Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 9 - The Gates Of Myrgard poradnik Myth III: Era Wilka

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

MISJA 9 - THE GATES OF MYRGARD

Wojska: 14 Dwarf Axe Warriors, 4 Dwarves, 4 Dwarven Heroes

Przeciwnicy: Wight, Ghol, Ghol Brute, Ghol Priest

Posiłki: 4 Heron Huards, 6 Warriors, 6 Archers

Cel: obroń się przed atakiem Gholi, nie pozwól dostać im się do głównej bramy

To druga obronna misja, jedna z trudniejszych w grze. A wszystko dlatego, że będziesz musiał być w pięciu miejscach jednocześnie. Na obrazkach pokazane masz, gdzie wrogowie będą atakować. Najważniejszym punktem do obrony jest główna brama, nie możesz pozwolić wejść wrogom do środka. Pozostałe stanowiska są obok murów, które wróg będzie próbował zniszczyć. Masz ośmiu krasnoludów z koktajlami (z czego czterech, znacznie lepszych, bohaterów) i czternastu bardzo wytrzymałych krasnoludów z toporami. Pamiętaj też, aby szybkość gry mieć na Half - nawet wtedy nie zdołasz wszystkiego zrobić na czas, ale przynajmniej ułatwisz sobie zadanie.

Pierwsze co zrób, to jak najszybciej wydaj rozkaz obu grupom krasnoludów cofnąć się do bramy - Misja 9 - The Gates Of Myrgard - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pierwsze co zrób, to jak najszybciej wydaj rozkaz obu grupom krasnoludów cofnąć się do bramy. Możesz to zrobić niedbale, byle szybko - nie możesz tracić czasu. Grupa stojąca bliżej głównej bramy powinna już być w środku - niech jeden ze zwykłych krasnoludów idzie na dalszy posterunek na północy, a drugi na dalszy na południu. Dwa obok bramy na razie będą niezajęte - nie ślij tam bohaterów, gdyż będą ci potrzebni do czegoś innego. Na razie ich wycofaj - druga grupa powinna dojść do bramy, wtedy wydaj rozkaz dwóm zwykłym krasnalom wejść na niezajęte posterunki, a wojownicy niech zajmą się grupą ośmiu większych Gholi. Ustaw czterech bohaterów w miejscu pokazanym na obrazku, postaw za nimi wojowników - wszyscy na stanowiskach. Obronę można zaczynać.

Pierwszy atak będzie następujący: 6 Gholi plus jeden większy na północny posterunek, drugie tyle na południowy - Misja 9 - The Gates Of Myrgard - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pierwszy atak będzie następujący: 6 Gholi plus jeden większy na północny posterunek, drugie tyle na południowy. Biegnąc rozdzielą się i będą próbowali wysadzić mur w dwóch miejscach. Krasnale na stanowiskach poradzą sobie. Jednocześnie na główną bramę natrze ośmiu większych Gholi, jednak zostaną rozniesieni w pył przez bohaterów. Jeśli jakiś przeżyje, to wojownicy krasnoludzcy tylko czekają, by się nim zająć.

Kolejne ataki będą prowadzone tylko na mur - Misja 9 - The Gates Of Myrgard - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Kolejne ataki będą prowadzone tylko na mur. W międzyczasie, jeśli szyk środkowej straży się rozpadł, ustaw go odpowiednio. Do murów przybiegnie większy Ghol, grupa czterech zwykłych i jeden Wight. Potem będzie to grupka sześciu Gholi i znowu większy Ghol - tacy wrogowie pojawią się na północy i na południu. Środkowa straż będzie miała mniej do roboty - przybiegną do niej dwie grupy po cztery Ghole każda, oprócz tego błąkać się będą jakieś pojedyncze sztuki. Zajmij się nimi wojownikami, a potem szybko wróć na stanowiska bohaterami.

Będą oni mieli dożo do zrobienia, gdyż zaatakuje cię grupa trzynastu większych Gholi - Misja 9 - The Gates Of Myrgard - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Będą oni mieli dożo do zrobienia, gdyż zaatakuje cię grupa trzynastu większych Gholi. Będą one biec wężykiem, więc czwórka bohaterów spokojnie sobie z nimi poradzi. Za nimi znajdzie się dwóch szamanów - zabij ich jak najszybciej. Nie zdążysz odetchnąć, a już zjawią się następni wrogowie - duża grupa Gholi, gdzie straż przednią i tylną pełni po 8 Gholi, a siły główne stanowi 16 większych Gholi. Pomimo tej liczby krasnale poradzą sobie, a jeśli nie, to masz przecież wojowników. Co do murów - na początku kręcić się będą tam jakieś Ghole, później przybiegnie grupa po sześciu. Uważałbym na stanowiska obok bramy, gdyż tam Ghole przybiegną i będą stać pod stanowiskiem, nie pozwalając krasnalowi rzucić - jeśli rzuci, może zginąć, bo trafi w ziemię przed sobą.

Północne i południowe stanowisko zaatakuje najpierw większy Ghol, później Wight, a potem jakieś mniejsze - Misja 9 - The Gates Of Myrgard - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Północne i południowe stanowisko zaatakuje najpierw większy Ghol, później Wight, a potem jakieś mniejsze. W tym samym czasie nadejdą posiłki - niech od razu kierują się do oblężonej bramy. Na środkową straż wybiegnie wymieszanych ośmiu zwykłych i większych Gholi, za nimi będzie iść dwóch szamanów. W czasie, gdy bohaterzy będą zabijać Ghole, wojowników cofnij do bramy, potem dołącz do nich bohaterami. Łucznicy, którzy nadejdą, muszą koniecznie zabić szamanów. W międzyczasie sytuacja się skomplikuje, gdyż do atakujących dołączą dwie szóstki większych i dwie zwykłych Gholi. Wojownicy krasnoludzcy - wraz z pomocą Heron Guardów i zwykłych wojowników odeprą atak Gholi, ale twoim priorytetowym zadaniem będzie zabicie na czas szamanów, aby nie zdążyli użyć swoich kamieni wichru. Gdy to zrobisz, możesz odetchnąć. Zniszcz pozostałe Ghole, a misja zakończy się sukcesem.