Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 15 - Rebellion poradnik Myth III: Era Wilka

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

MISJA 15 - REBELLION

Wojska: 1 Myrdred, 1 Damas, 6 Archer Heroes, 2 Dwarven Heroes

Przeciwnicy: Oghre, Trow Iron Warrior, Trow Priest

Posiłki: nie ma

Cel: pokonaj wojska Trowów, Damas i Myrdred nie mogą zginąć

Ta misja jest obronna, lecz nie musisz się trzymać jednego punktu - do dyspozycji masz cały teren. Ogromnie ważną sprawą jest używanie tutaj czaru Release Dream - tym bardziej, że Trowy mają magów, którzy także potrafią przejąć ogry, jeśli ty to zrobisz. Na początku zejdź na dół i po lodzie, który za chwilę załamie się, na drugą stronę. Biegnij cały czas na północ, aż do pagórka nad brązową drogą, biegnącą od zachodu na wschód. Tu się zatrzymaj.

Walka zacznie się niedługo - Misja 15 - Rebellion - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Walka zacznie się niedługo. Z południa wyjdzie czterech ogrów, ze wschodu dwóch - wraz z jednym Trow Iron Warriorem. Przejmij pierwszą grupę, potem szybko drugą, cały czas strzelając do Trowa łucznikami. Uciekaj przejętymi ogrami od Trowa, zablokuj go resztką many Myrdreda, dopiero potem zaatakuj - nie powinieneś stracić żadnej jednostki. Ustaw krasnali i łuczników tak, aby patrzyli z góry na brązową drogę, a ogry przesuń na południe.

Kolejny atak będzie znacznie groźniejszy - Misja 15 - Rebellion - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Kolejny atak będzie znacznie groźniejszy. Na drodze pojawi się ośmiu ogrów i Trow Priest - niech ogry zostaną zabite przez krasnali, a mag przez łuczników. Z południa wyjdzie kolejna czwórka ogrów - przejmij je Myrdredem, a potem szybko biegnij ogrami do przełęczy, w której oprócz dwunastu ogrów będzie także Trow Priest i Trow Iron Warrior. Przejmij ogry przed Trowami, gdy łucznicy zabiją swojego Priesta, daj ich tutaj - niech strzelają w drugiego. Jeśli jakiś wrogi ogr został (z brązowej drogi), to zabij go Damasem. Jeśli mag przejmie ogry, ty użyj na nich czaru ponownie - Priest może tylko raz przejąć ogry. Blokuj oba Trowy ogrami, strzelaj łucznikami do Priesta, wycofaj się Myrdredem. Na polu walki powinien zostać tylko Trow Iron Warrior. Strzelaj do niego cały czas, użyj też krasnali, a gdy podejdzie bliżej - zablokuj go Myrdredem i zaatakuj łucznikami i Damasem. Powinien paść nie robiąc żadnych szkód. Po chwili wróg pojawi się znowu.

Na jednej z górskich przejść zobaczysz ośmiu ogrów, a za nimi Priesta - Misja 15 - Rebellion - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Na jednej z górskich przejść zobaczysz ośmiu ogrów, a za nimi Priesta. Przejmij ogry, to on je przejmie, potem znów je przejmij i niech go zablokują. Strzałami łuczników wykończ Priesta i zejdź całym wojskiem na brązową drogę.

Na drodze pojawią się Trow Priest i Trow Iron Warrior, który będzie próbował skorzystać z przełęczy i w ten sposób się zablokuje, opóźniając swe przybycie - Misja 15 - Rebellion - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Na drodze pojawią się Trow Priest i Trow Iron Warrior, który będzie próbował skorzystać z przełęczy i w ten sposób się zablokuje, opóźniając swe przybycie. Priesta zabij w tradycyjny sposób - blokując ogrami, przejmując je i dokańczając go łucznikami. Potem rozpraw się z Iron Warriorem.

Czeka cię ostatnie wojsko do pokonania - Misja 15 - Rebellion - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Czeka cię ostatnie wojsko do pokonania. Cofnij się wszystkimi na południe, obok przełęczy, w której blokowałeś i zabiłeś drugiego Priesta, a tylko Damasem zostań na drodze. Biegnij w stronę wojska i w lewo - niech zaczną go gonić. W ten sposób rozbijesz wrogów na dwie grupy, ułatwiając sobie z nimi robotę.

Biegając Damasem (uważaj, by nie zginął) skup się bardziej na reszcie wojska - Misja 15 - Rebellion - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Biegając Damasem (uważaj, by nie zginął) skup się bardziej na reszcie wojska. Poczekaj, aż z północy i wschodu przyjdą ogry - będzie ich kilkunastu, za nimi Priest, a potem dwóch kolejnych. Najpierw stój łucznikami w pierwszym miejscu, zablokuj Priesta, przejmij ogry, zabij go, potem przejdź na drugą pozycję widoczną na obrazku. Stamtąd zabij Priesta i Iron Warriora. Jednocześnie cały czas kontroluj sytuację Myrdredem, przejmując ogry, gdy będzie potrzeba i wysyłając je na Priestów. Nie zdążysz uporać się z tymi przeciwnikami, a już wyjdą następni - dwóch Iron Warriorów (jeden z północy, drugi z południa), oraz kilku ogrów, które przejmij. Uciekaj na południe, czekając, aż odzyska ci się mana - przejmij ogry, zablokuj nimi Trowy, strzelaj łucznikami. Resztkami sił powinieneś pokonać Trowy, blokując je jednocześnie Myrdredem. Walka będzie wygrana.