Szturmowiec | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
Aktualizacja:
Szturmowiec

![]() | DANE // Apteczka GADŻET 1 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 0 Opis: Przenośna apteczka przywracająca zdrowie znajdującym się w pobliżu żołnierzom. Znacząco przyspiesza proces leczenia. |
![]() | DANE // Defibrylator GADŻET 2 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 4.000 Zadawane obrażenia (w zwarciu): 100 Opis: Automatyczny defibrylator zewnętrzny umożliwia szturmowcowi reanimację zabitego sojusznika przez krótki czas po jego zgonie. |
![]() | DANE // M16A3 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 0/220.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): duży/b. mały Rozrzut (w lewo/w prawo): b. mały/średni |
![]() | Amunicja w magazynku: 30+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 800rpm / 650m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-975m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 1,8s/2,3s Właściwości przygważdżające: małe |
![]() | DANE // AK-74M BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 0/220.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): średni/mały Rozrzut (w lewo/w prawo): mały/średni |
![]() | Amunicja w magazynku: 30/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 650rpm / 600m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-900m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,2s/3,2s Właściwości przygważdżające: małe |
![]() | DANE // M320 GADŻET 1 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 11.000 Zadawane obrażenia: zależą od użytej amunicji |
![]() | DANE // M416 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 22.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): średni/mały Rozrzut (w lewo/w prawo): b. mały/średni |
![]() | Amunicja w magazynku: 30/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 750rpm / 600m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-900m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 1,9s/2,5s Właściwości przygważdżające: małe |
![]() | DANE // M26 MASS GADŻET 1 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 38.000 Zadawane obrażenia: patrz tabela Amunicja kaliber 12 |
![]() | DANE // AEK-971 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 60.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): duży/b. mały Rozrzut (w lewo/w prawo): b. duży/b. duży |
![]() | Amunicja w magazynku: 00/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 900rpm / 580m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-870m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/seria/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,6s/3,7s Właściwości przygważdżające: małe |
![]() | DANE // M16A4 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 89.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): duży/b. mały Rozrzut (w lewo/w prawo): b. mały/średni |
![]() | Amunicja w magazynku: 30/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 800rpm / 650m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-970m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 1,8s/2,3s Właściwości przygważdżające: małe |
![]() | DANE // F2000 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 124.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): duży/mały Rozrzut (w lewo/w prawo): b. duży/duży |
![]() | Amunicja w magazynku: 30/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 850rpm / 600m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-900m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,6s/3,6s Właściwości przygważdżające: małe |
![]() | DANE // AN-94 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 166.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): b. mały/średni Rozrzut (w lewo/w prawo): mały/średni |
![]() | Amunicja w magazynku: 30/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 600(1200 serią)rpm / 600m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-900m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/seria/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,6s/3,5s Właściwości przygważdżające: małe |
![]() | DANE // KH2002 BROŃ GŁÓWNA PUNKTY CO-OP POTRZEBNE DO ODBLOKOWANIA: 17.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): mały/b. mały Rozrzut (w lewo/w prawo): duży/duży |
![]() | Amunicja w magazynku: 30/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 800rpm / 650m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-750m Tryb prowadzonego ognia: seria/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,9s/3,6s Właściwości przygważdżające: małe |
![]() | DANE // G3A3 BROŃ GŁÓWNA PUNKTY CO-OP POTRZEBNE DO ODBLOKOWANIA: 160.000 Zadawane obrażenia (8m/60m+): 30/20 Odrzut (seria/auto): mały/duży Rozrzut (w lewo/w prawo): mały/mały |
![]() | Amunicja w magazynku: 20/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 550rpm / 500m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <60-750m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,1s/3,4s Właściwości przygważdżające: małe |
0
- Battlefield 3 - poradnik do gry
- Battlefield 3 - jak rządzić w multiplayerze? Poradnik do gry
- Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje
- Przygważdżanie | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Balistyka | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Bronie oraz wyposażenie | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Szturmowiec | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Technik | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Wsparcie | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Zwiadowca | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Broń Osobista | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Amunicja kaliber 12 | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Akcesoria i dodatki | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3
- Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje
- Battlefield 3 - jak rządzić w multiplayerze? Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany153971 Legend
a oto mój poradnik
1. cały czas idź prosto zabijając przeciwników.
vojak_2 Generał
dokładnie, chyba, że szukasz czegoś więcej i się zgubisz w gąszczu to odpal poradnik
alik Legionista
Popieram pape smerfa !!!
Zróbcie poradnik do multi, bo dla takich osób jak ja, nie mających z serią wcześniej doczynienia jest potrzebny. Multi w bf 3 rożni się znacznie od tego w Cod.
Jest specyficzne, z tego co się zorientowałem, liczy się bardzo gra zespołowa.
zanonimizowany814983 Junior
mam problem jak dogonic goscia z bomba za kazdym razem pisze uciekl gram na ps3
zanonimizowany928002 Junior
wofik18 ciśnij po schodach do metra tam będzie gangster zabijasz go wchodzi Kirył otwiera bombę okazuje się że to atrapa wybucha i koniec misji
Help Junior
Sory za błąd w poprzednim komentarzu
Wiecie ile jest misji w battlefield 3
MatresSzczepcio12 Junior
Czy tylko ja mam problemy w operacji gilotyna że pomimo oczyszczenia drugiego stanowiska km-u i tak pokazuje że tego nie zrobiłem? pomóżcie
krzysztofk258111417202326 Junior
Czy ktoś może mi poradzić kombinację klawiszy do walki wręcz na peronie ponieważ na padzie b+RB to za mało i nie mogę wygrać.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






















