Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 - Journey To Llancarfan poradnik Myth III: Era Wilka

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

MISJA 3 - JOURNEY TO LLANCARFAN

Wojska: 1 Connacht, 1 Damas, 6 Heron Guards, 4 Archers, 1 Warlock

Przeciwnicy: Thrall, Soulless, Wight, Myrkridian Warrior, Myrkridian Hunter

Posiłki: nie ma

Cel: doprowadzić Connachta i Damasa żywych do południowej drogi

To bardzo łatwa misja, wystarcz tylko umiejętnie kierować wojskiem. Po pierwsze, masz silnych Heron Guardów, a także dwóch świetnych wymiataczy - poznanego już Connachta oraz nowego sprzymierzeńca, Damasa. Tych będę nazywał zbrojnymi - oprócz tego są także łucznicy, znacznie lepsi od wcześniejszych oszczepników oraz mag. Z takim składem tylko głupi lub niedoświadczony dowódca może przegrać. Idź na zachód, do wzgórza. Tam rozwalisz pierwszą armię wroga.

Poczekaj, aż jeden Myrkridian Warrior (druga strzałka od lewej) przybiegnie, spokojnie go zabijesz - Misja 3 - Journey To Llancarfan - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Poczekaj, aż jeden Myrkridian Warrior (druga strzałka od lewej) przybiegnie, spokojnie go zabijesz. Zaatakuj Soullesy stojące na wzgórzu Connachtem, trzymaj za nim maga. Niech Soullesi rzucają oszczepami w szybkiego i łatwo unikającego Connachta, co da czas magowi na puszczenie w nich kuli ognia (specjalna umiejętność). To ich rozniesie. Do pokonania zostały trzy grupki Thralli - z lewej dwie po sześć wrogów i jedna z prawej licząca trzech. Niech zbiją się w ciasną gromadę, a wtedy oberwą od łuczników i maga (użyj specjalnej umiejętności po raz drugi - nie zostanie ci nic many, więc wycofaj maga). Możesz teraz albo rzucić po prostu do walki zbrojnych, albo bawić się z Thrallami łucznikami, uciekając i jednocześnie nabierając odległości i strzelając, uciekając itp. Zaletą tej metody jest podszkolenie łuczników, wadą natomiast duży upływ czasu, jednak warto go poświęcić. Gdy już ostatni Thrall będzie "martwy", wróć na drogę i kontynuuj wędrówkę do mostu.

Postaw maga na szczycie wzgórza, razem z Heron Gurdami - Misja 3 - Journey To Llancarfan - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Postaw maga na szczycie wzgórza, razem z Heron Gurdami. Przed mostem natomiast ustaw łuczników, a za nimi parę bohaterów. Wejdź łucznikami za most, niech zaatakują szóstkę Soullessów - za nimi jest 12 Thralli (trzy grupy po czterech osobników), no i z lewej wyjdzie Wight. W czasie, gdy łucznicy będą strzelać do Soullessów, zaatakuj je także Connachtem i Damasem i wycofaj łuczników. Powinieneś zdążyć zabić bohaterami wszystkie Soullessy, a Wight obok powinien wysadzić się sam. Wtedy wycofaj bohaterów. Thralli zabij używając wszystkich jednostek (mag większą kulą ognia ze wzgórza, użyj dwa razy na ciasne i liczne gromady). Nie przechodź przez most, tylko idź w prawo.

Przejdziesz na wyspę drugim przejściem, zacznij gonić jednego Myrkridian Warrior - Misja 3 - Journey To Llancarfan - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Przejdziesz na wyspę drugim przejściem, zacznij gonić jednego Myrkridian Warrior. Podążaj dalej, w międzyczasie zabijesz Wighta i dwóch Soullessów (łucznicy lub mag). Kieruj się dalej na południe.

Kontynuując wędrówkę natrafisz na jednego Myrkridian Huntera i kilku Warriorów - ponieważ jest ich mniej i w dodatku dobiegać będą po kolei, bez trudu ich wykończysz - nie używaj nawet łuczników ani maga - Misja 3 - Journey To Llancarfan - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Kontynuując wędrówkę natrafisz na jednego Myrkridian Huntera i kilku Warriorów - ponieważ jest ich mniej i w dodatku dobiegać będą po kolei, bez trudu ich wykończysz - nie używaj nawet łuczników ani maga. Kontynuuj podróż.

Następna zapora wroga jest bardzo prosta - Misja 3 - Journey To Llancarfan - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Następna zapora wroga jest bardzo prosta. Na początku ustawiłbym łuczników po prawej, aby odganiali dwa Wighty (Wighty idą do łuczników, gdy ci są odwróceni - poczekaj więc stojąc tyłem do Wighta na to, aż podejdzie na odpowiednią odległość, wtedy odwróć się i zaatakuj - Wight zacznie uciekać, lecz po prostu nie zdąży), w tym samym czasie wystaw zbrojnych i maga - niech puści on większą kulę ognia w grupę Myrkridian Warriorów (sześć sztuk), wykończ ich potem zbrojnymi. Następnie wycofaj wszystkich, a łucznikami załatw dwie grupy Thralli (także sześć sztuk) - nie powinny ruszyć się z miejsca (a jeśli nawet, to z łatwością sobie z nimi poradzisz).

Ostatnia walka czeka cię przed drugim mostem - Misja 3 - Journey To Llancarfan - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Ostatnia walka czeka cię przed drugim mostem. Na moście stoi dużo (około ośmiu) Wightów, ale oni nie będą problemem. Uważałbym natomiast na dwie grupy Soullessów (po 3), które wyjdą z lewej i ze wzgórza po prawej. Dalej po prawej będzie pięcioosobowa grupa Thralli. Na Thralli poślij zbrojnych, na Soullessów - maga i łuczników. Niech mag swą wielką kulą ognia zniszczy jedną grupę, a łucznicy drugą. Potem łucznicy zabiją Wighty i razem ze zbrojnymi przejdziesz przez most.