Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Don't Starve - poradnik do gry

Don't Starve - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Don't Starve: Kody Don't Starve poradnik

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2020

Aby umożliwić używanie kodów, należy najpierw odblokować dostęp do konsoli - Dont Starve: Kody - Dont Starve - poradnik do gry

Aby umożliwić używanie kodów, należy najpierw odblokować dostęp do konsoli. W tym celu odszukaj i uruchom w dowolnym edytorze tekstu (najlepiej notatniku) plik settings.ini. Znajdziesz go w katalogu "Dokumenty\Klei\DoNotStarve". Wewnątrz musisz dodać poniższy tekst i kliknąć przycisk "Zapisz".

[MISC]

ENABLECONSOLE = true

Gdy skończysz, uruchom grę i wciśnij klawisz "'". Znajdziesz go na lewo od "1". W ten sposób włączysz konsolę i będziesz mógł korzystać z kodów. Do ich potwierdzania użyj klawisza Enter.

Odblokowanie wszystkich schematów

Wpisz: GetPlayer().components.builder:GiveAllRecipes()

Wciśnij enter, a następnie kliknij na dowolny przedmiot w swoim ekwipunku. Uzyskasz w ten sposób dostęp do wszystkich schematów, mogąc jednocześnie tworzyć przedmioty bez potrzeby posiadania odpowiednich surowców.

Zatrzymanie głodu

Wpisz: GetPlayer().components.hunger:Pause(true)

Od tego momentu wskaźnik głodu przestanie spadać.

Uzyskanie maksymalnego poziomu zdrowia psychicznego

Wpisz: GetPlayer().components.sanity:SetMax(500)

Otrzymasz maksymalną wartość zdrowia psychicznego. Pamiętaj jednak, że jeśli na ekranie zaczęły już pojawiać się oznaki szaleństwa, to kod ten ich nie usunie.

Uzyskanie maksymalnego poziomu zdrowia fizycznego

Wpisz: GetPlayer().components.health:SetMaxHealth(300)

Odsłonięcie całej mapy

Wpisz: minimap = TheSim:FindFirstEntityWithTag("minimap")

Po wciśnięciu Enter ponownie uruchom konsolę i wpisz:

minimap.MiniMap:ShowArea(0,0,0, 10000)

Odsłonisz w ten sposób całą mapę świata.

Tryb nieśmiertelności (God mode)

Wpisz: GetPlayer().components.health:SetInvincible(true)