Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 23 kwietnia 2016, 09:56

Graliśmy w SEVEN: The Days Long Gone – polskie RPG czerpie garściami z serii Thief i Assassin's Creed - Strona 5

Ostatnie kilka lat to wysyp klasycznych RPG w rzucie izometrycznym. IMGN.PRO poszło jednak o krok dalej i postawiło na unikalną konstrukcję świata i system poruszania się, któremu bliżej do Mirror’s Edge niż Baldur’s Gate.

Pozostałości cywilizacji zniszczonej w apokalipsie znajdziemy na każdym kroku.

Główną walutą w grze jest auryt – podstawowy surowiec, z którego korzystała poprzednia cywilizacja. Auryt ma być również używany w craftingu.

Ciężko powiedzieć, ile czasu zajmie przejście SEVEN. Twórcy są właśnie na etapie implementowania wszystkich questów i jedyne, co mogli mi zdradzić, to to, że sam główny wątek zajmie minimum dziesięć godzin. Choć liczba ta wydaje się bardzo mała, warto pamiętać, że nie były liczone żadne questy poboczne ani dodatkowa eksploracja. Na określenie właściwej długości gry przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać – przynajmniej do momentu, gdy wszystkie wątki fabularne zostaną już w niej zawarte.

Na koniec oczywiście pozostaje pytanie, kiedy będziemy mogli zagrać w pełną wersję SEVEN: The Days Long Gone. Niestety, twórcy nie byli w stanie tego określić. Pierwotne plany dotyczyły premiery jedynie pecetowej edycji gry, ale IMGN.PRO rozważa jednoczesne wypuszczenie wersji konsolowej, przynajmniej na jedną z popularnych platform. Wypada więc jedynie czekać na rozwój sytuacji i oficjalnie ogłoszenie daty premiery.

Warunki pogodowe będą miały duży wpływ na skradanie.

Jak w skrócie można podsumować najnowsze dzieło twórców Kholata? SEVEN: The Days Long Gone to najbardziej interesujące izometryczne RPG, będące aktualnie w produkcji – z unikalną konstrukcją świata i niezwykłą mechaniką poruszania się. Po tym, co miałem okazję zobaczyć, gra trafiła na moją prywatną listę tytułów, które chcę posiadać w swojej kolekcji. Poza tym ta siódemka w tytule będzie mnie męczyć, dopóki nie dowiem się, co oznacza.

Michał Mańka

Michał Mańka

Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w kwietniu 2015 roku od odpowiadania na maile i przygotowywania raportów w Excelu. Później zajmował się serwisem Gameplay.pl, działem publicystyki na Gamepressure.com i jego kanałem na YouTube, w międzyczasie rozwijając swoje umiejętności w tvgry.pl. Od 2019 roku odpowiadał za stworzenie i rozwijanie kanału tvfilmy, a od 2022 roku jest redaktorem prowadzącym dział wideo, w którego skład w tym momencie wchodzi tvgry, tvgry+, tvfilmy oraz tvtech. Zatrudnienie w GRYOnline.pl po części zawdzięcza filologii angielskiej. Mimo że obecnie pracuje na wielu frontach, najbliższy jego sercu nadal pozostaje gaming. W wolnych chwilach czyta książki, ogląda seriale i gra na kilku instrumentach. Nieprzerwanie od lat marzy o posiadaniu Mustanga.

więcej

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.