Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 14 marca 2008, 12:14

autor: Dawid Mączka

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - zapowiedź - Strona 6

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots zapowiada się na grę wielką, wielowątkową, która swym rozmachem przebije nawet pierwszego MGS-a z PSOne. Pojawią się praktycznie wszyscy bohaterowie, którzy przewinęli się przez całą serię.

Do MGS4 wróci wychwalany przez wszystkich tryb walki CQC, który tym razem zostanie rozbudowany o całą gamę nowych ciosów i chwytów. Hideo zaznaczył przy tym, że wśród sekwencji Snake’a znajdzie się wiele chwytów, których nauczył się podczas swojej służby wojskowej.

Czym byłby MGS bez specyficznej dawki humoru, jaką serwuje Kojima od początku istnienia serii. Tym razem przedsmak tego mogliśmy obejrzeć w trailerach. Sasaki w beczce, załatwiający swe potrzeby fizjologiczne czy wymiotujący Snake po małym turlaniu. To dopiero początek, bo Kojima zapowiada więcej takich smaczków. Sam fakt, iż Johnny dostanie większy epizod, niż w poprzednich seriach, wart jest odnotowania. Oczywiście, kogoś taki poziom humoru może nie bawić, ale mi pasuje, bez dwóch zdań.

A Ty, kiedy kupisz swoją PS3?

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots zapowiada się na grę wielką, wielowątkową, która swym rozmachem przebije nawet pierwszego MGS-a z PSOne. Pojawią się praktycznie wszyscy bohaterowie, którzy przewinęli się przez całą serię i jeszcze nie umarli, plus cała masa nowych osób. Zapewne każda będzie miała własną historię, a jeśli dodamy do tego motyw z Patriotami, globalną wojnę, ewentualne wskrzeszenie Big Bossa, czy historię Sunny? Aż się boję o tym myśleć. Cóż pozostaje czekać i mieć nadzieję, że Kojima pokaże klasę tworząc piękne zwieńczenie serii, o którym będziemy opowiadać naszym dzieciom.

Dawid „Taikun” Mączka

NADZIEJE:

  • fabuła;
  • oprawa audiowizualna;
  • piękne zwieńczenie wspaniałej serii;
  • nowe możliwości zabawy i dość duża swoboda rozwiązywania problemów.

OBAWY:

  • rozmiar produkcji przerośnie możliwości nawet Kojima Productions.
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Przed premierą

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.