Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6 - The Forgotten Lands poradnik Myth III: Era Wilka

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

MISJA 6 - THE FORGOTTEN LANDS

Wojska: 1 Connacht, 1 Damas, 1 Ravanna, 1 Myrdred

Przeciwnicy: Forgotten, Stygian Knight, Lyche

Posiłki: nie ma

Cel: znajdź sposób na wejście do krypty Mazzarina, żaden z bohaterów nie może zginąć

Dość łatwa misja, musisz uruchomić magiczne koła w celu otworzenia bramy do krypty Mazzarina. Po kolei jednak. Najpierw idź w lewo, na zachód, spod ziemi wyrośnie trzech zapomnianych. Nie są to trudni przeciwnicy, szybko padają pod ciosami twych bohaterów. Tuż obok tego miejsca, na południu, jest pierwsze magiczne koło.

Jak doskonale to widać, stoi na nich czterech Stygian Knightów - Misja 6 - The Forgotten Lands - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Jak doskonale to widać, stoi na nich czterech Stygian Knightów. Najlepiej zaatakuj z dwóch stron, a każdy bohater niech weźmie innego przeciwnika. Obejdź drzewa wokół magicznego koła.

Najpierw powalisz grupę czterech zapomnianych, potem trzech - Misja 6 - The Forgotten Lands - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Najpierw powalisz grupę czterech zapomnianych, potem trzech. Idź dalej na południe. Spotkasz pierwszego licza. To niebezpieczni, lewitujący przeciwnicy rzucający czary, które przyzywają magiczne ręce - kto w nie wejdzie, straci trochę zdrowia. Ponieważ licz znajduje się w miejscu dla ciebie niedostępnym, musisz go wywabić - podejdź do niego i ucieknij, a gdy będzie już na równym terenie - wróć się tylko Connachtem i unikając czaszek podbiegnij do licza, a topór Connachta zrobi swoje. Idź dalej na południe, dotrzesz do drugiego magicznego koła.

Zanim zajmiesz się Stygian Knightami, rozwal trzech zapomnianych - Misja 6 - The Forgotten Lands - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Zanim zajmiesz się Stygian Knightami, rozwal trzech zapomnianych. Potem oczyść koło z przeciwnika. Jesteś teraz w południowo zachodnim rogu mapy - idź na wschód, a zaraz potem ścieżką na północ.

Dwie grupy zapomnianych cię zaatakują, po czterech wrogów każda - Misja 6 - The Forgotten Lands - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Dwie grupy zapomnianych cię zaatakują, po czterech wrogów każda. Nie ma czym się martwić - twoi bohaterzy spokojnie sobie z nimi poradzą. Wróć na południe i kontynuuj wędrówkę na wschód, licza przy krańcu mapy obok rzeki zabij zaklęciem Myrdreda. Przejdź przez rzekę i idź na północ, omiń wejście do krypty i skieruj się do trzeciego magicznego koła.

Na początku zabij licza, który wyjdzie z prawej, sposobem już znanym (i nie chodzi mi tu o zaklęcie Myrdreda) - Misja 6 - The Forgotten Lands - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Na początku zabij licza, który wyjdzie z prawej, sposobem już znanym (i nie chodzi mi tu o zaklęcie Myrdreda). Potem drugiego - nadejdzie znad wody po lewej. Potem dopiero rozpraw się ze Stygian Knightami na kole, a zaraz po nich zabijesz trzech zapomnianych po prawej, obok drzew. Czas teraz pozajmować odpowiednie pozycje. Wróć się wszystkimi w stronę pomiędzy dwoma pierwszymi kołami, na zachód.

Do pokonania zostały dwie grupy zapomnianych i licz (pojawią się znienacka) - Misja 6 - The Forgotten Lands - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Do pokonania zostały dwie grupy zapomnianych i licz (pojawią się znienacka). Do licza po prostu pobiegnij Connachtem, nie zważając na zapomnianych - dopiero, jak licz będzie martwy, zajmij się nimi. Teraz biegnij Ravanną do pierwszego koła, Connachtem do drugiego, a Damasem do trzeciego. Trzęsienie ziemi zakomunikuje ci, że krypta stoi otworem. Idź więc do niej (jest na południe od trzeciego kola).

Pozostaje ci tylko wykończyć straż składającą się z sześciu Stygian Knightów - Misja 6 - The Forgotten Lands - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pozostaje ci tylko wykończyć straż składającą się z sześciu Stygian Knightów. Najlepiej zabić najpierw jedną grupę, potem drugą. Krypta stanie otworem - teraz trzeba tylko do niej wejść.