The Darkness II - poradnik do gry

The Darkness II - poradnik do gry

The Darkness II - poradnik do gry

Ciemność, widzę ciemność! Poradnik do gry The Darkness II, zawiera szczegółowy opis przejścia kampanii. Znajdziesz w nim informacje na temat celów misji, mocy Ciemności, przeciwników oraz sekretów. Nie zabrakło również informacji o trybie Vendettas, a także zestawienia osiągnięć.

Poradnik do gry The Darkness II, zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia kampanii singleplayer. W omówieniach kolejnych etapów znalazły się informacje na temat wypełniania otrzymywanych celów misji, umiejętnego wykorzystywania mocy Ciemności, pozbywania się napotykanych przeciwników, rozprawiania się z bossami oraz odnajdywania sekretów (informacje na temat miejsc ukrycia wszystkich 29 reliktów). Całość uzupełnia szczegółowe omówienie wszystkich mocy Ciemności, które może posiąść Jackie Estacado, wraz z wyróżnieniem tych najbardziej przydatnych.

Niniejszy poradnik nie pomija także zupełnie odrębnego trybu Vendettas, oferującego możliwość zaliczania misji w maksymalnie czteroosobowym składzie - The Darkness II - poradnik do gry

Niniejszy poradnik nie pomija także zupełnie odrębnego trybu Vendettas, oferującego możliwość zaliczania misji w maksymalnie czteroosobowym składzie. Dokładnie przedstawione zostały wszystkie grywalne postaci tego trybu, jak również najtrudniejsze momenty kampanii fabularnej Vendettas. Na samym końcu poradnika znalazło się zestawienie osiągnięć gry, oferujące liczne wskazówki odnośnie tego w jaki sposób można je zdobywać.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o The Darkness II - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 52, ilustracje: 452 .

Popularne strony w The Darkness II - poradnik do gry

The Darkness II - screen - 2012-02-08 - 231251The Darkness II - screen - 2012-02-08 - 231250The Darkness II - screen - 2012-02-08 - 231249The Darkness II - screen - 2011-12-07 - 226475The Darkness II - screen - 2011-12-07 - 226474The Darkness II - screen - 2011-12-07 - 226473The Darkness II - screen - 2011-12-07 - 226472The Darkness II - screen - 2011-12-07 - 226471The Darkness II - screen - 2011-12-07 - 226470

01.07.2012 09:26
Nitro2050
97
Konsul

Już znalazłem na stronę więc podam poziom trudności!

Thug = easy
Mobster = normal
Hitman = hard
Don = very hard

04.02.2013 20:21
odpowiedz
Maciej70b
6
Legionista

Lepiej wybrać zostać z Jenny, bo ostatni poziom będzie trudny, bo: Ciemność nas nie lubi i walczymy z dodatkowymi przeciwnikami, a wiadomo że zakończenie zmusi nas do kupowania kolejnej gry z tej serii.