Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 14 - Bonds Of The Oghre poradnik Myth III: Era Wilka

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

MISJA 14 - BONDS OF THE OGHRE

Wojska: 1 Myrdred, 6 Heron Guard Heroes, 3 Dwarven Heroes

Przeciwnicy: Oghre, Trow Iron Warrior

Posiłki: nie ma

Cel: zabij sześć Trowów za pomocą przejętych ogrów, Myrdred nie może zginąć

Dość ciekawa misja, w której Myrdred, zamiast czaru Dispersal Dream, będzie miał nowe zaklęcie - Release Dream. Korzysta ono z jego many, więc można używać go nieograniczoną ilość razy. A do czego służy? Otóż wyzwala ogrów z mocy Trowów, dzięki czemu przechodzą oni na twoją stronę.

Przejdź przez bramę i skieruj się na północ - Misja 14 - Bonds Of The Oghre - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Przejdź przez bramę i skieruj się na północ. Z lewej wyjdzie pierwsza grupa - ośmiu ogrów. Możesz wypróbować czar właśnie na nich - nie bój się, że Myrdred podchodzi do nich tak blisko, nic mu się nie stanie. Poczekaj, z północy wyjdzie kolejna grupa - przejmij ją także, lecz uważaj, żeby Trowy nie zaatakowały ich przypadkiem (lub odwrotnie) - jak tylko przejmiesz ogry, natychmiast wydaj im rozkaz pójścia do reszty wojsk. Z nowymi sprzymierzeńcami skieruj się w lewo.

Idąc wzdłuż krawędzi mapy natkniesz się na kolejną grupę, która obchodzi wzgórze po prawej - przejmij ją, uważają na Trowy - Misja 14 - Bonds Of The Oghre - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Idąc wzdłuż krawędzi mapy natkniesz się na kolejną grupę, która obchodzi wzgórze po prawej - przejmij ją, uważają na Trowy. Stań wszystkimi przed okrągłym żelaznym murem, a tylko Myrdredem wejdź do środka.

Przez bramę wyjdzie jeden ogr - Misja 14 - Bonds Of The Oghre - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Przez bramę wyjdzie jeden ogr. Przejmij go, potem wejdź do środka i użyj czaru na drugim, z lewej. Stoi tu jeszcze czterech - przejmij wszystkie po kolei i dołącz ich do reszty armii, uważaj na Trowy stojące za murem, aby niczego nie zauważyły.

Wróć się - ostatnia grupa ogrów czeka do przejęcia, chodzić będzie pomiędzy żelaznym murem, a pagórkiem, lecz musisz ją przejąć szybko, gdyż może zawrócić i ci uciec - Misja 14 - Bonds Of The Oghre - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Wróć się - ostatnia grupa ogrów czeka do przejęcia, chodzić będzie pomiędzy żelaznym murem, a pagórkiem, lecz musisz ją przejąć szybko, gdyż może zawrócić i ci uciec. Nie przejmuj jej, jeśli będzie stal obok Trow (lecz powinno go nie być). Zgrupuj armię, ustaw ją w długiej linii - powinieneś mieć jakieś kilkadziesiąt ogrów. Ustaw ich w długiej linii. Czas przeprowadzić atak.

Idź tam, skąd wyszła ostatnia grupa ogrów, przejmij dwóch po prawej, gdy Trow odejdzie i uciekaj do reszty wojsk - Misja 14 - Bonds Of The Oghre - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Idź tam, skąd wyszła ostatnia grupa ogrów, przejmij dwóch po prawej, gdy Trow odejdzie i uciekaj do reszty wojsk. Zwabisz tu Trowa - używając Heron Guradów i blokującego ataku Myrdreda, a także ogrów jako zasłony, powal Trowa.

Teraz najtrudniejsza część misji - Misja 14 - Bonds Of The Oghre - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Teraz najtrudniejsza część misji. Na początku z prawej wyjdzie jeden Trow, powal go tak, aby nie stracić swoich ogrów (najpierw zmiękcz go krasnalami, potem zablokuj Myrdredem). Z lewej wyjdzie czterech Trowów - dla ogrów to czas poświęcenia. Rzuć ich wszystkich na Trowy, wycofując resztę swego wojska. Jak dobrze pójdzie (jak źle, to lepiej wgraj grę), zostanie tylko dwóch, z czego jeden na wykończeniu (trzy koktajle i po nim). Pozostaje ten zdrowy. Zablokuj go Myrdredem, otocz Heron Guardami. Gdy Myrdredowi skończy się mana, zacznij leczyć Trowa. Tak - lecząc go, jednocześnie go blokujesz (ale nie wszystkimi na raz, tylko po kolei). Co prawda podnosisz mu zdrowie, ale inni Heron Guradzi je zabierają, więc bilans jest zerowy. Lecz jak tylko Myrdredowi odnowi się choć trochę many, przestań leczyć Trowa, tylko go zablokuj. Teraz powinieneś go powalić.