Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 22 - Dream Duel poradnik Myth III: Era Wilka

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

MISJA 22 - DREAM DUEL

Wojska: 10 Berserks, 4 Heron Guards, 6 Archers, 3 Dwarves

Przeciwnicy: Thrall, Soulless, Wight, Forgotten, Ghol, Thrall Peasant, Bahl'al

Posiłki: 1 - 4 Berserks, 1 Dwarv, 2 - 6 Warriors, 1 Myrdred

Cel: pokonaj Watchera i jego armię, Myrdred nie może zginąć

Zanim dobierzemy się do samego Moagima, czas rozprawić się z jego sługą - Bahl'alem, znanym także jako The Watcher. Nie zwracaj żadnej uwagi ani na sojusznicze jednostki, ani na armie, które je zabijają, tylko idź na zachód.

Po chwili dołączą nowe jednostki - 4 Berserków i Krasnolud - Misja 22 - Dream Duel - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Po chwili dołączą nowe jednostki - 4 Berserków i Krasnolud. Niech ten ostatni jak najszybciej rzuci koktajl na pole minowe, aby zabić jak najwięcej zapomnianych (10) i Thralli (6). Resztę wykończ Berserkami. Idź dalej na zachód.

Z północy wybiegnie patrol wroga - 8 Gholi i 5 Soullessów - Misja 22 - Dream Duel - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Z północy wybiegnie patrol wroga - 8 Gholi i 5 Soullessów. Niech krasnale rzucą raz w Ghole, a później się wycofają, na niedobitków rzuć Berserków i Heron Guardów, podczas gdy cały czas łucznikami strzelaj do Soullesów - po zabiciu Gholi niech zbrojni także się nim zajmą. Idź na zachód i trochę na południe (lecz nie za bardzo).

Jedna grupa Thralli będzie stała dalej, druga wyjdzie z ziemi (każda po 9 sztuk) - Misja 22 - Dream Duel - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Jedna grupa Thralli będzie stała dalej, druga wyjdzie z ziemi (każda po 9 sztuk). Jednak pierwsi do ciebie dotrą zapomniani, w dwóch grupach po czterech. Zostaw wojsko dalej, a do wrogów biegnij tylko Berserkami - niech zaczną cię gonić, wtedy uciekaj. Załatw zbrojnymi zapomnianych w odpowiedniej odległości od Thralli, które potem rozwal krasnalami i łucznikami. Do twojej grupy dołączy 6 wojowników i Myrdred - pamiętaj, nie używaj jego czaru! Będzie ci potem potrzebny. Idź natomiast dalej na zachód i trochę na południe - z drzew zaczną nadbiegać patrole zapomnianych (cztery po cztery), wszystkie załatwiaj zbrojnymi, nie pozwól im dotrzeć do łuczników i krasnali. Będą dalej się kręcić jakieś Wighty - wszystkie zdejmij łucznikami i idź na zachód. Wejdź na wzgórze przez wzgórzem, na którym stoi Bahl'al.

Postaw krasnali i łuczników w sposób pokazany na obrazku, zejdź na dół jakimś Berserkiem i zwab armię Thrall Peasantów (niech zbiją się w ciasną gromadę) - Misja 22 - Dream Duel - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Postaw krasnali i łuczników w sposób pokazany na obrazku, zejdź na dół jakimś Berserkiem i zwab armię Thrall Peasantów (niech zbiją się w ciasną gromadę). Biegając uważaj na pocisk Bahl'ala, który wyrzuca ziemię do góry niszcząc wszystko, co na niej było (lecz potrzebuje kilku sekund na "uruchomienie"). Zniszcz wszystkich umarłych - teraz możemy zająć się Bahl'alem.

Idź Myrdredem z jednej strony, Berserkami z drugiej - ale niech nie wyprzedzają Myrdreda - Misja 22 - Dream Duel - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Idź Myrdredem z jednej strony, Berserkami z drugiej - ale niech nie wyprzedzają Myrdreda. Użyj czaru Dispersal Dream na Bahl'alu trzy razy i goń go. Nie powinien już używać swej magii - niech Berserki zrównają się z Myrdredem i razem wszyscy zaatakują przeciwnika. Myrdred musi go unieruchomić swoim blokującym atakiem, a w tym samym czasie Berserki muszą zdążyć Bahl'ala zniszczyć. Nie zważaj na drugą armię Thrall Peasantów, którą postawi - za chwilę zginie, a misja będzie wygrana.