Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 27 marca 2014, 12:37

autor: Damian Pawlikowski

7 powodów, dla których warto czekać na Assassin's Creed: Unity - Strona 7

Asssassin' Creed: Unity może być tym, czego seria AC potrzebowała od dobrych kilku lat. Cykl o asasynach i templariuszach wkroczy w nową generację, odcinając się od starych konsol. Czy na innych płaszczyznach też dokona się potrzebna rewolucja?

Innowacyjna rozgrywka?

Jeśli nie statki i polowania na dziką zwierzynę, to co? Czym zostaniemy zaskoczeni tej jesieni? - 2014-03-27
Jeśli nie statki i polowania na dziką zwierzynę, to co? Czym zostaniemy zaskoczeni tej jesieni?

Stanowiące zupełną nowość w trzeciej części gry i znacznie rozbudowane w Black Flag misje morskie oraz możliwość polowania na dzikie zwierzęta tym razem mogą odejść do lamusa. W końcu ciężko wyobrazić sobie epicką bitwę pomiędzy fregatami pływającymi po Sekwanie (chyba, że dostaniemy możliwość przemieszczania się do Wielkiej Brytanii przez kanał La Manche). Rewolucja francuska i tamtejsze tereny nie są też szczególnie sprzyjające kłusownictwu, zatem projektanci gry muszą wykazać się nie lada wyobraźnią, by nie skazać gracza na wszechobecną monotonię, wręcz bijącą z ogranego już schematu śledź po dachach-zabij ukrytym ostrzem-schowaj się w stogu siana. A może by tak położyć o wiele większy nacisk na aspekt skradania, który, jak na grę o skrytobójcach, od lat dość mocno kuleje? Black Flag oraz Freedom Cry powoli zaczęły udowadniać, że pozostawanie w cieniu może dać więcej satysfakcji od sieczenia wszystkiego dookoła „w stylu Rambo”, a duże i zwarte miasta pokroju Paryża wydają się być wprost idealne do misji skradankowych (pamiętacie jeszcze Dishonored?). Przy odrobinie chęci można osiągnąć wszystko, a wprowadzenie innowacji do rozgrywki albo chociaż doszlifowanie tak istotnych elementów jak walka, byłyby zdrowe zarówno dla graczy, jak i samej marki. Na szczęście przeszmuglowane do Internetu obrazki z wczesnej wersji gry, ukazujące m.in. nowe komendy „Parkour Down” i „Parkour Up”, pozwalają nam nastroić się pozytywnie na efekt końcowy.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.