„Fascynują mnie mechy, polska wieś i ułani” – rozmawiamy z Jakubem Różalskim, twórcą uniwersum 1920+ - Strona 6
Jakub Różalski bierze aktywny udział w powstawaniu gry strategicznej, która osadzona zostanie w wymyślonym przez niego uniwersum. A to uniwersum prezentuje się bardzo ciekawie, bowiem w grze zobaczymy mechy na tle obrazków rodem z polskich wsi.
Przeczytaj recenzję Recenzja gry Iron Harvest – RTS, który niczym cię nie zaskoczy
Domyślam się, że o dystrybucji jeszcze nie ma co mówić, ale pewnie należy spodziewać się klasycznej płatnej gry, a nie free-to-play?
Tak, zdecydowanie będzie to płatna gra, dystrybuowana zarówno w wersji pudełkowej, jak i cyfrowej. Potwierdzam, że nie ma mowy o żadnym free-to-play.
Kiedy więc dowiemy się więcej o grze komputerowej w Twoim uniwersum?
Obecnie pracujemy nad pierwszymi animacjami i przykładowymi lokacjami. Myślę, że za kilka tygodni (może w już w lipcu) będę w stanie pokazać coś konkretnego. Na razie trzeba uzbroić się w cierpliwość.
Właśnie zapowiedziałeś kolejną grę, tym razem utrzymaną zdaje się w klimatach fantasy. Pojawią się w niej chyba też wikingowie. Możesz powiedzieć coś więcej na jej temat?
Jeśli chodzi o ten drugi projekt, to niestety nie mogę w tej chwili zbyt wiele powiedzieć. To nie będzie klasyczna gra na tradycyjne platformy... dlatego ważne jest, aby na razie za dużo nie mówić. Jeśli wszystko się uda i wyjdzie to tak, jak deweloperzy zaplanowali, to powstanie przełomowa produkcja na skalę światową. Jeśli natomiast chodzi o mój udział w pracach, to twórcy zwrócili się do mnie, bym pomógł wykreować wizję świata, m.in. stworzył kilka obrazów ilustrujących ów świat i rozgrywkę. Ludzie odpowiedzialni za ten projekt są wielkimi fanami mojej twórczości – była ona dla nich główną inspiracją podczas wstępnych prac koncepcyjnych. W tym wypadku chodzi jednak przede wszystkim o ilustracje z olbrzymami, przerażającymi gigantami, nie o jakieś konkretne uniwersum.
Trzymamy zatem kciuki za Twoje projekty i czekamy na kolejne informacje.
Jakub Różalski (ur. 1981) – polski artysta, malarz i twórca grafik koncepcyjnych. Absolwent Wyższej Szkoły Sztuki Stosowanej w Poznaniu. Autor uniwersum 1920+, w którym osadzona została gra planszowa Scythe. W oparciu o ten sam świat powstaje nienazwana jeszcze strategia na pecety i konsole.
Adam Zechenter | GRYOnline.pl