Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 12 - Siege Of Llancarfan poradnik Myth III: Era Wilka

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

MISJA 12 - SIEGE OF LLANCARFAN

Wojska: 12 Warriors, 8 Heron Guards, 16 Archers, 6 Dwarves, 2 Warlocks

Przeciwnicy: Thrall, Soulless, Wight, Oghre, Trow Iron Warrior

Posiłki: nie ma

Cel: obroń miasto przed atakiem Moagima

Kolejna obronna misja. Nie jest trudna, ale ogromnie ważną sprawą jest tutaj odpowiednie rozmieszczenie wojsk. Obrazki nie są ustawione chronologicznie, a pokazują jedynie jak ma wyglądać rozstawienie wojsk na poszczególnych posterunkach, a jest ich cztery - główna brama, lewy mur, prawy mur i teren w środku.

Jak tylko uzyskasz kontrolę, musisz szybko wydać kilkanaście rozkazów - Misja 12 - Siege Of Llancarfan - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Jak tylko uzyskasz kontrolę, musisz szybko wydać kilkanaście rozkazów. Po pierwsze, cofnij wojowników i razem z Heron Guardami ustaw ich w kwadrat. Magów daj na początek. Czterech wojowników wyślij na lewy mur, czterech na prawy (tam, gdzie na każdym stoją dwie pary łuczników i krasnolud), natomiast krasnali wyślij na lewy i prawy posterunek obok głównej bramy, na dół. Spójrz na główną bramę - na górze jest krasnal, na dole łucznicy. Zmień to ustawienie odwrotnie. Na dole po każdej stronie powinno być dwóch krasnali (jeden z góry, jeden z wojska przed bramą). Teraz szybko zajmij się jednostkami stojącymi obok lewej i prawej bramy. Trzech łuczników wyślij do każdej z czwórki stojącej na posterunkach obok głównej bramy, a jednym łucznikiem i krasnalem, którzy zostaną, także przejdź na drugą stronę, lecz skręć nimi w lewo / prawo i niech obserwują bramę, obok której stoją. Upewnij się, że wszystko zrobiłeś odpowiednio spoglądając na obrazki. Jeśli tak, to możesz zapisać grę i przygotować się na atak wroga.

Pierwszy atak będzie w wykonaniu 22 Thralli, którzy uderzą na główną bramę - Misja 12 - Siege Of Llancarfan - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pierwszy atak będzie w wykonaniu 22 Thralli, którzy uderzą na główną bramę. Łucznicy i krasnale bez trudu poślą ich do ziemi, jednak uważaj, aby krasnoludy nie dostały strzałami łuczników z góry - ustaw ich blisko ściany i niech tak rzucają. Jednocześnie z prawej lub lewej wyjdzie trójka Soullessów, a po chwili kolejna, z drugiej strony. Soullessy neich zabije krasnal stojący obok lewej / prawej bramy, z pomocą łuczników. Niech łucznicy stojący obok lewej i prawej bramy niech uważają - kręcić się będą tam jakieś Wighty, próbując wysadzić bramę - jedyne, na co zwracaj uwagę to strona, w jaką odwrócony jest łucznik (bo zajęty Thrallami atakującymi główną bramę może stać plecami do Wightów).

Teraz przyjdzie pierwszy trudny orzech do zgryzienia - Trow Iron Warrior oraz sześciu ogrów przed nim - Misja 12 - Siege Of Llancarfan - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Teraz przyjdzie pierwszy trudny orzech do zgryzienia - Trow Iron Warrior oraz sześciu ogrów przed nim. Czternastu twoich łuczników stojących obok głównej bramy może być zajętych Wightami i parami ogrów (te niszcz krasnalem) atakującymi lewą i prawą bramę, ale jak tylko będą mogli strzelać do Trowa - niech bez żadnej zwłoki zaczną! Tak samo krasnale - niech zaczną rzucać w Trowa jak tylko zasięg będzie im na to pozwalał. Gdy Trow będzie przechodził przez bramę, sprawdź, czy łucznicy obok lewej i prawej bramy patrzą w odpowiednią stronę, a potem szybko wróć do Trowa. Puść w ogrów przed Trowem dwie wielkie kule ognia. Przy odrobinie szczęścia nie będziesz musiał używać Heron Guardów, a Trow po prostu się rozpadnie.

Wprost na lewy mur wyjdzie czterech Soullessów, zabij ich wojownikami z pomocą krasnala - Misja 12 - Siege Of Llancarfan - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Wprost na lewy mur wyjdzie czterech Soullessów, zabij ich wojownikami z pomocą krasnala. Natomiast główną bramę ponownie zaatakuje 22 Thralli. Nie sprawią problemu. Zabijaj ogry i Wighty kręcące się koło bocznych bram i czekaj kolejny na atak. A ten będzie najtrudniejszy - ponownie Trow z 6 ogrami, plus ośmiu atakujących lewą lub prawą bramę. Ci ostatni dotrą pierwsi i prawdopodobnie zniszczą jedną z bocznych bram i przedostaną się - niech krasnal cały czas w nich rzuca, nawet jak już będą na górze, poślij wojowników do walki dopiero, gdy już nie będziesz mógł zrobić nic innego. Niech łucznicy i krasnale z głównej bramy cały czas atakują Trowa, zabij go i jego sługi w taki sam sposób, co poprzednio. Wróć na posterunki i czekaj na ostatni atak - 22 Thrall, które wyjdą z lewej, rozdzielą się, jedna grupa pójdzie w lewą bramę, druga w prawą. Nie będzie z nimi żadnego problemu - po ich unieszkodliwieniu misja zakończy się.