Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Machiny wojenne | Zadania - Akt 3 | Solucja Diablo III poradnik Diablo III 2.0

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Machiny wojenne

Przejdź przez bramę Arreat

Natychmiast rozpocznie się kolejne zadanie - Machiny wojenne | Zadania - Akt 3 | Solucja Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Natychmiast rozpocznie się kolejne zadanie. Ze Zbrojowni przejdź do Gmachu Twierdzy Bastionu i wyjdź przed nią. Biegnij przed siebie, a natkniesz się na przejście do Bramy Arreat.

Porozmawiaj z sierżantem Pale za Bramą Arreat

Zbiegnij schodami w dół - Machiny wojenne | Zadania - Akt 3 | Solucja Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Zbiegnij schodami w dół. Nie spotkasz tu żadnych demonów. Po chwili natrafisz na katapulty i Sierżanta Pale przy nich. Porozmawiaj z nim.

Przejdź Most Korsikka

Biegnij dalej w głąb lokacji - Machiny wojenne | Zadania - Akt 3 | Solucja Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Biegnij dalej w głąb lokacji. Wyjdziesz z okolic bramy i trafisz na Pola bitwy. Natrafisz na pierwsze demony. Wojownicy klanu krwi są silni w grupie, a ich ciosy odrzucają. Heroldzi zarazy jedną z rąk wkładają pod ziemię i dosięgają Cię nią trując nawet na duże odległości. Skrzydlate moloki to nowsza wersja znanych Ci już z murów obronnych Skrzydlatych pomiotów - zwykle atakują z powietrza grupami, strzelając ognistymi pociskami. Bluzgacze natomiast nie są zbyt groźni. Niszcz także Zwiastuny piekieł, ale uważaj gdyż wokół nich znajdują się pułapki, które po tym jak się zbliżysz do nich aktywują się. Prócz tego spotkasz inne wcześniej poznane demony.

Lokacja nie jest dość pokaźnych rozmiarów - Machiny wojenne | Zadania - Akt 3 | Solucja Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Lokacja nie jest dość pokaźnych rozmiarów. Poszukujesz tu szerokiego przejścia dalej prowadzącego do Mostu Korsikka.

Gdy dotrzesz na most podążaj dalej przed siebie - Machiny wojenne | Zadania - Akt 3 | Solucja Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Gdy dotrzesz na most podążaj dalej przed siebie. Jest on poważnie zniszczony. Aby dostać się na sam jego koniec będziesz musiał używać schodów i niszczyć barykady. Po drodze spotkasz kilku demonów, które już zdążyłeś poznać. W tej lokacji znajdziesz punkt nawigacyjny.

Zniszczone demoniczne balisty (3)

Zniszczone trebusze (1)

Gdy przejdziesz Most Korsikka trafisz na Pola rzezi - Machiny wojenne | Zadania - Akt 3 | Solucja Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Gdy przejdziesz Most Korsikka trafisz na Pola rzezi. To dość rozległa lokacja, gdzie panoszy się zdecydowanie więcej demonów. Twoim zadaniem jest zniszczenie balist i trebuszów. Balisty zauważysz bez problemu zarówno dzięki mapie jak i ich charakterystycznemu wyglądowi. Nie są wytrzymałe - szybko obrócą się w pył.

Podczas poszukiwania machin oblężniczych musisz mieć się na baczności - demonów jest tu co nie miara - Machiny wojenne | Zadania - Akt 3 | Solucja Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Podczas poszukiwania machin oblężniczych musisz mieć się na baczności - demonów jest tu co nie miara. Eksploruj lokację małymi krokami.

Trebusz jest olbrzymi - Machiny wojenne | Zadania - Akt 3 | Solucja Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Trebusz jest olbrzymi. Aby go zniszczyć wejdź na jego środek i zniszcz centralny punkt - wówczas ulegnie on destrukcji. Po zniszczeniu wszystkich machin zobaczysz po raz kolejny wizję Azmodana.

Znajdź przejście Rakkisa

Na Polach rzezi musisz znaleźć kolejne szerokie przejście do następnej lokacji.

Porozmawiaj z Tyraelem

W tym przejściu będzie stał Tyrael - Machiny wojenne | Zadania - Akt 3 | Solucja Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

W tym przejściu będzie stał Tyrael. Porozmawiaj z nim - po chwili przyłączy się do Ciebie. Zadanie zostanie wykonane, a ty ujrzysz kolejną wizję Azmodana.