Zwiadowca | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
Aktualizacja:
Zwiadowca

![]() | DANE // Sygnalizator GADŻET 2 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 0 Opis: Sygnalizator AN-PRC-117F umożliwia zwiadowcy umieszczenie dodatkowego drużynowego punktu odrodzenia. Aby urządzenie funkcjonowało, zwiadowca musi być członkiem drużyny. |
![]() | DANE // MK11 MOD 0 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 0/195.000 Zadawane obrażenia (12m/75m+): 50/34 Odrzut (seria/auto): b. mały/ogromny Rozrzut (w lewo/w prawo): b. mały/średni |
![]() | Amunicja w magazynku: 10/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 260rpm / 550m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <75-2750m Tryb prowadzonego ognia: samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 1,8s/2,4s Właściwości przygważdżające: duże |
![]() | DANE // SVD BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 0/195.000 Zadawane obrażenia (12m/75m+): 50/34 Odrzut (seria/auto): b. mały / ogromny Rozrzut (w lewo/w prawo): b. mały/średni |
![]() | Amunicja w magazynku: 10/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 260rpm / 530m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <75-2650m Tryb prowadzonego ognia: samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,4s/3,4s Właściwości przygważdżające: duże |
![]() | DANE // Czujnik UGS GADŻET 1 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 5.000 Opis: Czujnik UGS wykrywa obecność pojazdów i piechoty. W momencie wykrycia emituje sygnał dźwiękowy. Poruszając się powoli, czujnik można bezpiecznie ominąć. |
![]() | DANE // SV98 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 13.000 Zadawane obrażenia (20m/50m+): 75/55 Odrzut (seria/auto): b. mały / ogromny Rozrzut (w lewo/w prawo): brak |
![]() | Amunicja w magazynku: 10/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 48rpm / 520m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-2600m Tryb prowadzonego ognia: powtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,4s/4,8s Właściwości przygważdżające: b. duże |
![]() | DANE // SOFLAM GADŻET 1 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 26.000 Opis: AN-PEQ-1 SOFLAM umożliwia zwiadowcy namierzanie celów dla lotnictwa. Działa automatycznie i wyznacza cele nawet bez udziału operatora. |
![]() | DANE // MAV GADŻET 1 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 45.000 Zadawane obrażenia (w zwarciu, po nabraniu rozpędu): 100 Opis: Zdalnie kierowany mini-samolot, wyposażony w całą gamę czujników ruchu oraz kamerę termo-noktowizyjną. |
![]() | DANE // SKS BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 71.000 Zadawane obrażenia (15m/50m+): 34/30 Odrzut (seria/auto): b. mały/b. duży Rozrzut (w lewo/w prawo): średni/duży |
![]() | Amunicja w magazynku: 20/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 375rpm / 440m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-2200m Tryb prowadzonego ognia: samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,3s/3,5s Właściwości przygważdżające: średnie |
![]() | DANE // M40A5 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 104.000 Zadawane obrażenia (20m/60m+): 75/55 Odrzut (seria/auto): b. mały/ogromy Rozrzut (w lewo/w prawo): brak |
![]() | Amunicja w magazynku: 10/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 55rpm / 490m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <60-2450m Tryb prowadzonego ognia: powtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,7s/4,0s Właściwości przygważdżające: b. duże |
![]() | DANE // M98B BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 146.000 Zadawane obrażenia (20m/75m+): 95/59 Odrzut (seria/auto): b. mały/b. duży Rozrzut (w lewo/w prawo): brak |
![]() | Amunicja w magazynku: 5/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 46rpm / 650m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <75-3250m Tryb prowadzonego ognia: powtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,9s/4,7s Właściwości przygważdżające: b. duże |
![]() | DANE // M39 EMR BROŃ GŁÓWNA PUNKTY CO-OP POTRZEBNE DO ODBLOKOWANIA: 58.000 Zadawane obrażenia (12m/75m+): 50/34 Odrzut (seria/auto): b. mały/b. duży Rozrzut (w lewo/w prawo): b. mały/średni |
![]() | Amunicja w magazynku: 10/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 260rpm / 570m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <75-2850m Tryb prowadzonego ognia: samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,2s/33,4s Właściwości przygważdżające: duże |
0
- Battlefield 3 - poradnik do gry
- Battlefield 3 - jak rządzić w multiplayerze? Poradnik do gry
- Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje
- Przygważdżanie | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Balistyka | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Bronie oraz wyposażenie | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Szturmowiec | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Technik | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Wsparcie | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Zwiadowca | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Broń Osobista | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Amunicja kaliber 12 | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Akcesoria i dodatki | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje
- Battlefield 3 - jak rządzić w multiplayerze? Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Help Junior
Sory za błąd w poprzednim komentarzu
Wiecie ile jest misji w battlefield 3
MatresSzczepcio12 Junior

Czy tylko ja mam problemy w operacji gilotyna że pomimo oczyszczenia drugiego stanowiska km-u i tak pokazuje że tego nie zrobiłem? pomóżcie
krzysztofk258111417202326 Junior
Czy ktoś może mi poradzić kombinację klawiszy do walki wręcz na peronie ponieważ na padzie b+RB to za mało i nie mogę wygrać.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.