Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 10 - Imprisonment poradnik Myth III: Era Wilka

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

MISJA 10 - IMPRISONMENT

Wojska: 1 Connacht, 10 Warriors, 12 Archers, 4 Dwarves

Przeciwnicy: Wight, Soulless, Myrkridian Warrior, Myrkridian Giant, Myrkridian Pack-Master

Posiłki: nie ma

Cel: dostań się do czarnej wieży, Connacht nie może zginąć

Znany z poprzednich części potężny artefakt Tain - więzień bez ścian - teraz będzie w twoim użyciu. Już na początku Connacht zaprezentuje jego działanie. Rozstaw wojsko w rogu mapy, w którym zaczynasz w następującym szyku - wszyscy za łucznikami stojącymi w półkolu (krasnoludy są na razie bezużyteczne, ponieważ pada deszcz), a tylko Connacht będzie biegał.

Biegnij w lewo, wciągnij jednego Myrkridian Warriora, potem szybko biegnij w prawo - przybiegnie siedmiu następnych - Misja 10 - Imprisonment - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Biegnij w lewo, wciągnij jednego Myrkridian Warriora, potem szybko biegnij w prawo - przybiegnie siedmiu następnych. Tych, którzy nie zostali wciągnięci przez Tain niech zabiją łucznicy. Teraz skieruj się Connachtem nad rzekę, na południowy wschód.

Na rzece stoi siedmiu Soullessów - wciągnij środkowego, resztę zabij łucznikami - Misja 10 - Imprisonment - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Na rzece stoi siedmiu Soullessów - wciągnij środkowego, resztę zabij łucznikami. Wróć się nimi na miejsce, a Connachtem kontynuuj wędrówkę drogą na południe. Wciągnij piątkę Myrkridii z lewej (nad rzeką) i jednocześnie trójkę, która wybiegnie na drogę. Jak zwykle, jeśli jakieś przebiegną, to padną pod strzałami łuczników. Idź na południe, do wzgórza.

Na wzgórzu lewituje trzech Soullessów, za nimi jest pięć Myrkridian Warriorów, najpierw zajmij się Soullessami, potem Myrkridiami - uważaj, aby cię nie zaatakowali, musisz zdążyć wciągnąć wszystkich - Misja 10 - Imprisonment - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Na wzgórzu lewituje trzech Soullessów, za nimi jest pięć Myrkridian Warriorów, najpierw zajmij się Soullessami, potem Myrkridiami - uważaj, aby cię nie zaatakowali, musisz zdążyć wciągnąć wszystkich. Teraz biegnij trochę na wschód, a potem na północ.

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie