeskoku. Osobiście nie polecam jednak tego rozwiązania, a to dlatego, że obszar ten pilnują zaledwie dwie osoby. Ponadto ominęłaby Cię okazja do zdobycia kilku wartościowych skarbów.

Jeden z wartowników ma przy sobie list - Pierwsza część podróży do wieży zegarowej | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) - Thief - poradnik do gry
Jeden z wartowników ma przy sobie list

Na dół najlepiej jest zeskoczyć już przy pierwszej możliwej okazji, przy czym zaczekaj oczywiście aż strażnicy oddalą się od tego miejsca. Wrogowie wkrótce rozdzielą się i warto w szczególności zainteresować się przeciwnikiem, który regularnie będzie powracał do punktu startu. Postaraj się go mianowicie dwukrotnie okraść, dzięki czemu pozyskasz sakiewkę (Coin Purse - 7G) oraz list (Lockdown Regulations).

Wspomniany wyżej dokument to nie jedyne cenne znalezisko - Pierwsza część podróży do wieży zegarowej | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) - Thief - poradnik do gry

Wspomniany wyżej dokument to nie jedyne cenne znalezisko. Na lewo od miejsca startu, a konkretnie w pokazanym na dołączonym obrazku miejscu, natrafisz na unikalne świecidełko (Serendi Stone Circles - Amethyst Circle). Niestety, jako że przedmiot ten znajduje się pomiędzy obszarami pilnowanymi przez dwóch wartowników, będziesz musiał zaryzykować i szybko schować się po udanej kradzieży. Niedaleko lewego (bardziej oddalonego) strażnika natrafisz na złote monety (Gold Coin - 2x1G). Oprócz tego warto zajrzeć do wnętrza budynku, przy którym na samym początku przeciwnicy rozmawiali z cywilem. Odnajdziesz tu strzałę wodną (Water Arrow) oraz sakiewkę (Coin Purse - 12G).

Nowy przeciwnik - Pierwsza część podróży do wieży zegarowej | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) - Thief - poradnik do gry
Nowy przeciwnik

Do kolejnego obszaru możesz dotrzeć na trzy zasadnicze sposoby - wybierając zasugerowane na samym początku opisu górne kładki, docierając do dolnej części prawej alejki lub wybierając lewą alejkę pilnowaną przez pojedynczego strażnika. W dwóch ostatnich przypadkach konieczne okaże się wdrapanie na dużą przeszkodę, ale nie będzie z tym problemów. Po dotarciu w nowe miejsce [Stonemarket - Backway] ostrożnie zbliż się do nowego pojedynczego przeciwnika. Ukradnij tej osobie złoto (Coin Purse - 3G), a także szybko zabierz leżącą po lewej stronie ostrą strzałę (Broadhead Arrow). Przekradnij się teraz za plecami wroga, docierając do pionowej ściany i doskakując do drabinki.

Zamknięta bramka - Pierwsza część podróży do wieży zegarowej | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) - Thief - poradnik do gry
Zamknięta bramka

Po dotarciu na samą górę możesz obrócić się w prawo i zeskoczyć na niższą półkę z nowym trybikiem (Gear - 3G). Kontynuując przemarsz po tutejszych górnych kładkach dotarłbyś ponadto do obszaru z żebrakami i strzałą wodną (Water Arrow). Niezależnie od tego czy zboczyłeś z głównej trasy czy też nie wznów przemarsz, zabierając po drodze pióro (Pen - 4G). Podejdź do zamkniętej bramki i otwórz ją z pomocą wytrychów. Wkrocz do nowego obszaru, zabierając żywność (Food) i świecznik (Candlestick - 6G). Musisz zacząć się teraz przeciskać, początkowo przytrzymując klawisz/przycisk interakcji i po pewnym czasie rozpoczynając jego rytmiczne wciskanie. Wkrótce znajdziesz się w pobliżu sklepu jubilerskiego [Stonemarket - Stonecutter's Court] i otrzymasz tu nowe wytyczne.