Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 17 - The Smith's Forge poradnik Myth III: Era Wilka

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

MISJA 17 - THE SMITH'S FORGE

Wojska: 1 Connacht, 6 Warriors

Przeciwnicy: Spider Cultist, Spider Priestess, Giant Spider

Posiłki: 6 Dwarf Smith (pojedynczo w różnych miejscach)

Cel: znajdź Travala, Connacht nie może zginąć

Do spenetrowania czeka cię ogromna kuźnia krasnoludów, teraz opanowana przez wyznawców pajęczego kultu. Musisz uratować Travala, a także innych krasnoludzkich kowali, którzy pomogą ci w walce z kultem. Zaraz po wejściu do kuźni czeka cię pierwsza walka.

Z lewej i prawej wybiegnie para kultystów, z tyłu wyjdą dwie pary pająków - rozdziel wojsko, atakuj grupy wrogów po kolei, zminimalizujesz w ten sposób straty zdrowia - Misja 17 - The Smiths Forge - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Z lewej i prawej wybiegnie para kultystów, z tyłu wyjdą dwie pary pająków - rozdziel wojsko, atakuj grupy wrogów po kolei, zminimalizujesz w ten sposób straty zdrowia. Ocuć kowala klikając na niego, biegnij w prawą odnogę. Z lewego korytarza wybiegnie ośmiu kultystów, użyj na nich kowalskiego miotacza ognia, na niedobitków rzuć się zbrojnymi. Idź tam, skąd przybiegli, po lewej będzie sala z dużą ilością kultystów. Omiń ją, idź w prawo, poczekaj, aż kowalowi odnowi się energia.

Zabij kilku kultystów i poczekaj, aż większa grupa zacznie biec z naprzeciwka - Misja 17 - The Smiths Forge - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Zabij kilku kultystów i poczekaj, aż większa grupa zacznie biec z naprzeciwka. Użyj na niej miotacza ognia, wycofaj krasnala - jednocześnie z tyłu zaatakuje kilka pająków, których zabij zbrojnymi - potem od razu rzuć się na kultystów i kapłankę (uważaj na jej blokujący granat), zaraz potem rozprawisz się z kolejną bandą kultystów (czworo) i drugą kapłanką. Idź dalej tym korytarzem, do końca.

Z prawej wyjdzie dwóch, z lewej czternaście pająków - użyj na nich miotacza ognia, potem wycofaj krasnala, a na pająki rzuć wojowników i Connachta - Misja 17 - The Smiths Forge - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Z prawej wyjdzie dwóch, z lewej czternaście pająków - użyj na nich miotacza ognia, potem wycofaj krasnala, a na pająki rzuć wojowników i Connachta. Ocuć jednego z krasnali leżących w pobliżu i wejdź do sali z wielkim kotłem. Na razie nic tu nie rób.

Stąd do poprzedniej sali z dużą ilością kultystów, którą ominąłeś (widoczna na obrazku) prowadzi wąski korytarz - Misja 17 - The Smiths Forge - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Stąd do poprzedniej sali z dużą ilością kultystów, którą ominąłeś (widoczna na obrazku) prowadzi wąski korytarz. Wejdź do niego wojownikami i Connachtem zabij dwie grupy pająków (trzy i cztery). Stań krasnoludami w linii, a Connachtem biegnij do kultystów. Zabij jednego, a potem uciekaj za kowali - niech ci po kolei odpalą swoje miotacze ognia, aby zabić jak najwięcej wrogów. Na resztę - w tym kapłankę - poślij wojowników i Connachta. Idź do sali, z której wyszli, ocuć trzeciego kowala. Idź w odnogę, której nie odwiedziłeś, w lewo - zabij kilka pająków, które będą po kolei pojawiać się za tobą. W kolejnym korytarzu zabij kultystów i kapłankę (używaj oczywiście na początku miotaczy ognia), idź w prawo, ocuć krasnala, skręć w lewo - w kolejnym pomieszczeniu zabij kilku kultystów i pająków, idź w lewo - tam ocucisz dwóch kowali.

Mając sześciu kowali z miotaczami ognia człowiek pewniej się czuje - Misja 17 - The Smiths Forge - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Mając sześciu kowali z miotaczami ognia człowiek pewniej się czuje. Idź w stronę wielkiego kotła, z tyłu pojawi się kilkadziesiąt pająków - stań przy ścianie tak, by pająki szły w wężyku, a ty po kolei odpalaj miotacze ognia, spalając wszystkie na popiół. Dla pewności postaw z tyłu wojowników, gdyby jakiś z pająków zdołał się przedostać. Idź w stronę kotła.

W pokoju na najkrótszej drodze do kotła stoi kolejna zapora - dwie czwórki pająków i kapłanka - Misja 17 - The Smiths Forge - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

W pokoju na najkrótszej drodze do kotła stoi kolejna zapora - dwie czwórki pająków i kapłanka. Na każdy cel przeznacz po jednym kowalu i jego miotaczu - bez problemu rozprawisz się z wrogiem. Wreszcie znajdziesz się obok kotła.

Uważając na kapłankę, która blokuje swym granatem, poślij po jednym kowalu na każdą z grup kultystów, jednego na kapłankę, czwartego na grupę, która wybiegnie zza kotła - Misja 17 - The Smiths Forge - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Uważając na kapłankę, która blokuje swym granatem, poślij po jednym kowalu na każdą z grup kultystów, jednego na kapłankę, czwartego na grupę, która wybiegnie zza kotła. Kowali niech asekurują wojownicy i oczywiście Connacht. Po ich zabiciu przyjdzie czas na dwie kapłanki - obie załatwisz takim samym sposobem - podchodząc z jednej strony jakimś wojownikiem, z drugiej Connachtem. Pozostanie jeszcze kilku kultystów i ostatnia kapłanka - spal tych pierwszych, potem na kapłankę rzuć się Connachtem - na końcu podejdź do ogłuszonego Travala leżącego na kotle.