Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 25 - The Traitor poradnik Myth III: Era Wilka

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

MISJA 25 - THE TRAITOR

Wojska: 1 Connacht, 8 Berserks, 3 Heron Guards, 8 Archers, 3 Dwarves

Przeciwnicy: Warrior, Archer, Warlock, Mjarin

Posiłki: nie ma

Cel: zabij zdrajcę Mjarina

A więc to Mjarin był zdrajcą! Tego prawdę mówiąc można było się spodziewać... lecz nie zdrady innego bohatera. Warto też dodać że głowa Mjarina to ta głowa, która straszyła nas w intrze pierwszej części. Powróćmy jednak do misji.

Na początku zaznacz całe biegnące wojsko i szybko je cofnij, postaw łuczników i krasnali w linii, gdyż zaatakuje cię wróg - z jednej strony 4 wojowników i 1 mag, z drugiej - 6 wojowników i także jeden mag - Misja 25 - The Traitor - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Na początku zaznacz całe biegnące wojsko i szybko je cofnij, postaw łuczników i krasnali w linii, gdyż zaatakuje cię wróg - z jednej strony 4 wojowników i 1 mag, z drugiej - 6 wojowników i także jeden mag. Niech łucznicy strzelają do magów, a krasnale rzucają do wojowników. Jeśli obaj magowie będą martwi, wtedy możesz wycofać jednostki strzelające i rzucić na niedobitków zbrojnych. Po zabiciu wrogów idź na wschód.

Druga zapora wroga, to trzy przełęcze obsadzone kolejno: w pierwszej 6 wojownikami, jednym magiem i 4 łucznikami, w drugiej 4 łucznikami, a w trzeciej 3 wojownikami i jednym magiem - Misja 25 - The Traitor - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Druga zapora wroga, to trzy przełęcze obsadzone kolejno: w pierwszej 6 wojownikami, jednym magiem i 4 łucznikami, w drugiej 4 łucznikami, a w trzeciej 3 wojownikami i jednym magiem. Ustaw wojsko w odpowiednim szyku, a Connachtem biegnij do środkowej przełęczy, unikaj strzał i zabij łuczników, a potem wracaj szybko do swoich. Najpierw zajmij się prawym przeciwnikiem, zdejmij za pomocą łuczników maga, a na wojowników rzuć zbrojnych. Z drugiej strony niech wojowników zaatakują krasnale, a ty strzelaj łucznikami do wrogich łuczników, potem do maga. Gdy już wszyscy wrogowie będą martwi, przejdź przez przełęcz i skręć w prawo, na południe.

Czas rozprawić się z trzecią zaporą - nie jest trudna - Misja 25 - The Traitor - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Czas rozprawić się z trzecią zaporą - nie jest trudna. To tylko dwie trójki wojowników i mag. Rozstaw łuczników i krasnali w linii, a Connachtem biegaj i spraw, aby mag wypuścił dwie kule - straci w ten sposób manę. Krasnale niech zaatakują wojowników, a łucznicy - maga. Użyj zbrojnych, gdy będzie potrzeba. Teraz zostaw tu wojsko, a na górę biegnij tylko Connachtem i Berserkami.

Trzeba będzie dotrzeć do Mjarina, jest to niestety niemożliwe bez poświęcenia Berserków (jedyna misja, w której trzeba coś stracić) - Misja 25 - The Traitor - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Trzeba będzie dotrzeć do Mjarina, jest to niestety niemożliwe bez poświęcenia Berserków (jedyna misja, w której trzeba coś stracić). Ustaw ich w małych odstępach po lewej stronie góry, a Connachta po prawej (tam, gdzie stoi dwóch wrogich łuczników, których zabij). Wybiegnij Berserkami na górę, niech jeden biegnie prosto, drugi skręci w prawo, w tym samym czasie Connacht niech dobiegnie do Mjarina. Ten powinien spanikować, postawić jakąś zasłonę z ognia i uciekać - wtedy go zabijesz (nie zwracaj żadnej uwagi na wrogich wojowników). Zdrajca zostanie zabity, a ty zakończysz grę.