Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Walking Dead - poradnik do gry

The Walking Dead - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

2 - Gone | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead The Walking Dead poradnik ,solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Rozdział 2: Gone

Obejrzyj krótką animację, po której zaskoczona grupa staje przed pustą szopą - tą, gdzie ukryta była łódź - 2 - Gone | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Obejrzyj krótką animację, po której zaskoczona grupa staje przed pustą szopą - tą, gdzie ukryta była łódź. Wybór opcji w pierwszym dialogu nie ma w zasadzie znaczenia:

1. "Come on ... just ... come the FUCK on ..."

(1): This was Vernon.

Omid znajdzie notatkę i przyzna ci rację.

(2): The fucking guy ... on the radio ...

Christa zauważy, że wpadłeś w panikę.

(3): Clementine gave him the boat?

Christa zauważy, że wpadłeś w panikę.

(4): ...

-

Jeśli zastałeś szopę pustą, Omid znajdzie w niej notatkę (po wybraniu opcji innych niż (1) w powyższym dialogu #1 Omid powie, że Lee nie ma racji - to był Vernon i jego grupa), w której Vernon przeprasza za pozostawienie was i Clementine w tej sytuacji (lub też oznajmia, że na to zasłużyłeś) - Lee u - 2 - Gone | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Jeśli zastałeś szopę pustą, Omid znajdzie w niej notatkę (po wybraniu opcji innych niż (1) w powyższym dialogu #1 Omid powie, że Lee nie ma racji - to był Vernon i jego grupa), w której Vernon przeprasza za pozostawienie was i Clementine w tej sytuacji (lub też oznajmia, że na to zasłużyłeś) - Lee upewnia się, że porywaczem jest ktoś inny.

Uwaga: Powyższy dialog #1 nie pojawi się, jeśli nie rozpocząłeś V epizodu z wszystkimi dostępnymi postaciami - 2 - Gone | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Uwaga: Powyższy dialog #1 nie pojawi się, jeśli nie rozpocząłeś V epizodu z wszystkimi dostępnymi postaciami. W tej sytuacji szopa będzie zamknięta i zablokowana łopatą - wewnątrz znajdziesz postacie, których nie dołączyłeś do siebie (jeśli Lee jest sam, będziesz musiał otworzyć szopę własnoręcznie Open: Door). Dowiesz się od nich, iż kradzież łodzi oraz zamknięcie ludzi w szopie, jest sprawką Vernona, który jednak nie porwał Clementine.

Rozpocznie się dość gorączkowa dyskusja na temat całej sytuacji. W kolejnym dialogu jeśli wybrałeś opcję "We would've done the same", Kenny zirytuje się wypominając Lee sytuację z opuszczonym samochodem (jeśli nie zabrałeś niczego ze środka).

Uwaga: Jeśli nie wyjawiłeś wcześniej, iż zostałeś ugryziony, Christa (lub inna osoba, która o tym nie wie) teraz zauważy ugryzienie i zapyta o całą sytuację (w przypadku gdy nie masz ramienia sytuacja rozwinie się tak samo) - 2 - Gone | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Uwaga: Jeśli nie wyjawiłeś wcześniej, iż zostałeś ugryziony, Christa (lub inna osoba, która o tym nie wie) teraz zauważy ugryzienie i zapyta o całą sytuację (w przypadku gdy nie masz ramienia sytuacja rozwinie się tak samo). Christa również zrobi ci wymówkę, że nie powinieneś w takim stanie ruszać na poszukiwania Clementine bez nich.

1a. "That's great, that you can be tough about it, but how do you FEEL?" (jeśli nie odciąłeś ramienia)

(1): It's definitely having an impact.

Christa zapamięta to.

(2): I'm fine, it's no big deal.

Christa zapamięta to.

(3): It comes in waves.

Zapamiętają to.

(4): ...

-

1b. "I lived through it; which is a start. And, well ..." (jeśli masz odcięte ramię)

(1): Thought it might buy me some time.

Zapamiętają to.

(2): It might save my life.

Zapamiętają to.

(3): The bite made me pass out.

Zapamiętają to.

(4): ...

-

Christa prosi Omida o przeskoczenie przez płot i wpuszczenie ich do środka, jednak dyskusja toczy się nadal - Kenny naskakuje na Christę (bądź na Bena, jeśli jest obecny w grupie) - 2 - Gone | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Christa prosi Omida o przeskoczenie przez płot i wpuszczenie ich do środka, jednak dyskusja toczy się nadal - Kenny naskakuje na Christę (bądź na Bena, jeśli jest obecny w grupie). Lee usiłuje załagodzić sytuację (wybór opcji dialogowej dowolny), a po chwili, zgodnie z sugestią Christy, grupa przenosi się na podwórze, aby tam kontynuować sprzeczkę. Christa tonując nastrój, pyta Lee o plany.

2. "What do you think, Lee, what do we do now, without a boat?"

(1): Get to the countryside.

Omidowi i Chriście podoba się ten pomysł.

(2): Find a small town.

Omidowi podoba się ten pomysł.

(3): Get another.

Kenny'emu podoba się ten pomysł.

(4): ...

-

Uwaga: Jeśli w grupie jest Ben, rozmowa z Christą odbędzie się jeszcze przed pójściem na podwórze i przybierze poniższą formę:

2a - 2 - Gone | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

2a. "What do we do without a boat?"

(1): Get to the countryside.

Chriście podoba się ten pomysł.

(2): Find a small town.

Christa nie jest przekonana do tego pomysłu.

(3): Get another.

Christa nie jest przekonana do tego pomysłu.

(4): ...

-

Sprzeczka trwa nadal, jednak zostaje przerwana przez pojawienie się watahy zombie. Grupa podejmuje decyzję o schronieniu się w domu.

Uwaga: Jeśli w grupie znajduje się Ben, konflikt między nim a Kennym zaostrzy się na podwórku - 2 - Gone | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Uwaga: Jeśli w grupie znajduje się Ben, konflikt między nim a Kennym zaostrzy się na podwórku. Gdy Kenny stwierdzi, że Lee powinien zostawić Bena w Crawford, Ben wybuchnie, wygarniając Kenny'emu wszystkie żale jakie do niego ma (wybór opcji dowolny). Atak zombie przerwie tę sprzeczkę.