Battlefield 3: Wsparcie Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje
Aktualizacja:
Wsparcie

![]() | DANE // Amunicja GADŻET 1 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 0 Przenośny zapas amunicji. Uzupełnienie materiałów wybuchowych i granatów trwa dłużej niż uzupełnienie zapasu standardowych magazynków. |
![]() | DANE // M27 IAR BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 0/170.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): średni/średni Rozrzut (w lewo/w prawo): b. mały/średni |
![]() | Amunicja w magazynku: 45/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 750rpm / 650m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-975m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,5s/2,9s Właściwości przygważdżające: małe |
![]() | DANE // RPK-74M BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 0/170.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): średni/średni Rozrzut (w lewo/w prawo): mały/mały |
![]() | Amunicja w magazynku: 45/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 700rpm / 600m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-900m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 3,0s/4,0s Właściwości przygważdżające: małe |
![]() | DANE // C4 GADŻET 2 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 4.000 Opis: Zdalnie detonowany ładunek wybuchowy, umożliwiający niszczenie budynków, pojazdów oraz eliminację żołnierzy wroga. |
![]() | DANE // M249 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 11.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): b. mały/średni Rozrzut (w lewo/w prawo): duży/duży |
![]() | Amunicja w magazynku: 100/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 800rpm / 620m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-930m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 6,2s/6,20s Właściwości przygważdżające: małe |
![]() | DANE // M18A Claymore GADŻET 2 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 23.000 Opis: M18A Claymore to kierunkowa mina przeciwpiechotna detonowana zbliżeniowo. Poruszając się powoli, można ją bezpiecznie ominąć. |
![]() | DANE // Moździerz M224 GADŻET 2 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 40.000 Czas przeładowania pocisku: 4,8s Moździerz M224 kaliber 60mm wykorzystuje pociski odłamkowo-burzące i dymne. |
![]() | DANE // PKP Pecheneg BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 60.000 Zadawane obrażenia (8m/75m+): 34/20 Odrzut (seria/auto): b. mały/b. duży Rozrzut (w lewo/w prawo): duży/duży |
![]() | Amunicja w magazynku: 100 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 600rpm / 560m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <75-840m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 5,5s/5,5s Właściwości przygważdżające: średnie |
![]() | DANE // M240B BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 90.000 Zadawane obrażenia (8m/60m+): 30/20 Odrzut (seria/auto): b. mały/b. duży Rozrzut (w lewo/w prawo): b. duży/b. duży |
![]() | Amunicja w magazynku: 100 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 650rpm / 610m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <60-915m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 6,2s/6,2s Właściwości przygważdżające: średnie |
![]() | DANE // M60E4 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 130.000 Zadawane obrażenia (8m/60m+): 30/20 Odrzut (seria/auto): b. mały /b. duży Rozrzut (w lewo/w prawo): mały/mały |
![]() | Amunicja w magazynku: 100 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 580rpm / 560m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <60-840m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 7,2s/7,2s Właściwości przygważdżające: średnie |
![]() | DANE // RKM Typ 88 BROŃ GŁÓWNA PHYSICAL WARFARE PACK Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): mały /duży Rozrzut (w lewo/w prawo): duży/duży |
![]() | Amunicja w magazynku: 100 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 650rpm / 600m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-900m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 7,4s/7,4s Właściwości przygważdżające: małe |
- Battlefield 3 - poradnik do gry
- Battlefield 3: Multiplayer
- Battlefield 3: Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje
- Battlefield 3: Przygważdżanie Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje
- Battlefield 3: Balistyka Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje
- Battlefield 3: Bronie oraz wyposażenie Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje
- Battlefield 3: Szturmowiec Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje
- Battlefield 3: Technik Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje
- Battlefield 3: Wsparcie Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje
- Battlefield 3: Zwiadowca Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje
- Battlefield 3: Broń Osobista Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje
- Battlefield 3: Amunicja kaliber 12 Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje
- Battlefield 3: Akcesoria i dodatki Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje
- Battlefield 3: Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje
- Battlefield 3: Multiplayer
Komentarze czytelników
Czy ktoś może mi poradzić kombinację klawiszy do walki wręcz na peronie ponieważ na padzie b+RB to za mało i nie mogę wygrać.
Czy tylko ja mam problemy w operacji gilotyna że pomimo oczyszczenia drugiego stanowiska km-u i tak pokazuje że tego nie zrobiłem? pomóżcie
Sory za błąd w poprzednim komentarzu
Wiecie ile jest misji w battlefield 3
wofik18 ciśnij po schodach do metra tam będzie gangster zabijasz go wchodzi Kirył otwiera bombę okazuje się że to atrapa wybucha i koniec misji
mam problem jak dogonic goscia z bomba za kazdym razem pisze uciekl gram na ps3
Popieram pape smerfa !!!
Zróbcie poradnik do multi, bo dla takich osób jak ja, nie mających z serią wcześniej doczynienia jest potrzebny. Multi w bf 3 rożni się znacznie od tego w Cod.
Jest specyficzne, z tego co się zorientowałem, liczy się bardzo gra zespołowa.
a oto mój poradnik
1. cały czas idź prosto zabijając przeciwników.
Pojawi się jakiś poradnik do multi? Typu opis broni i gadżetów i jak sobie z nimi radzić i ogólny opis map i taktyk jakichś prostych? Dodam, że BF BC2 miało taki poradnik jak i siłą rzeczy BF2 (bo tylko taki mógł być).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















